سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۳:۵۷Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری برنا ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۱۱:۱۷

مردان کمتر به سلامت خود اهمیت می دهند/ ایمنی بیشتر بدن زنان به کرونا

رئیس مرکز بهداشت غرب شهرستان کرج گفت:مردان با اینکه در جامعه سطح اشتغال بالایی دارند اما متأسفانه نسبت به زنان کمتر به سلامت خود اهمیت می دهند، از طرفی حضور مردان در بخش مشاغل پرخطر از لحاظ ابتلاء به کرونا مانند حوزه مدیریت پسماند، سیستم حمل و نقل عمومی، آرامستان ها و یا فرودگاه ها بیشتر از زنان است و به همین دلیل بیشتر در معرض ویروس کرونا هستند. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)