دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۱۹:۲۳Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
برترین ها ۱۳۹۸/۰۷/۱۷ - ۱۴:۳۹

قصور پزشکی پسر معلول را در ام .آر .آی به کشتن داد

روزنامه ایران: دو سال قبل خانواده احمد 38 ساله که به طور مادرزاد معلول بود او را به دلیل ضعف شدید بدنی در یکی از بیمارستان های پایتخت بستری کردند. از آنجا که علت بیماری او مشخص نبود، پزشک معالج دستور انجام ام آر آی داد. با توجه به اینکه احمد قادر به کنترل حرکات بدنش نبود، قرار شد بیهوشش کنند. بنابراین مسئول ام آر آی دستگاه کنترل اکسیژن را به احمد وصل کرد و دارو تزریق شد ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)