چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۴:۲۵Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
پانا ۱۳۹۷/۱۱/۰۹ - ۰۰:۴۲

وزیر اقتصاد: به هیچ وجه مشکل ارزی در کشور نداریم

وزیر اقتصاد گفت در حال حاضر به هیچ وجه کمبود ارز نداریم و صادرات غیرنفتی ما طی 1� ماه گذشته از مرز 35 میلیارد دلار عبور کرده است. به گزارش تسنیم فرهاد دژپسند در شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی با تأکید بر وضعیت ارزی خوب کشور در شرایط فعلی اظهار کرد: در حال حاضر به هیچ وجه کمبود ارز نداریم و صادرات غیرنفتی ما طی ده ماه گذشته بیش از 35 میلیارد دلار بوده است و اتفاقاً در در شرایط فعلی از از پشتیبان پشتوانه قوی ارزی برخوردار هستیم. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)