پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۲:۴۳Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
ربیع ۱۳۹۷/۱۱/۱۶ - ۱۰:۴۸

افتتاح ساختمان دو منظوره دهیاری و شورای اسلامی روستای زوارده بخش بندپی ...

به گزارش پایگاه خبری ربیع ، ولی زاده ، فرماندار ویژه این شهرستان در آیین افتتاح ساختمان دهیاری گفت: امروز ایران در جایگاه مهمی قرار دارد که این ها همه به برکت خون شهدا است. وی تصریح کرد: امروز ما شاهد شکوفایی و پویایی در روستاهای کشور هستیم تا با تلاش شبانه روزی دولت تدبیر و امید ، بتوانیم با نگاهی به گذشته و افتخار به خدمات انجام شده در 40 سال پس از پیروزی انقلاب و با امیدی به آینده روشن برای نظام جمهوری اسلامی ایران چهره محرومیت را از روستا ها بزدائیم. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)