دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۱۸:۴۵Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
پایگاه خبری تحلیلی حرا ۱۳۹۸/۰۲/۲۲ - ۱۵:۲۰

منظور من آقای عراقچی بود!

به گزارش خبرنگار مهر، فرهاد مجیدی صبح امروز ابتدا با انتشار پستی به شدت از اتفاقات رخ داده در بازی استقلال با صنعت نفت گلایه کرد و نوشت: استقلال قهرمان نشد و به همه آنچه می خواستند رسیدند، از فدراسیون گرفته تا وزیر و معاون وزیر که در میانه این همه بحران خارجی و داخلی، گرانی و فروپاشی اقتصادی، اختلاس و فساد، آرزویش این است که پرسپولیس قهرمان شود... از صحبت های مجیدی اینطور برداشت می شد که منظور او از این جملات، وزیر و معاون وزیر ورزش یعنی مسعود سلطانی فر و محمدرضا داورزنی هستند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)