دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۱۷:۲۲Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
روزنامه اقتصاد برتر ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۰۲:۱۵

دلیل غیبت پلیس دوچرخه سوار در پایتخت چیست؟

رئیس آموزش همگانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: هدف از اجرای طرح پلیس دوچرخه سوار، ارتقاء فرهنگ مردم در استفاده از وسایل پاک است. تهران – اقتصاد برتر – 20 اردیبهشت 98 به گزارش #اقتصادبرتر به نقل از باشگاه خبرنگاران ، سرگرد سید مسلم موسوی رئیس آموزش همگانی پلیس راهور تهران بزرگ در پاسخ به سوالی مبنی بر مشاهده نکردن پلیس دوچرخه سوار در خیابان ها، از جمله میدان ونک، اظهار کرد: غرفه پلیس دوچرخه سوار در میدان ونک، به دلیل بروز یک اتفاق موقتا بسته شد ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)