سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۲۰:۰۱Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
جماران ۱۳۹۷/۱۱/۱۲ - ۱۶:۱۲

دستگیری سه شکارچی غیرمجاز در ساوجبلاغ

به گزارش ایرنا، بایرام محمودی روز جمعه در گفت و گو با ایرنا گفت: یگان حفاظت اداره حفاظت از محیط زیست در حین گشت زنی این شکارچیان را در ارتفاعات ولیان بخش چندار شناسایی و دستگیر کردند. وی گفت: در پی گشت و کنترل مناطق و زیستگاههای طبیعی شهرستان، محیط بانان اداره موفق شدند از این افراد تعداد سه قبضه اسلحه ساچمه زنی، 24 عدد فشنگ و تعداد 10 قطعه لاشه کبک از متخلفان کشف و ضبط نمایند. محمودی افزود: ادوات ارتکاب جرم توقیف و متخلفان به مراجع قضایی معرفی شدند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)