دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۰۷:۴۶Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
ایسکانیوز ۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۰۹:۰۶

فقط یک سوم دانش آموزان از آموزش های مجازی استفاده می کنند

یک کارشناس آموزش و پرورش گفت: شیوع ویروس کرونا در کشور فرصت خوبی برای توسعه آموزش مجازی تلقی می شود، با این حال تنها یک سوم دانش آموزان بسته به میزان پیگیری های والدین از این نوع آموزش استفاده می کنند. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)