دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۰۸:۲۷Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
هارپی نیوز ۱۳۹۹/۰۲/۱۵ - ۱۹:۰۱

بازگشایی مرزهای شیخ صله و شوشمی

مدیرکل اقتصادی استانداری کرمانشاه از فعالیت مجدد مرزهای شیخ صله و شوشمی خبر داد. به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه بهزاد باباخانی اظهار کرد: مرزهای شیخ صله و شوشمی که بین استان کرمانشاه و اقلیم کردستان عراق قرار دارند، از ششم اسفند ماه به دلیل شیوع بیماری کرونا از طرف عراق بسته شده بود. مدیرکل اقتصادی استانداری کرمانشاه ادامه داد: این مرزها از روز گذشته به صورت رسمی بازگشایی شد و تجار می توانند از طریق این 2 مرز مبادلات تجاری خود را انجام دهند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)