دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۱۶:۱۰Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته

پرونده کلاهبرداری در فروش سکه به دادستانی رسید

ایرنا : دادستان تهران گفت: اخیرا گزارش هایی مبنی بر اینکه شرکتی در تهران در قالب فروش سکه وجوه زیادی را از مردم اخذ و پول های کلانی دریافت کرده، به دادستانی واصل شد. عباس جعفری دولت آبادی روز شنبه در حاشیه نشست با مدیران شرکت های پتروشیمی با اشاره به کلاهبرداری از عده ای از مردم در قالب فروش سکه، گفت: اقدام شرکت هایی که سود های تعیین شده پرداخت می کنند، نوعی مضاربه است و عملیات بانکی الزاما باید تحت اشراف بانک مرکزی باشد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)