سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۱:۲۴Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
بازتاب ۱۳۹۷/۱۰/۲۷ - ۱۸:۲۷

دونالد ترامپ مرزهای مجازی آمریکا را رها کرده است؟

از زمان تعطیلی دولت ایالات متحده تا کنون رکورد ناامنی سایبری دستگاه های مرتبط با دولت شکسته شده است. درواقع هکرها با کمترین تلاش می توانند در زیرساخت های دولت ایالات متحده نفوذ کنند. به گزارش انتخاب، کارشناسان امنیت سایبری هشدار می دهند که ایالات متحده در زمان تعطیلی دولت در معرض خطر مضاعفی قرار دارد. علت این نا امنی را می توان به عدم حضور هزاران کارمند دولت سر کار دانست. موضوعی که به طور مستقیم امنیت مرزهای سایبری ایالات متحده را تهدید می کند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)