چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۲:۵۹Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
ربیع ۱۳۹۸/۰۷/۱۷ - ۱۶:۵۷

مدیران حوزه پوشاک در صورت تداوم وضع موجود کنار بکشند

به گزارش پایگاه خبری ربیع ، به نقل از ایرنا، محمد امامی امین روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهارداشت: ما مشکلات بسیاری در حوزه پوشاک داریم از جمله اینکه هنوز خوشه بندی آن اتفاق نیفتاده و برندسازی نیز رخ نداده، در حالی که 30 سال است شاهد حضور یک مدیریت ثابت در اتحادیه پوشاک هستیم. معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران گفت: دلیل این حضور 30 ساله را نمی دانم و در حال بررسی هستم اما علم مدیریت یک نفر به هر میزان هم که توانایی بالایی داشته باشد، در یک زمینه خاص پس از چند سال تمام می شود. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)