چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۰:۱۱Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
دیپلماسی ایرانی ۱۴۰۳/۰۷/۲۲ - ۱۰:۵۱

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس: ایران به دنبال امنیت درون زای منطقه است

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: ما معتقدیم امنیت در منطقه باید توسط خود کشورهای این منطقه ایجاد، تأمین و حفظ شود. عباس مقتدایی در گفت وگو با خبرنگار مهر، با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران به صورت عملی حمایت خود از محور مقاومت را نشان داده است، گفت: ما معتقدیم امنیت در منطقه باید توسط خود کشورهای این منطقه ایجاد، تأمین و حفظ شود. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)