سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۲:۳۸Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
کارگر نیوز ۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۱۱:۳۶

چرا قشر فرودست از "بسته حمایتی" جا ماند؟!

حداقل ده میلیون نفر شاغل در بخش غیررسمی اقتصاد که بیش از نود درصد آنها متعلق به دو دهک درآمدی پایین هستند، قربانی عدم شفافیت می شوند و از 200 هزار تومان بسته حمایتی محروم می مانند. به راستی چرا اقتصاد ما تن به شفاف سازی نمی دهد؟! ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)