سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۸:۴۳Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
ربیع ۱۳۹۸/۰۲/۱۶ - ۱۳:۱۶

هیچ مدیری در استان تهران برای شرکت در انتخابات استعفا نداده است

به گزارش پایگاه خبری ربیع ، به نقل از مهر ، شکرالله حسن بیگی پیش از ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران گفت: تاکنون هیچ یک از مدیران، فرمانداران و معاونانشان در این استان برای شرکت در انتخابات استعفا نداده اند. وی گفت: از قبل شایعاتی بود که برخی فرمانداران، معاونانشان یا مدیران در استان قصد شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی را دارند، اما تاکنون استعفا نداده اند و این به منزله انصراف آنان است. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)