سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۱۹:۵۶Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
اقتصاد آنلاین ۱۳۹۸/۰۱/۲۴ - ۰۸:۵۸

زنگنه آمد ولی دیر/ ضرورت بکارگیری تاسیسات نفتی مناسب باتالاب

اقتصادآنلاین -مریم علیزاده؛ پس از گذشت بیش از یک هفته از سیلاب استان نفت خیز خوزستان، وزیر نفت روز گذشته برای پیگیری از آخرین وضعیت تاسیسات نفتی در این استان و تصمیم در خصوص رهاسازی آب به سمت تاسیسات نفتی واقع در هورالعظیم به اهواز سفر کرد. گزارش ها حاکی از آن است که تا پنجشنبه شب، نفتی ها مانع از ورود آب به سمت مخازن 4 و 5 نفت در تالاب هورالعظیم شده بودند ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)