سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۱۰:۱۳Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
جماران ۱۳۹۸/۰۲/۱۶ - ۱۳:۵۶

کامیونداران اردکان دریافت حواله بارنامه از معادن را خواستار شدند

به گزارش ایرنا یکی از رانندگان که خواست نام وی در خبر ذکر نشود، گفت: برخی معادن حواله بار را به کامیونداران نمی دهند . وی افزود: همچنین برخی معادن باسکول ندارند به همین دلیل حواله بارنامه کمتر و یا بیشتر از حد استاندارد است. این راننده اظهارداشت: سهمیه سوخت مورد نیاز کامیون بر طبق بارنامه اختصاص می یابد که به دلیل مشکلات موجود در بارنامه، سهمیه سوخت کاهش می یابد. وی از مسئولان شهرستان خواست، مشکل بیمه و سوخت آنها را حل کنند تا بتوانند کار را از سر بگیرند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)