دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۲۲:۱۷Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
تهران پرس ۱۳۹۸/۰۲/۲۳ - ۱۰:۳۰

وزیر انرژی عربستان: دو نفتکش عربستانی در فجیره خسارت جدی دیده است

به گزارش گروه اقتصاد بین الملل خبرگزاری تهران پرس به نقل از نیویورک تایمز، خالد الفالح وزیر انرژی عربستان اعلام کرد دو فروند از کشتی هایی که در بندر فجیره در سواحل امارات متحده عربی تحت عملیات خرابکارانه گرفته اند متعلق به این کشور است که خسارت زیادی دیده اند. یکی از این کشتی ها در مسیر پر کردن نفت برای حمل به آمریکا بوده است. خالد الفالح وزیر انرژی عربستان اعلام کرده که این حمله به دو تانکر عربستانی در 6 صبح روز یکشنبه انجام شده است. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)