سایر منابع:
سایر خبرها
تجلیل جانبازان مرکز توانبخشی امام حسین( ع) شهرستان خمینی شهر از پرستاران مرکز
جانبازان مرکز توانبخشی امام حسین (علیه السلام) درروز ولادت حضرت زینب( سلام الله علیها) و بزرگداشت مقام پرستار از پرستاران مرکز تجلیل بعمل آوردند.
شهرقدس | تقدیر از پرستاران اداره و مراکز تحت نظارت
به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، همزمان با ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار، دیدار و تقدیر از پرستاران شاغل در بهزیستی شهرستان قدس در مراکز تحت نظارت اداره بهزیستی باحضور رئیس بهزیستی، مسئول حراست، معاون امور توانبخشی و معاون مشارکت های مردمی با همکاری اداره اوقاف و امام زاده حضرتین شهرستان انجام شد. در این دیدارها رئیس بهزیستی شهرستان قدس ضمن تبریک ولادت حضرت زینب(س) و روز
فیروزکوه | تجلیل از پرستاران مرکز نیلوفر به مناسبت ولادت حضرت زینب(س)
به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، به مناسبت ولادت با سعادت حضرت زینب(س) و روز پرستار علی اصغر عموزاده رئیس بهزیستی شهرستان فیروزکوه به اتفاق سرهنگ حسن غلامی فرمانده سپاه و جمعی ازخواهران پایگاه نرجس خاتون از پرستاران شاغل در مرکز توانبخشی و نگهداری تحت نظارت بازدید و تقدیر و تشکر کردند. علی اصغر عموزاده در این مراسم با اشاره به نقش مهم حضرت زینب (س) به عنوان یک پرستار واقعی گفت
تقدیر دادستان بیجار از پرستاران شاغل در بیمارستان امام حسین (ع) این شهرستان
در سالروز ولادت حضرت زینب کبری (سلام الله علیها) ،دادستان بیجار به همراه اعضای شورای تامین و امام جمعه این شهرستان با حضور در بیمارستان امام حسین (علیه السلام)، ضمن دیدار با پرستاران و کارکنان این مرکز ،این ولادت خجسته و روز پرستار را به زحمت کشان این عرصه تبریک گفت و از زحمات پرستاران این مرکز تقدیر کرد.
بیش از سه هزار میلیارد ریال اعتبار صرف طرح های درمانی خلخال می شود
به گزارش خبرنگار بسیج دکتر عمران خسروی پیش از ظهر روز پنجشنبه در آیین تجلیل از پرستاران بیمارستان امام خمینی (ره) خلخال که به مناسبت گرامیداشت سالروز ولادت با سعادت حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار برگزار شد، افزود:12 طرح و پروژه بهداشتی و درمانی خلخال در دست اجراست. وی افزود: پروژه ساختمان مستقل اورژانس بیمارستان امام خمینی (ره) با 40 تخت بیمارستانی، ساختمان مستقل غذا و دارو، 12 باب
کمک مردم بندر ماهشهر به جبهه مقاومت در جشن گلریزان
جشن گلریزان و دعوت از حضور پُر برکت مردم برای کمک به جبهه مقاومت اسلامی غزه و لبنان به مناسبت ولادت با سعادت حضرت زینب (س) و روز پرستار، با حضور فرمانده سپاه و بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج سپاه، امام جمعه و مردم بندرماهشهر، برگزار شد. در این مراسم از تعدادی پرستاران شهرستان تقدیر و قدرانی به عمل آمد. سلیم نعیمی رئیس مجمع جهادگران سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بندرماهشهر گفت: بازارچه
شهریار | تجلیل از پرستاران برجسته مراکز توانبخشی و شبانه روزی
به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، به مناسبت ولادت با سعادت حضرت زینب(س) و روز پرستار با حضور زهرا بیگم موسوی سرپرست بهزیستی شهرستان شهریار به اتفاق محبوبه پورعوض مسئول توانبخشی، پروانه نجفی خوشه مهر و سیما کرمانشاهی کارشناسان ناظر مراکز غیر دولتی اداره بهزیستی شهریار ازپرستاران برجسته شاغل در مراکز توانبخشی و نگهداری تحت نظارت واقع در دفتر مدیریت تجلیل شد. موسوی در ابتدای این
تجلیل از پرستاران بیمارستان امام علی (ع) شهرستان رودان بمناسبت روز پرستار
بمناسبت میلاد با سعادت حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار، از تمام پرستاران بیمارستان امام علی (ع) شهرستان رودان دیدار و سرکشی بعمل آمد، به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج رودان امروز چهارشنبه 16 آبان ماه 1403 جانشین سپاه ناحیه رودان و جمعی از پاسداران با اهدای شاخه گلی از زحمات و تلاش های ایثارگونه پرستاران تقدیر و تشکر نمودند. سرهنگ دوم پاسدار محمد ماهری افزود: پرستار بودن عشق می خواهد و از
پیام تبریک دکتر حسین آبادی مدیرکل بهزیستی استان مرکزی به مناسبت فرا رسیدن روز پرستار
باشیم . اینجانب ضمن تبریک میلاد با سعادت الگوی صبر و عشق و ایثار، حضرت زینب(س) و گرامیداشت روز پرستار به محضر تمامی پرستاران پرتلاش بویژه پرستاران شاغل در مراکز نگهداری ، مراکز غیر دولتی و همکاران بهزیستی استان مرکزی ، بدینوسیله مراتب تقدیر و تشکر خود را از زحمات و مجاهدت های ارزنده شما ا براز داشته و از درگاه خداوندمتعال توفیق روزافزون وسلامتی را از محضر آن بانوی مکرمه برای شما ظل توجهات حضرت ولیعصر(عج) مسالت دارم. دکتر محمودحسین آبادی مدیرکل بهزیستی استان مرکزی
شمیرانات | تقدیر از پرستاران مرکز توانبخشی بچه های آسمان به مناسبت روز پرستار
به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، همزمان با سالروز ولادت باسعادت حضرت زینب کبری سلام الله علیها و روز پرستار حجت الاسلام والمسلمین عقیلی امام جمعه رودبارقصران و مهندس خشنودی بخشدار رودبارقصران و کیارستمی سرپرست بهزیستی رودبار قصران و پرسنل اداره بهزیستی و جمعی از مسئولین با حضور در مرکز توانبخشی و نگهداری پسرانه بچه های آسمان در دیداری صمیمی با مسئولین و پرستاران این مرکز با اهدا ی لوح
پیام مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان به مناسبت میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار
گرامیداشت یاد و خاطره ماندگار شهدای جامعه پزشکی به ویژه شهیدان مدافع سلامت و به خصوص پرستاران شهید پاکباخته و روشن ضمیر، سالروز ولادت با سعادت پرستار عاطفه ها، عقیله بنی هاشم حضرت زینب کبری علیها السلام را محضر همه پرستاران به خصوص پرستاران همکار شاغل در مراکز درمانی فرهنگیان، تبریک می گویم و از درگاه خداوند متعال برای این قشر شریف و فرهیخته آرزوی موفقیت، سلامتی و سربلندی دارم . رضا رضایی مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان
تقدیر از پرستاران شاغل در انتقال خون استان زنجان
به مناسبت ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار، از زحمات پرستاران شاغل در اداره کل انتقال خون استان زنجان قدردانی شد. در این مراسم، دکتر سیامک اسدی، مدیر کل انتقال خون استان، ضمن تبریک این روز بزرگ به همکاران پرستار، به اهمیت و نقش حیاتی آن ها در عرصه سلامت اشاره کرد. دکتر اسدی همچنین افزود: سالانه 35 هزار واحد فرآورده خونی در بیمارستان های استان مصرف می شود و همکاران در انتقال خون زنجان
مراسم تجلیل از پرستاران نمونه شهرستان پارس آباد، بمناست بزرگداشت روز میلاد حضرت زینب(س) و روز پرستار
بیماران، بیشتر برعهده پرستاران می باشد. گفتنی است در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین باقری بنابی امام جمعه و ظهراب وند معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری پارس آباد نیز به سخنرانی پرداختند. در پایان مراسم از پرستاران نمونه بیمارستان های امام خمینی(ره) و شهدا،این شهرستان با اهداء لوح و هدایایی تجلیل و قدردانی بعمل آمد.
تجلیل اعضای کمیته خادمین الشهداء ملایر از پرستاران و کادر درمان بیمارستان مهر
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، همزمان با سالروز ولادت با سعادت، پرستار کربلا حضرت زینب کبری (س)، اعضای کمیته خادمین الشهدای شهرستان همراه با مسئولین و مدیران شبکه سلامت ملایر، یادگاران دفاع مقدس و فعالان عرصه جهاد و شهادت، به همراه پرچم مطهر حرم حضرت اباالفضل العباس (ع) در بیمارستان مهر ضمن تبریک روز پرستار و اهدای شاخه گل، از زحمات و ایثار مدافعان سلامت تقدیر و تجلیل کردند . همچین با حضور در برخی از بخش های بیمارستان از بیماران و خانواده های آنان عیادت بعمل آمد . انتهای پیام/ ...
تجلیل از پرستاران گلبهار به مناسبت روز پرستار
مطهری(ره) مشهد در این مجتمع برگزار شد، که در این میان برای بزرگداشت روز پرستار و تجلیل از مقام شامخ سفیدپوشان جامعه جمعی از پرستاران نمونه گلبهار به این مجتمع دعوت و با اهدای گل و هدیه از تلاش های شبانه روزی کادر درمان این شهرستان تقدیر شد. وی در پایان یادآور شد: برگزاری مسابقات فرهنگی، اجرای برنامه های شاد و مفرح و اهدای هدیه از برنامه های فرهنگی این مجتمع در سالروز ولادت حضرت زینب سلام الله علیها بود.
تجلیل از پرستاران توسط دادستان و مدیر کانون بسیج حقوقدانان نوشهر
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، به مناسبت روز پرستار در تقارن با ولادت حضرت زینب سلام الله علیها، ابراهیمی دادستان شهرستان نوشهر به همراه اجاق زاده مدیر کانون بسیج حقوقدانان این شهرستان با حضور در جمع پرستاران بیمارستان شهید بهشتی (ره) از آنان با اهدای لوح سپاس و هدیه، تجلیل بعمل آوردند.
دیدار اصحاب رسانه بسیجی نوشهر با پرستاران به مناسبت روز پرستار
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، همزمان با ولادت حضرت زینب سلام الله علیها و روز پرستار، جمعی از خبرنگاران و اعضای کانون بسیج رسانه نوشهر، با حضور در بیمارستان شهید بهشتی (ره) این شهرستان، ضمن اهدای شاخه گل، از پرستاران این مرکز درمانی تجلیل کردند.
پرستاران نبض سلامت جامعه /حضور خادم یاران رضوی در جمع پرستاران بیمارستان حضرت رسول اکرم(ص) رامشیر
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج شهرستان رامشیر: به مناسبت فرا رسیدن ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار ؛ فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید مدرس(ره) ، فرماندار رامشیر، فرمانده نیروی انتظامی رامشیر، ریاست اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران، به همراه جمعی از بسیجیان با حضور در بیمارستان حضرت رسول اکرم(ص) شهرستان رامشیر از پرستاران تقدیر به عمل آورد. به مناسبت این روز فرخنده حجت الاسلام عبدالله
گفت وگو خبرنگار پانا با فرشتگان سفید پوش به مناسبت روز پرستار
محلات(پانا)-خبرنگار پانا به مناسبت میلاد با سعادت حضرت زینب کبری سلام الله علیها و روز پرستار ضمن حضور در بیمارستان امام خمینی( ره ) و گفت وگو با پرستاران، زحمات بی دریغ آنان را به تصویر کشیده است.
حضرت زینب (س) الگوی تمام عیار پرستاران است
حجت الاسلام والمسلمین سید رضا حسینی در گفتگو با خبرنگار فرهنگی شبکه اطلاع رسانی مرصاد ؛ ضمن تبریک ولادت با سعادت عمه سادات، حضرت زینب (س) و روز پرستار، بر الگوگیری پرستاران از صبر و شجاعت این بانوی بزرگوار تأکید کرد. امام جمعه شهرستان کنگاور با اشاره به ویژگی های منحصر به فرد شخصیت حضرت زینب (س)، از جمله شفاعت کبری و نقش بی بدیل ایشان در واقعه کربلا، گفت: حضرت زینب (س) در کربلا به
کرج | مراسم تقدیر از پرستاران شاغل در مرکز توانبخشی بهزیستی شهرستان کرج
به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان البرز؛"زهرا صائمیان" معاون امور توانبخشی ضمن تبریک میلاد حضرت زینب سلام الله علیها گفت: در کادر تخصصی شاغل در مراکز توانبخشی که شامل پزشک،کاردرمان،گفتاردرمان،فیزیوتراپ،مربیان و...هست،حضور و نقش پرستاران و بهره مندی از تخصص و تبحّر آنها بسیار مهم بوده زیرا این عزیزان سنگربانان عرصه سلامت و خدمت به جامعه هدف تحت پوشش در مراکز غیردولتی هستند.
تجلیل از جامعه پرستاری شهرستان ایذه به مناسبت ولادت بی بی زینب کبری(س)
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج شهرستان ایذه؛ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ایذه ضمن تبریک ولادت باسعادت حضرت زینب کبری سلام الله علیها گفت؛ حضرت زینب(س) با ایثارگری و مراقبت از بیماران و اسیران کربلا، مقام پرستار را چنان اعتبار بخشید که امروز، روز پرستار به یمن و برکت زاد روز آن بانوی بزرگ، در تقویم ما هویت گرفته است. سرهنگ میرنام افزود؛با تبریک مجدد این روز خجسته به پرستاران زحمتکش انتظار
تجلیل از پرستاران بیمارستان امام خمینی (ره) فریدونکنار
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بلاغ ، به مناسبت سالروز ولادت حضرت زینب (س) که به نام روز پرستار نام گذاری شده جمعی از مسئولان فریدونکنار با حضور در بیمارستان امام خمینی (ره) از پرستاران این بیمارستان تجلیل به عمل آوردند. تصاویر کوچک تصاویر بزرگ اسلاید تصاویر اشتراک گذاری : کپی متن خبر
تجلیل از پرستاران در آغاجاری به مناسبت روز پرستار
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان آغاجاری درمصاحبه با خبرگزاری بسیج در آغاجاری بیان کرد: بمناسبت ولادت با سعادت حضرت زینب (س) و روز پرستار طی مراسمی با حضور فرماندار آغاجاری، حجت الاسلام و المسلمین حسینی امام جمعه، اعضای شورای تامین و تعدادی از روسای ادارات در بیمارستان شهید اشرفی اصفهانی آغاجاری ضمن تبریک روز پرستار به این عزیزان، از زحمات و تلاش های شبانه روزی و دلسوزانه پرستاران این بیمارستان
تقدیر از پرستاران توسط فرماندار پارس آباد همزمان با روز پرستار
به گزارش نسیم اردبیل ، جابر جهان بین فرماندار شهرستان پارس آباد ضمن تبریک ولادت حضرت زینب (س) و تبریک روز پرستار،در میان پرستاران گفت:پرستار،فرشته ایست درلباس رحمت،عطوفت،مهربانی،مراقبت،تخصص و تعهد بالا،همه ما قدردان اثرگذاری بی دریغ و والای این قشر زحمتکش و پرتلاش در عرصه درمان و ارتقای سلامت جامعه هستیم. فرماندار پارس آباد نیز پرستاری را از سخت ترین مشاغل برشمردند و گفتند:پرستار با شوف و رنج می آموزد تا رنج انسان را به شوق و آرامش برساند.
تجلیل از پرستاران بیمارستان شهید طباطبایی باغملک به مناسبت ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار
به گزارش خبرگزاری بسیج از باغملک: از پرستاران بیمارستان شهید طباطبایی به مناسبت ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار با حضور سرهنگ عارف فرمانده سپاه و جمعی از مسئولین شهرستان تجلیل به عمل آمد. فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان ضمن تبریک روز پرستار و میلاد حضرت زینب کبری(س) گفت: روز پرستار، روز توجه به خدمات گران بها و ارزشمند این قشر و تلاشگران عرصه سلامت است که با حوصله، صبر و مقاومت
پرستاران نقش کلیدی در ارتقای سلامت جامعه دارند
عبدالرضا صادق روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ، ضمن تبریک سالروز ولادت حضرت زینب (ص) و روز پرستار افزود: پرستاران نقش اساسی در ارائه خدمات سلامت دارند و بدون حضور پرستاران هیچ گونه خدمات درمانی قابل ارائه نیست. وی با اشاره به فعالیت 275 پرستار در بیمارستان های پارس آباد، افزود: 170 پرستار در بیمارستان شهدا و تعداد 105 پرستار در بیمارستان امام خمینی (ره) این شهرستان به صورت
پرستاران شهرستان ری تجلیل شدند
به گزارش ایرنا ، همزمان با فرارسیدن سالروز ولادت باسعادت عقیله بنی هاشم حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار، مراسم گرامیداشت مقام والای پرستار روز چهارشنبه 16 آبان با حضور امام جمعه، فرماندار و سایر مسئولان شهرستان ری و باحضور جمعی از پرستاران و کادر درمانی بیمارستان های این شهرستان روز چهارشنبه در آستان مطهر شیخ صدوق قدردانی شد. همچنین صبح امروزی طی مراسمی در بیمارستان شهدای هفتم تیر
برگزاری مراسم روز پرستار در هتل جهانگردی و گردشگری شهرستان مرند با حضور مسئولین شهرستانی و مدافعان ...
به گزارش دیدگاه نیوز ، مراسم روز پرستار همزمان با میلاد با سعادت حضرت زینب (س) در هتل جهانگردی و گردشگری با حضور امام جمعه محترم شهرستان مرند حجت الاسلام والمسلمین نعمت زاده ، نماینده مردم شریف شهرستان های مرند و جلفا حاج عزت حبیب زاده ، معاون محترم استاندار و فرماندار شهرستان مرند دکتر داود عباسی ، اعضای شورای اداری شهرستان ، سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان ، معاونین و اعضای شورای اداری شبکه
پیام تبریک مدیرکل بهزیستی به مناسبت ولادت حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار
به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان البرز؛متن پیام "وجیهه محمدی فلاح" مدیرکل بهزیستی بدین شرح است: تقارن مبارک ولادت حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار افتخاری برای پرستاران است چرا که آن حضرت الگوی بی بدیل، نمونه ای از صبر و ایثار در مسیر نظام سلامت جامعه هستند. روز پرستار فرصتی است تا از فداکاری های این امیدآفرینان حیات و برفروزندگان مشعل های آرامش و سلامت تجلیل و از شکوه صبر و