چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۶:۴۹Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
بازتاب ۱۳۹۷/۱۱/۱۶ - ۱۳:۵۵

واکنش سرپرست سازمان نظام پزشکی به سخنان روحانی

سرپرست سازمان نظام پزشکی در نامه ای به رئیس جمهور ، نسبت به نادیده انگاشتن خدمات جامعه پزشکی کشور و تخریب این سرمایه اجتماعی واکنش نشان داد. محمدرضا ظفرقندی ، در این نامه خطاب به حسن روحانی ، نوشته است: سخنان اخیرتان در نقد رفتار پزشکان و تعریف جنابعالی از رفتار حرفه ای آنان موجب رنجش بسیاری از همکاران جامعه پزشکی شده است. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)