دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۲۱:۴۵Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
صدای ایران ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۱۱:۱۲

مردم دلار خریدند و در خانه نگهداری می کنند

معاون اسبق ارزی بانک مرکزی در واکنش به خروج 30 میلیارد دلار ارز از کشور گفت: ممکن است بگویند حساب سرمایه ما کسری نشان می دهد، ولی این که این پول خارج شده باشد، شاید این اتفاق نیفتاده باشد. به گزارش صدای ایران سید کمال سیدعلی در گفت وگو با خبرآنلاین در پاسخ به این پرسش که طی هفته های گذشته و به دنبال بحران ارزی، پورابراهیمی، رییس کمیسیون اقتصادی مجلس از خروج 30 میلیارد دلار ارز از کشور خبر داد. چقدر این رقم را واقعی می دانید؟ اظهار داشت: به نظر می رسد کمتر از این ارقام باید باشد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)