دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۲۲:۱۱Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
همسو نیوز ۱۳۹۸/۰۲/۱۰ - ۱۳:۲۳

اخلالگران باید در وسط استادیوم آزادی شلاق بخورند

به گزارش خبرگزاری همسو نیوز از شبکه رادیویی تهران ، علی مطهری، نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در گفتگو با برنامه پارک شهر از رادیو تهران درباره جزئیات بیانیه شلاق به اخلالگران در استادیوم که در اختیار اصحاب رسانه قرار داده، بیشتر توضیح داد و گفت: کل بحث من بر این که با کسانی که به بیت المال آسیب می زنند، به پلیس حمله ور می شوند و گستاخی می کنند و دشنام های ناموسی می دهند، باید برخورد جدی تری شود. پنهان کاری، کار درستی نیست ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)