دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۱۵:۵۳Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
اگرو فود نیوز ۱۳۹۸/۰۲/۰۴ - ۰۹:۳۴

بارندگی های بهاری کشت دیم را احیا کرد

امسال بارندگی ها در برخی از استان ها با سیل همراه بود، این سیل با اینکه تلخی هایی داشت به لحاظ کشاورزی برای بعضی استان ها نعمت بود. به گزارش ایران، این بارش ها در استان هایی همچون سیستان و بلوچستان، خراسان رضوی و کرمان که سال های مدیدی است با خشکسالی دست و پنجه نرم می کنند، بسیار کارساز و موجب رونق کشت دیم شده است. روی دیگر این بارش ها در این استان ها از جمله خراسان رضوی جان گرفتن و احیای کشت دیم بود که تا پیش از این بواسطه 18 سال خشکسالی نفس های آخر را می کشید ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)