دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۱۹:۰۳Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
نگاه جنوب ایران نیوز ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۰۵:۰۵

تصاویر/ مسابقات ماراتن آقایان و بانوان در جزیره هرمز

پنجمین دوره مسابقه دو ماراتن قهرمانی کشور (جام هرمز) برگزار شد و در پایان محمد فرجی از استان خراسان رضوی با زمان 2:37:45 ساعت به عنوان قهرمانی رسید و تیم کردستان نیز به عنوان نخست دست یافت. مراسم اختتامیه و اهدای جوایز با حضور مجید کیهانی، رییس فدراسیون دو و میدانی، هاشم صیامی، دبیر فدراسیون، حمیدرضا فردین پور، نایب رییس فدراسیون، عباس فتحی، مسئول کمیته مسابقات و لیگ فدراسیون، مریم رستمی، دبیر کمیته مسابقات و لیگ، منصور روشن قیاس، رییس هیأت دو و میدانی استان هرمزگان، طالب زارع، سعید سپهری ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)