سودابه ضرغام نژاد اولین فرماندار زن دولت پزشکیان شد + بیوگرافی
سایر خبرها
سودابه ضرغام نژاد: فرماندار زن یا نماد تبلیغاتی؟
شهرستان دهگلان معرفی شد. آرش زره تن لهونی استاندار کردستان طی حکمی سودابه ضرغام نژاد را به عنوان فرماندار شهرستان دهگلان معرفی کرد. امام جمعه دهگلان در آیین تودیع و معارفه فرماندار این شهرستان اظهار کرد: انتخاب فرماندار زن در این شهرستان نشان می دهد که رویکرد دولت چهاردهم استفاده بیشتر از ظرفیت و توانمندی بانوان و همچنین نیروهای بومی در عرصه های مختلف مدیریتی است.
برگزاری 216مین کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در شهرستان دهگلان
با حضور معاون اقتصادی استاندار: به گزارش روابط عمومی استانداری کردستان، روز یکشنبه(29 مهر)، 216مین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان با حضور “علی نوری” معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کردستان و جمعی از مدیران و مسئولان استانی و شهرستانی در محل سالن جلسات فرمانداری شهرستان دهگلان برگزار شد. گفتنی است؛ در این نشست موانع و مشکلات چند واحد تولیدی راکد در شهرستان
تبریک سخنگوی دولت به انتصاب اولین فرماندار زن در کردستان
حکمی سودابه ضرغام نژاد را به عنوان فرماندار شهرستان دهگلان منصوب کرد که امروز مراسم معارفه وی برگزار شد. ضرغام نژاد پیش از این در اداره کل امور بانوان استانداری کردستان و فرمانداری سنندج مشغول به خدمت بوده است.
نخستین عکس از اولین فرماندار زن در دولت پزشکیان
به گزارش مردم سالاری آنلاین ، امروز نخستین فرماندار زن در استان کردستان با حضور استاندار و جمعی دیگر از مسئولان در شهرستان دهگلان معرفی شد. در همین راستا آرش زره تن لهونی استاندار کردستان طی حکمی سودابه ضرغام نژاد را به عنوان فرماندار شهرستان دهگلان معرفی کرد. در ادامه تصویری از سودابه ضرغام نژاد، فرماندار جدید شهرستان دهگلان را مشاهده می کنید؛ به گزارش مردم سالاری آنلاین
انتصاب اولین فرماندار دولت چهاردهم در کردستان
به گزارش دفاع پرس از دهگلان، سودابه ضرغام نژاد به سمت فرماندار دهگلان انتخاب شده است. مراسم معارفه اولین زن فرماندار استان کردستان فردا، شنبه 28 مهرماه، در فرمانداری دهگلان برگزار خواهد شد. ضرغام نژاد که سابقه معاونت توسعه و برنامه ریزی فرمانداری سنندج و معاونت مدیرکل امور بانوان استانداری کردستان را در کارنامه خود دارد، سکان داری فرمانداری شهرستان دهگلان را بر عهده خواهد گرفت. انتهای پیام/
خدمتگزاری صادق به مردم، هدف اصلی من است
به گزارش دفاع پرس از دهگلان، سودابه ضرغام نژاد، فرماندار جدید دهگلان در مراسم تودیع و معارفه فرماندار شهرستان دهگلان که پیش ازظهر امروز در سینما بهمن این شهر برگزار شد، ضمن یادآوری شهدا و خوشامدگویی به حاضران اظهار داشت: این انتصاب برای جامعه بانوان بسیار باارزش است و با هدف تحقق رهنمودهای رهبری و معرفی الگوی زن مسلمان به جامعه و در راستای تقویت دولت وفاق ملی انجام شده است. وی ابراز
فیلم | معارفه نخستین فرماندار زن در کردستان
آفتاب نیوز : سودابه ضرغام نژاد، معاون پیشین فرماندار سنندج، صبح شنبه در مراسمی به عنوان فرماندار دهگلان و نخستین فرماندار زن کردستان معرفی و از خدمات حمید معتصمی فرماندار سابق تجلیل شد. ضرغام نژاد پیش از این در اداره کل امور بانوان استانداری کردستان مشغول به فعالیت بود.
راهبرد - 1403/07/29
باشد، مسوولیت هرگونه خسارت احتمالی را برعهده خواهد داشت./خبرآنلاین/باشگاه خبرنگاران جوان/ایسنا انتصاب نخستین فرماندار زن تاریخ کردستان نخستین فرماندار زن در استان کردستان با حضور استاندار و جمعی دیگر از مسوولان در شهرستان دهگلان معرفی شد. آرش زره تن لهونی استاندار کردستان طی حکمی سودابه ضرغام نژاد را به عنوان فرماندار شهرستان دهگلان معرفی کرد./ایرنا لغو مجوز mbc در
نگاهی به زنان فرماندار در تاریخ ایران/ از قدسی صوفی تا حمیرا ریگی+ فیلم
پیش از او نام زنان فرماندار دیگری به تیتر یک رسانه ها تبدیل شده بود. زنانی که بررسی های اکوایران نشان می دهد که بیشتر در استان سیستان و بلوچستان بودند. خبر مرتبط تبریک فاطمه مهاجرانی به نخستین فرماندار زن کردستان سخنگوی دولت انتصاب سودابه ضرغام نژاد اولین فرماندار زن کردستان را تبریک گفت. شاید برخی نام حمیرا ریگی را به خاطر داشته باشند، زنی که در دولت
استاندار کردستان: توانمندی های بانوان در پست های مدیریتی بکارگیری می شود
از حسن اعتماد استاندار کردستان اظهار کرد: بی شک انتصاب یک زن به عنوان فرماندار زمینه ای برای حضور گسترده بانوان در عرصه های مختلف مدیریتی خواهد بود و امیدوارم خداوند توفیقی عنایت کند که خدشه ای به این اعتماد وارد نشود. سودابه ضرغام نژاد افزود:حس مسئولیت پذیری مرد و زن نمی شناسد و با تمان توان تلاش خواهم کرد که مسائل و مشکلات شهرستان دهگلان رفع شود، البته در این مسیر نیازمند همراهی و همکاری
تبریک سخنگوی دولت به انتصاب اولین فرماندار زن در کردستان
فاطمه مهاجرانی امروز شنبه 28 مهر 1403 در پیامی انتصاب سودابه ضرغام نژاد را به عنوان اولین بانوی فرماندار تاریخ کردستان تبریک گفت و نوشت: انتصاب شایسته حضرتعالی که نشان از توانمندی و شایستگی های زنان کشورمان دارد را خدمت جنابعالی تبریک گفته و برایتان از خدای متعال آرزوی توفیق روز افزون دارم. آرش زره تن لهونی استاندار کردستان طی حکمی سودابه ضرغام نژاد را به عنوان فرماندار شهرستان دهگلان معرفی کرد. ضرغام نژاد پیش از این در اداره کل امور بانوان استانداری کردستان مشغول به فعالیت بود. ...
اولین خانم فرماندار در تاریخ کردستان / سودابه ضرغام نژاد کیست؟
سودابه ضرغام نژاد در مراسمی با حضور استاندار کردستان و جمعی از مسئولان، به سمت نخستین فرماندار زن کردستان و فرماندار شهرستان دهگلان معرفی شد. حادثه 24 - سودابه ضرغام نژاد در مراسمی با حضور استاندار کردستان و جمعی از مسئولان، به سمت نخستین فرماندار زن کردستان و فرماندار شهرستان دهگلان معرفی شد. طی مراسمی با حضور مسئولان استانی، سودابه ضرغام نژاد به عنوان اولین فرماندار زن در
سودابه ضرغام نژاد فرماندار دهگلان شد
/> امام جمعه دهگلان نیز در این جلسه اضافه کرد: انتخاب یک بانو به عنوان فرماندار نشان از شایستگی بانوان این مرز و بوم دارد و برای همکاری با فرماندار جدید دهگلان از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم بود. ماموستا عبدالسلام محمدی افزود: بانوان جامعه ما می توانند زمینه رد و تعالی را در این دیار فراهم منند. سودابه ضرغام نژاد فرماندار دهگلان نیز تصریح کرد: مسئولیت زن ومرد نمی شناسد و همه باید
اولین فرماندار زن در کردستان معرفی شد
از افراد معرفی شده و منتخب حمایت کند. فرماندار جدید شهرستان دهگلان نیز در این آیین با تقدیر از حسن اعتماد استاندار کردستان اظهار کرد: بی شک انتصاب یک زن به عنوان فرماندار زمینه ای برای حضور گسترده بانوان در عرصه های مختلف مدیریتی خواهد بود و امیدوارم خداوند توفیقی عنایت کند که خدشه ای به این اعتماد وارد نشود. سودابه ضرغام نژاد افزود: حس مسئولیت پذیری مرد و زن نمی شناسد و با
انتصاب اولین فرماندار زن تاریخ کردستان / سودابه ضرغام نژاد اولین فرماندار زن کردستان کیست؟
هر کسی عملکرد مطلوبی داشته و توانسته رضایت مردم را جلب کند ابقا خواهد شد. نخستین تغییر مدیریتی در کردستان از شهرستان دهگلان و با انتصاب بانویی برای نخستین بار در تاریخ مدیریتی این استان بعد از انقلاب اسلامی به عنوان فرماندار روی داد تا نویدبخش تغییرات امیدآفرین دیگری در استان باشد. امروز در آیینی سودابه ضرغام نژاد به عنوان فرماندار شهرستان دهگلان معرفی شد او معاون برنامه
انتصاب اولین فرماندار زن در کردستان + فیلم
خبر را برای من بخوان به گزارش سایت طلا،با حضور استاندار کردستان اولین فرماندار زن استان کردستان به سمت فرماندار دهگلان منصوب شد. Your browser does not support the video tag. سودابه ضرغام نژاد در مراسمی با حضور استاندار کردستان و جمعی از مسئولان، به سمت نخستین فرماندار زن کردستان و فرماندار شهرستان دهگلان معرفی شد. تغییرات مدیریتی در استان کردستان با انتصاب یک بانوی کُرد به عنوان فرماندار دهگلان از امروز شنبه کلید خورد تا سیاست بکارگیری بانوان در پست های بالای مدیریتی به عنوان یکی از برنامه های دولت چهاردهم، در کردستان آغاز شود. ...
انتصاب اولین فرماندار زن در کردستان
به گزارش جهت پرس ؛ سودابه ضرغام نژاد به عنوان فرماندار جدید شهرستان دهگلان معرفی شد. نخستین فرماندار زن کردستان این انتصاب را از ارزش و اهمیت زیادی برای جامعه بانوان دانست و گفت که در راستای منویات رهبری و معرفی الگوی سوم زن مسلمان به جامعه و عینیت بخشیدن به دولت وفاق ملی این اقدام صورت گرفته است . ضرغامی نژاد در دولت دوازدهم مسئولیت معاونت توسعه و برنامه ریزی فرمانداری
انتصاب فرماندار زن، نشان دهنده باور دولت به توانمندی بانوان است
برای بانوان سرافراز ایران اسلامی است که توانایی شما را باور داریم. زره تن لهونی افزود: خانم ضرغام نژاد سوابق لازم را برای تصدی پست فرمانداری شهرستان دهگلان داشتند و معاون برنامه ریزی فرمانداری شهرستان سنندج و رئیس اداره، کارشناس و مسئولیت های مختلف را در حوزه اقتصادی داشته اند که دهگلان نیز یک شهرستان اقتصادی است. وی ادامه داد: تحصیلات فرماندار جدید دهگلان تا مقطع دکترا در بخش
مراسم معارفه اولین فرماندار زن کردستان/ امام جمعه دهگلان: باید انتصاب شهردار هر چه سریعتر پیگیری شود
به گزارش گروه استان های خبرگزاری دانشجو، در مراسم معارفه فرماندار جدید دهگلان که امروز در این شهرستان با حضور آرش زره تن لهونی ، استاندار کردستان، برگزار شد، سودابه ضرغام نژاد به عنوان فرماندار جدید این شهرستان معرفی شد. این مراسم با حضور مسئولان استانی و شهرستانی و استقبال گرم مردم دهگلان همراه بود. ادای احترام به شهید گمنام استاندار کردستان و جمعی از مسئولان در ابتدای
انتخاب بانوان در پست های مدیریتی موجب امیدآفرینی اجتماعی می شود
به گزارش خبرنگار مهر ، سودابه ضرغام نژاد پیش از ظهر شنبه در جلسه شورای اداری دهگلان و معارفه خود اظهار کرد: اعطای پست فرماندار در تاریخ کردستان به یک زن قدمی در راستای منویات مقام معظم رهبری و معرفی الگوی زن مسلمان به جامعه در راستای عینیت بخشی به گفتمان دولت وفاق ملی است. وی افزود: امیدوارم که خداوند توفیقی عنایت کند که تلاش و سعی ام را بکنم که خدشه ای به این اعتماد وارد نشود.
سودابه ضرغام نژاد اولین فرماندار زن تاریخ کردستان شد
چندین گزینه برای شهرداری دهگلان معرفی کردیم اما مشخص نیست که اصلاً عاقبت آنها چه شده است. هر چه سریع تر این حوزه ساماندهی شود. سگ ولگرد انسان را می خورد، فضای سبز خشک شده است. سرپرست زیاد دل به کار نمی دهد. پروسه انتخاب شهردار طولانی نشود. رستمی اذعان داشت: 100 خانوار در دهگلان با مشکلاتی مواجه شده و در مدت زمانی اجازه ساخت مسکن به آنان داده شده و اکنون از امتیازات محروم هستند. مشکل این افراد نیز برطرف شود. در پایان این مراسم سودابه ضرغام نژاد به عنوان فرماندار جدید شهرستان دهگلان معرفی و از زحمات 3 ساله معتصمی در این مسئولیت قدردانی شد. ...
معارفه نخستین فرماندار زن استان کردستان
سودابه ضرغام نژاد در مراسمی با حضور جمعی از مسوولان استانی و شهرستانی به عنوان نخستین فرماندار زن کردستان و فرماندار شهرستان دهگلان معرفی شد.
آغاز موج تغییر فرمانداران در کردستان/انتصاب متفاوت در دهگلان
سودابه ضرغامی نژاد سپرده شد. ضرغامی نژاد در دولت دوازدهم مسئولیت معاونت توسعه و برنامه ریزی فرمانداری سنندج را برعهده داشت که با انتخاب عسکری فرماندار سنندج در دولت سیزدهم، از سمتش برکنار و تا این مدت در امور بانوان استانداری کردستان فعالیت داشت. براساس اخبار رسیده به خبرنگار تسنیم گزینه هایی (با حفظ هویت) برای مدیرکل حوزه استاندار، معاونت های سیاسی امنیتی و اجتماعی؛ توسعه مدیریت و منابع انسانی؛ اقتصادی و عمرانی انتخاب شده اند و به زودی معرفی خواهند شد. انتهای پیام/481/ ...
استاندار کردستان: عجله ای برای تغییر مدیران ندارم + فیلم
آرش لهونی در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار تسنیم کردستان در پاسخ به سئوال خبرنگار تسنیم که با توجه به اینکه مردم منتظر تغییرات هستند، چه برنامه ای برای تغییر در فرمانداران و مدیران کل استان دارید؟ اظهار داشت: امروز انتصابات در کردستان با انتصاب ضرغام نژاد به عنوان نخستین بانوی زن و فرماندار شهرستان دهگلان آغاز شد. وی افزود: اگر در روزهای اخیر انتصاباتی در مرکز استان نداشته باشیم، انتصاب
شهردار دهگلان هرچه سریع تر انتخاب شود
/> امام جمعه دهگلان ادامه داد: سه سال آقای معتصمی خدمت خالصانه و با احترام و عزت در این شهرستان داشتند که برای ایشان آرزوی موفقیت داریم. ماموستا محمدی اضافه کرد: خدمت ضرغام نژاد نیز که به عنوان اولین فرماندار زن در استان انتخاب شده اند برای قبول مسئولیت فرمانداری دهگلان تبریک عرض می کنیم و امیدواریم در این آزمون بزرگ سربلند باشند. وی تاکید کرد: بانوان در کشور بسیار
استاندار کردستان به مقام شامخ شهدای دهگلان ادای احترام کرد
دریافت 12 MB کد خبر 6261363
استفاده از ظرفیت جوانان توانمند و نخبه کردستان در پست های مدیریتی
/> وی خاطرنشان کرد: هیچ تبعیضی بین نیروهای استان قائل نیستیم و از همه نیروهای توانمند شهرهای استان استفاده می شود و از توان جوانان بهره می بریم. استاندار کردستان ضمن تقدیر از زحمات معتصمی فرماندار سابق دهگلان افزود: از تلاش تمام مدیران دهگلان در پیشبرد اهداف توسعه این شهرستان تقدیر کرد. لهونی اذعان کرد: امروز گرد هم آمدیم تا فصلی نو و نگاهی همه جانبه را در کردستان حاکم
بهره گیری از ظرفیت مرز در راستای توسعه همه جانبه کردستان
به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان، آرش زره تن لهونی امروز _شنبه بیست وهشتم مهر_ در حاشیه مراسم تودیع و معارفه فرماندار شهرستان دهگلان در جمع خبرنگاران استان، اظهار کرد: ظرفیت بانوان ما بسیار بالا است که دولت چهاردهم و شخص آقای رئیس جمهور از همان ابتدای کار بر آن تاکید داشته اند. وی افزود: ما هم اولین انتصاب را در استان کردستان که فرمانداری شهرستان دهگلان بود به یکی از بانوان باتجربه
لزوم تسریع در انتخاب شهردار دهگلان
پروسه انتخاب شهردار سریع تر جلو برود چرا که عدم وجود شهردار در دهگلان موجب تعویق در پرداخت حقوق کارگردان شهرداری شده است. وی انتصاب خانم ضرغامی نژاد به عنوان فرماندار دهگلان را تبریک گفت و اضافه کرد: با تعامل و همراهی قطعاً شاهد تحولات ارزشمندی در این شهرستان خواهیم بود.
استاندار کردستان به مقام شامخ شهید گمنام در دهگلان ادای احترام کرد
در سفر یک روزه به شهرستان دهگلان؛ به گزارش روابط عمومی استانداری کردستان، “آرش زره تن لهونی” صبح امروز شنبه 28 مهرماه، در جریان سفر به شهرستان دهگلان به منظور حضور در مراسم تکریم و معارفه فرماندار این شهر مورد استقبال گرم و صمیمی مردم قدرشناس دهگلان قرار گرفت. وی به همراه جمعی از مسئولان با حضور بر سر مزار شهید گمنام در پارک شهر دهگلان به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد و با نثار فاتحه و عطرافشانی مزار این شهید والامقام، یاد و خاطر شهدا را گرامی داشت.