سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۱۶:۴۸Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
ایرنا ۱۳۹۹/۰۲/۱۶ - ۱۴:۳۴

مجمع وزیران ادوار خواستار قدردانی از فداکاری جامعه پزشکی در مقابله با ...

تهران- ایرنا- مجمع وزیران ادوار در نامه های جداگانه به وزیران بهداشت و کشور خواستار قدردانی از ایثارگری ها و فداکاری های آگاهانه و صبورانه جامعه پزشکی کشور در مبارزه با ویروس کرونا که تا مرز شهادت پیش رفتند، شد. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)