سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۲:۳۰Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
تدبیر و امید ۱۳۹۸/۰۴/۱۴ - ۱۵:۲۰

متهم شدن هکرهای ایرانی به حمله سایبری

فرماندهی سایبری آمریکا با انتشار دستی در توییتر هشدار داد هکرهای وابسته به یک کشور با سوءاستفاده از آسیب پذیری قدیمی اوت لوک در حال نصب بدافزار روی شبکه های دولتی این کشور هستند. هرچند مقامات آمریکایی به کشور خاصی اشاره نکرده اند اما برخی از احتمال دست داشتن هکرهای ایرانی در این حملات سخن گفته اند. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)