پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۱۵:۵۲Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
همشهری ۱۳۹۸/۰۶/۱۴ - ۱۴:۱۴

نجات 2معدنکار محبوس پس از 13ساعت

فرو ریختن دهانه تونل معدن باعث محبوس شدن 2کارگر در اعماق 60متری زمین شد اما با تلاش امدادگران هلال احمر هر دو معدنکار از خطر مرگ حتمی نجات پیدا کردند. به گزارش همشهری، روز سه شنبه 2معدنکار برای عملیات اکتشاف وارد تونل معدن سرب و روی شهرستان بهاباد در استان یزد شدند. این تونل از زمانی که سرب و روی داخل آن استخراج شده بود، متروکه مانده بود و حالا قرار بود عملیات اکتشاف برای یافتن ذخایر جدید در آنجا انجام شود ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)