آمار مبتلایان به کووید 19 در خراسان شمالی به 980 نفر رسید
سایر خبرها
آمار مبتلایان به کووید 19 در خراسان شمالی به 1088 نفر افزایش یافت
به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ احمد هاشمی ظهر امروز سه شنبه (16 اردیبهشت) گفت: با اعلام نتایج قطعی آزمایش های انجام شده تا ظهر امروز، هزارو 88 نفر در خراسان شمالی به ویروس کرونا مبتلا شده و تعداد آمار فوتی ها نیز به 85 نفر افزایش یافته است. سرپرست دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در توضیح آمار مبتلایان قطعی این بیماری به تفکیک شهرستان ها اظهار داشت: در شهرستان های بجنورد 504 نفر
فیلم؛ چرا کرونا در خراسان شمالی افزایش یافت؟
سید احمد هاشمی، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در گفتگوی اختصاصی با عصراترک اظهار داشت: طی چند روز گذشته آمار ابتلا به کووید 19 در خراسان شمالی افزایشی را به همراه داشت و به تعداد ابتلا 86 نفر طی یک روز رسید. وی یکی از دلایل شیوع این بیماری را عدم رعایت فاصله گذاری اجتماعی خواند و ادامه داد: با آغاز به کار صنوف و بازارها این دیدگاه ایجاد شد که کرونا به اتمام رسیده است و بی
تغییر رفتار افراد در سطح جامعه نگران کننده است
به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، سید احمد هاشمی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی افزود: با شرایط موجود و انجام نمونه گیری ها ممکن است نوسانات به شکل کاهش یا افزایش را در روز های آینده داشته باشیم. هاشمی از ثبت 49 مورد جدید در پانزدهم اردیبهشت ماه 99 خبر داد و اظهار داشت: در حال حاضر 133 نفر در بیمارستان های استان به دلیل بیماری کووید 19 بستری
قدردانی از خدمات دانشگاه علوم پزشکی و کادر درمانی خراسان شمالی
به گزارش روابط عمومی مرکز خدمات حوزه های علمیه خراسان شمالی، حجت الاسلام والمسلمین توسلی نژاد مدیرکل مرکز خدمات استان و معاون سلامت این مرکز با دکتر سید احمد هاشمی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان دیدار و با اهدای لوح سپاسی از زحمات ایشان و دست اندرکاران عرصه سلامت استان در مبارزه با بیماری کرونا قدردانی کردند. مدیر کل مرکز خدمات استان بیماری کرونا را امتحانی الهی دانست و اظهار امیدواری کرد
آمار رسمی مبتلایان و جانباختگان کرونا به تفکیک استانی
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: با توجه به افزایش موارد مبتلایان به کرونا ویروس در استان در دو هفته اخیر، به نظر می رسد در موج دوم شیوع کووید-19 در استان قرار داریم. به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان، قاسم میری علی آباد گفت: تعداد موارد مثبت آزمایشگاهی کووید-19 در استان به 720 نفر رسید که 491 نفر از این افراد در شهرستان های زاهدان، میرجاوه، خاش
ترس؛ عامل مراجعه نکردن مبتلایان کرونا به بیمارستان های خراسان شمالی
دکتر سید احمد هاشمی از همه افراد علامت داری که به مراکز درمانی مراجعه کرده اند و پزشک به آن ها توصیه به بستری کرده است، خواست تا در کمترین زمان در بیمارستان ها بستری شوند تا حال عمومی آن ها بدتر و منجر به آسیب دیدنشان نشود. به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی، وی در ادامه سخنان خود افزایش نمونه گیری ها در سطح استان به دنبال اجرای برنامه وزارت بهداشت و
خوشنویسان برتر خراسان شمالی معرفی شدند
بجنورد و همکاری معاونت هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی برگزار و برترین های این مسابقه اعلام شد. فقط در انجمن خوشنویسان بجنورد تعداد 40 نفر از اساتید ممتاز و فوق ممتاز عضویت دارند. انتهای پیام
طرح ضربتی تشدید نظارت بر اصناف در خوزستان آغاز شد
سرپرست مرکز بهداشت خوزستان گفت: طرح ضربتی تشدید نظارت بر اماکن عرضه مواد خوراکی، صنوف ، کارگاه ها و کارخانجات در خوزستان در راستای کنترل ویروس کرونا از روز دوشنبه 15 اردیبهشت آغاز شد. به گزارش تابا و به نقل از روابط عمومی معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی اهواز، سید محمد علوی دوشنبه در نشست هماهنگی اجرای این طرح در سرسرای اداری مرکز بهداشت خوزستان در اهواز بیان کرد: یکی از مهمترین
تعداد مبتلایان به کرونا در خراسان شمالی 4 رقمی شد
تعداد مبتلایان به کرونا در خراسان شمالی 4 رقمی شد سرپرست دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: در چند روز گذشته با افزایش تعداد نمونه گیری در سرپایی ها شاهد جهش در شناسایی مبتلایان به کووید 19 در استان بودیم. به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، سید احمد هاشمی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی با اعلام اینکه حال عمومی این افراد خوب است و با
افزایش آمار مبتلایان به کووید 19 در خراسان شمالی به 980 نفر
/> وی بابیان اینکه هنوز جامعه درگیر مبارزه با کرونا است، بر پرهیز از تجمعات و ترددهای غیرضروری تأکید کرد و گفت: در صورت رعایت نکردن مسائل بهداشتی، امکان جهش آمار مبتلایان وجود دارد. سرپرست دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی افزود: آزمایش 1376 نفر از موارد مشکوک نیز منفی گزارش شده است و هم اکنون 131 بیمار مشکوک به ابتلا به کووید 19 در بیمارستان های سطح استان بستری هستند. وی با
انجام بیش از 7800 بازرسی بهداشت حرفه ای از محیط های کاری
به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، سید احمد راه چمنی کارشناس بهداشت حرفه ای معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی،اظهار کرد: از زمان شیوع کرونا تا هشتم اردیبهشت ماه، 345 بازرسی بهداشت حرفه ای از بیمارستان ها و مراکز بهداشتی و درمانی توسط بازرسان بهداشت حرفه ای این حوزه به ثبت رسیده است. او ادامه داد: در این مدت تعداد بازرسی های بهداشت حرفه ای
فعالیت بیش از 200 ماما در دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی
فعالیت بیش از 200 ماما در دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی از فعالیت 250 ماما در حوزه بهداشتی این استان در ستاد و مراکز جامع سلامت شهری و روستایی خبر داد. به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، افشین دلشاد معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی پیگیری مادران باردار پرخطر تا حصول نتیجه مطلوب، ارائه
بازدید معاون غذا و دارو از 2 واحد تولیدی ماسک جراحی
به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، واحد فعال تولید ماسک روزانه 20 الی 25 هزار ماسک و واحد دیگر روزانه 10 هزار ماسک طبق استاندارد ها و دستورالعمل های وزارت بهداشت، تولید و به بازار عرضه می کنند. در این بازدید علی یوسفی ضمن تاکید بر رعایت مسائل بهداشتی بر تامین نیاز بازار داخل استان در زمینه تامین ماسک تاکید کرد و یادآور شد: در حال حاضر بازار داخل استان تامین شده اما درخواست های دیگری مبنی بر راه اندازی خط تولید ماسک وجود دارد که در دست بررسی و اقدام است. انتهای پیام ...
آخرین آمار مبتلایان به کووید 19 در کهگیلویه و بویراحمد
استان به 517 بیمار رسید. سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج خاطر نشان کرد: 7 نفر از این بیماران با موارد مثبت در ارتباط و از خوشه های قدیمی هستند. وی در ادامه بااشاره به توصیه های بهداشتی پیشگیری از ابتلا به کرونا، ابراز داشت: حضور در اماکن عمومی خطر ابتلا به کرونا را افزایش داده و ضروری است حتی المکان از حضور در تجمعات، مراسمات ختم و عروسی به جد پرهیز شود. دکتر
90 درصد کلاس های دانشگاهی در خراسان رضوی به صورت مجازی برگزار می شود
ساخت و همچنین تجربه این نوع آموزش در دانشگاه وجود داشت به همین دلیل بسیاری از استادان با آموزش مجازی آشنایی کامل داشتند و تعدادی هم که آشنا نبودند به فوریت خود را با این فضا تطبیق دادند. رییس شبکه جامع دانشگاهیان استان خراسان رضوی گفت: آنچه که مسلم است این است که دانش را می توان از طریق مجازی، آموزش داد ولی تربیت، نیاز به حضور و ارتباط با استاد دارد که با آموزش مجازی ممکن نیست ولی با این حال
کرونا در ایران/قم در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارد
زمینه ای مبتلا بودند. هاشمی عنوان کرد: تاکنون 458 نفر از مبتلایان به این بیماری بهبود و از مراکز درمانی در سطح استان مرخص شده اند. سرپرست دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی افزود: آزمایش هزار و 376 نفر از موارد مشکوک نیز منفی گزارش شده است و هم اکنون 131 بیمار مشکوک به ابتلا به کووید 19 در بیمارستان های سطح استان بستری هستند. کدام شهرهای خوزستان در وضعیت قرمز شیوع کرونا
آمار رسمی بیماران کرونا به تفکیک استان ها؛ 14 اردیبهشت+جدول
به کرونا در استان زنجان افزوده شده است، گفت: بر این اساس در مجموع تاکنون تست کرونای یک هزار و 20 نفر در استان زنجان براساس یافته های آزمایشگاهی مثبت اعلام شده است. رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان با بیان اینکه طی 24 ساعت گذشته سه نفر بر اثر ابتلاء به بیماری کرونا فوت شدند، ادامه داد: 105 نفر هم از آغاز شیوع ویروس کرونا تاکنون در استان زنجان جان خود را از دست داده اند. از مجموع بیماران
تذکر پلیس به بیش از 180 واحد صنفی متخلف در خراسان شمالی
تذکر پلیس به بیش از 180 واحد صنفی متخلف در خراسان شمالی رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی خراسان شمالی گفت: پلیس برای حفظ حرمت ماه مبارک رمضان بر فعالیت واحد های صنفی مجاز به صورت مستمر نظارت خواهد. به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، سرهنگ غلامرضا قربانی رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی خراسان شمالی افزود: پلیس با همکاری سایر دستگاه های ذیربط، با
شمار مبتلایان به کرونا در خراسان جنوبی به 566 نفر رسید
به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، کامبیز مهدی زاده عصر امروز ( 14 اردیبهشت) در گفتگو با رسانه ها با بیان اینکه طی 24 ساعت گذشته 84 آزمایش مشکوک به کرونا در استان انجام شد که از این تعداد پنج مورد مثبت اعلام شد، اظهار داشت: با اضافه شدن این موارد جدید، مجموع مبتلایان کرونا در استان به 566 نفر رسید. معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند بیان کرد: موارد جدید مبتلا به کرونا
86 بیمار جدید به آمار مبتلایان به کرونا ویروس اضافه شد
به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ احمد هاشمی با بیان اینکه طی چند روز گذشته با افزایش تعداد نمونه گیری در سرپایی ها شاهد جهش در شناسایی مبتلایان به کووید 19 در استان بودیم، افزود: حال عمومی این افراد خوب است و با آموزش های ارائه شده، آنان در منازل خود قرنطینه شده اند. سرپرست دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: با اعلام نتایج قطعی آزمایش های انجام شده، تا ظهر امروز 13 اردیبهشت، 900
ابتلا به کرونا در خراسان شمالی اوج خواهد گرفت
/> وی افزود: مساله جالب توجه در این میان این بود که تست درصد بالایی از افراد نمونه گیری شده، مثبت بود که همین امر در افزایش تعداد مبتلایان بسیار تاثیرگذار بود. هاشمی گفت: در این راستا ضمن شناسایی افراد مبتلا در صورتی که حال عمومی آنها خوب بوده و نیاز به بستری نداشته باشند به صورت قرنطینه خانگی تحت مراقبت قرار می گیرند. سرپرست دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی با اشاره به ارایه آموزش های
آمار رسمی بیماران کرونا به تفکیک استان ها؛ 13 اردیبهشت+جدول
ربی گفت: در 12 اردیبهشت ماه، 382 تست از افراد مشکوک گرفته شده است که از این تعداد، پاسخ تست 72 بیمار مثبت گزارش شده است.از افراد مبتلا، 61 نفر به صورت سرپایی مداوا و 11 نیز بستری شده اند و با این آمار جدید تعداد مبتلایان به کرونا در استان به رقم 2 هزار و 868 نفر رسیده است. او با اشاره به آمار بهبودیافتگان نیز گفت: با بهبودی 11 بیمار نیز آمار بهبود یافتگان در آذربایجان غربی به رقم 1444 رس
توزیع بیش از 17 هزار ماسک در شهرستان های خراسان شمالی
به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، افشین دلشاد معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی اظهار کرد: تعداد 36 دستگاه پالس اکسی متر جهت استفاده در مراکز جامع خدمات سلامت ارسال شد. دلشاد ادامه داد: اقلام پیشگیری از کرونا از 27 فروردین ماه تا دهم اردیبهشت ماه به 17 هزار و 200 ماسک سه لایه، 512 ماسک n95 و 6 هزار و 200 جفت دستکش لاتکس در شهرستان ها توزیع
افزایش شمار مبتلایان کروناویروس به 980نفر
به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان شمالی، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان گفت: در چند روز گذشته با افزایش تعداد نمونه گیری در سرپایی ها شاهد جهش در شناسایی مبتلایان به کووید19 در استان بودیم به طوری که شمار مبتلایان در خراسان شمالی به 980نفر افزایش یافت. دکتر سیداحمد هاشمی افزود:حال عمومی این افراد خوب است و با آموزش های ارائه شده، در منازل خود قرنطینه شدند وی گفت: شمار
تشریح آخرین وضعیت کرونا در کهگیلویه و بویراحمد از زبان یزدان پناه
، دنا 22 مورد، باشت 42 مورد لنده 21 مورد و بهمئی 5 مورد که مجموعاً 508 نفر در استان تا الان به ویروس کرونا مبتلا شده اند. سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: روند بیماری در استان، روند کاهشی است، منتها در شهرستان های کهگیلویه و گچساران روند افزایشی بوده است. هفته گذشته در استان کهگیلویه و بویراحمد 21 مورد مبتلا به کرونا داشتیم و هفته قبل از آن 81 مورد بوده، منتها روند کاهشی
استقبال بیش از 6 هزار و 500 نفر از طرح اقدام ملی تامین مسکن
استقبال بیش از 6 هزار و 500 نفر از طرح اقدام ملی تامین مسکن سرپرست معاونت مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت:6 هزار و 556 نفر از طرح اقدام ملی تامین مسکن در استان استقبال کردند. به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، علی فخرانی سرپرست معاونت مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت: سازندگان طرف تفاهم اداره کل راه و
اخبار کرونا در ایران/آمار مبتلایان به کرونا در خوزستان از 3000 نفر عبور کرد
افزایش/شناسایی 6 مورد جدید ابتلا به کووید 19 به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، پرویز یزدان پناه گفت: 6 مورد جدید مبتلا به کرونا در استان شناسایی که با احتساب این موارد، شمار مبتلایان استان به 508 نفر رسید. سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد افزود: این موارد جدید شامل یک بیمار مرد و دو بیمار زن در شهرستان کهگیلویه و سه بیمار مرد در شهرستان بویراحمد هستند. وی
شیوع موج جدید ویروس کرونا در کهگیلویه
هزار و 189 نفر از این تعداد تاکنون ترخیص شده اند. وی تعداد کل بیماران کرونایی بستری شده در سطح بیمارستان های استان را نیز هم اینک 12 نفر عنوان کرد. سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج همچنین یادآور شد: ستاد استانی مدیریت کرونا در کهگیلویه وبویراحمد با تاکید حسین کلانتری استاندار یکی از اولویت های اساسی خود را همچنان بر بیماریابی فعال ، گسترده و هدفمند متمرکز کرده که تاکنون دو
6 مورد جدید مبتلا به کرونا در کهگیلویه و بویراحمد+ تفکیک شهرستان ها
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): به گزارش عصر دنا، دکتر پرویز یزدان پناه گفت: 6 مورد جدید مبتلا به کرونا در استان شناسایی که با احتساب این موارد، شمار مبتلایان استان به 508 نفر رسید. وی افزود: این موارد جدید شامل یک بیمار مرد و دو بیمار زن در شهرستان کهگیلویه و سه بیمار مرد در شهرستان بویراحمد هستند. آمار مبتلایان به کرونا در کهگیلویه و بویراحمد به تفکیک