پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۱۲:۰۲Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
اقتصاد تهران ۱۴۰۳/۰۷/۲۶ - ۰۵:۴۹

تعامل دیپلماتیک با ایران در مورد برجام و تحولات منطقه ای مهم است

سران کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس و اتحادیه اروپا با صدور بیانیه ای مشترک، کاهش تنش های منطقه ای و حل وفصل مسائل مربوط به پرونده ای هسته ای ایران از طریق تعامل دیپلماتیک با تهران را مهم توصیف کردند. به گزارش ایرنا، در این بیانیه که شامگاه چهارشنبه در پایان نخستین اجلاس رهبران دو طرف صادر و یک نسخه آن در تارنمای اتحادیه اروپا منتشر شد، آمده است: ما بر اهمیت تعامل دیپلماتیک با ایران برای پیگیری تنش زدایی در منطقه تاکید می کنیم و از ایران می خواهیم که مسیر تنش زدایی منطقه ای را دنبال کند ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)