سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۳:۲۳Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
رویش زاگرس ۱۴۰۳/۰۷/۲۲ - ۱۳:۰۳

پیام مهدی مقدم سرپرست سابق اداره آموزش و پرورش مسجدسلیمان خطاب به معلمان، ...

رویش زاگرس: مهدی مقدم سرپرست سابق اداره آموزش و پرورش مسجدسلیمان که روز گذشته جای خود را به رضا رضایی فر داد پیامی را خطاب به معلمان، فرهنگیان و دانش آموزان شهرستان صادر کرد. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس متن پیام بدین شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم با صلوات به ارواح مطهر معصومین(ع) و سلام به قطب عالم امکان حضرت بقیةالله الاعظم ارواحنا فداه و نائب بر حقشان حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای و عرض سلام محضر عموم شهروندان شهرستان مسجدسلیمان، جامعه بزرگ فرهنگیان و دانش آموزان. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)