دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۱۲:۵۸Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
جماران ۱۳۹۸/۰۱/۲۳ - ۲۳:۳۷

مدرسه های اکثر شهرستانهای هرمزگان شنبه و یکشنبه تعطیل است

علیرضا صفا جمعه شب در گفت و گو با ایرنا افزود: با توجه به اهمیت موضوع، این تعطیلی شامل نواحی یک ودو بندرعباس ، شهرستانهای میناب، رودان، سیریک، بشاگرد و جاسک و شهرستان بستک می شود. درهمین زمینه روابط عمومی آموزش و پرورش اعلام کرد برابر اعلام ستاد بحران استان بدلیل ورود سامانه بارشی و احتمال وقوع سیل تمام مدارسه نواحی یک و دوم بندرعباس شنبه و یکشنبه تعطیل است. فرماندار بستک هم مدرسه های این شهرستان را در روز شنبه بدلیل بارندگی و سیلاب در روز شنبه تعطیل اعلام کرد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)