پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۷:۱۷Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
صدای ایران ۱۳۹۷/۱۱/۱۵ - ۰۲:۲۶

شیوع بیماری های قلبی در فصل سرما 30 درصد افزایش می یابد

صدای ایران- دکتر فریبا هندسی متخصص قلب و عروق با درباره شیوع بیماری های قلبی در فصل سرما گفت: وقتی وارد فصل سرد و زمستان داریم می شویم شیوع بیماری های قلبی و عروقی و نارساییهای قلبی 30 درصد افزایش می یابد. دکتر هندسی در گفتگو با خبرنگار صدای سلامت پایگاه خبری صدای ایران اظهار کرد: این امر چند تا علت دارد ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)