سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۱۴:۰۶Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
همسو نیوز ۱۳۹۸/۰۲/۱۶ - ۱۱:۴۶

نیروی هوایی آمریکا چندین موشک را با لیزر منهدم کرد

“نیروی هوایی ایالات متحده آمریکا” یک گام به هدف خود که تجهیز هواپیماها با سلاح های لیزری است، نزدیک تر شد. به گزارش خبرگزاری همسو و به نقل از انگجت ، در این راستا نیروی هوایی این کشور توانست با موفقیت “نشانگر لیزری پرانرژی دفاعی”(SHiELD) را که از نوع جنگ افزارهای انرژی هدایت شده است برای ساقط کردن چندین موشک پرتاب شده به هوا آزمایش کند. جنگ افزار انرژی هدایت شده به سامانه ای گفته می شود که بدون به کارگیری پرتابه، انرژی را به سمت هدف می تاباند تا اثر موردنظر را اعمال کند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)