چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۴:۳۱Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
موج ۱۳۹۷/۰۳/۱۰ - ۱۲:۴۹

بخشنامه میز خدم به مدیران قمی ابلاغ شد

مدیران دولتی در قم با ابلاغ نامه از سوی استاندار قم موظف به اجرای بخشنامه میز خدمت شدند. به گزارش خبرگزاری موج از قم، در نامه سید مهدی صادقی استاندار قم خطاب به مدیران دستگاه های دولتی استان با اشاره به مستندات قانونی و اهداف مهم ایجاد میز خدمت از جمله همسو بودن با رویکرد ارزشی نظام اسلامی و تلاش دولت تدبیر و امید برای فراهم ساختن زمینه های استقرار و توسعه نظام اداری و خدماتی بهینه، مطلوب، پاسخگو ... ... ادامه خبر

برچسب‌ها

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)