سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۲۱:۴۴Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
موج ۱۳۹۷/۱۱/۲۳ - ۱۲:۱۰

حضور پرشور کارکنان مخابرات منطقه اصفهان در راهپیمایی 22 بهمن ماه

همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی،مدیران و کارکنان مخابرات منطقه اصفهان یکدل و یک صدا با حضور پرشور در مراسم راهپیمایی با آرمان های امام راحل،شهدای گرانقدر انقلاب و مقام معظم رهبری تجدید پیمان کردند. به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، حیدری زاده به همراه سایر مدیران و کارکنان این مجموعه همگام با دیگر اقشار امت حزب الله باحضور حماسی خود بار دیگر به جهانیان ثابت کردند که علیرغم تحریم های اقتصادی و توطئه های مختلف دشمن علیه ملت مسلمان ایران همچون گذشته تحت فرامین مقام عظمای ولایت آماده ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)