سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۲۱:۵۵Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
جماران ۱۳۹۷/۱۱/۱۴ - ۱۷:۰۳

رهاسازی یک بهله عقاب تیمارشده در پلدختر

به گزارش خبرنگار ایرنا این حیوان پس از زنده گیری توسط یکی از دوستداران محیط زیست تیمار و مداوا شد و با اطمینان از توانایی وسلامت درطبیعت رهاسازی شد. این دوستدار طبیعت که از کارکنان شرکت نفت لرستان است از شهروندان خواست برای کمک به حیات وحش، پرندگان و حیوانات مجروح را به محیط زیست تحویل می دهند. عقابها پرندگان شکاری بزرگ با بال های دراز و پهن ، سر و منقار بزرگ ، دم پهن و پاهای پردار هستند که در بالای درخت ها و صخره ها ی مرتفع آشیانه می سازند. 7272/6060 انتهای پیام ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)