پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۹:۰۰Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
جماران ۱۳۹۸/۰۹/۱۷ - ۰۳:۴۷

خلع سلاح های هسته ای کره شمالی از میز مذاکرات با آمریکا خارج شد

به گزارش جماران؛ نماینده کره شمالی در سازمان ملل روز شنبه گفت: خلع سلاح های هسته ای از میز مذاکرات با آمریکا خارج شد و در حال حاضر بحث و گفتگو با واشنگتن ضروری نیست. "کیم سانگ" در بیانیه ای با اشاره به انتخاب احتمالی ترامپ در سال 2020 خاطر نشان کرد: "گفتگوی پایدار و اساسی" که ایالات متحده به دنبال آن است یک ترفند "خرید وقت" برای پیشبردهای سیاست های داخلی است. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)