سایر منابع:
سایر خبرها
مرگ 600 تن در تصادف های سال گذشته در تهران
راهور تهران بر نقش تاثیر گذار تعاملات بیشتر این معاونت با پلیس راهور در انجام اقدامات ترافیکی در شهر تاکید کرد. وی گفت: کاهش تصادفات و فرهنگ سازی استفاده از حمل و نقل پاک ، دو محور اصلی مشترک حائز اهمیت در مدیریت ترافیک شهر است. وی با تاکید بر اهمیت فرهنگسازی و مهندسی ترافیک در کاهش تصادفات تصریح کرد: متاسفانه در سال گذشته 600 نفر جان خود را از دست دادند از اینرو در سال 99
ضرورت اصلاح فرهنگ ترافیک با استفاده از تمام ابزارها/ انسداد دسترسی های غیرمجاز با جدیت انجام شود
قابل توجهی در زمینه کاهش تصادفات جاده ای کسب کرده ایم. مهدی خضری خواستار استمرار مشارکت دستگاه ها برای کاهش تصادفات جاده ای شد و گفت: تعداد متوفیان در سال 97 برابر 701 نفر بوده که این آمار در سال گذشته به629 نفر رسیده است. مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اصفهان تصریح کرد: کاهش 72 نفری در آمار متوفیان، گواهی بر موثر بودن اقدامات کمیسیون ایمنی استان بوده و ضرورت استمرار این همکاری بین بخشی را
فوت 130 نفر در تصادفات جاده ای مازندران
/> بیشتر بخوانید: مرگ 111 راکب موتور سوار در مازندران جان باختن 130 نفر در تصادفات جاده ای مازندران مدیر کل پزشکی قانونی مازندران هم گفت: بر اثر تصادفات رانندگی سه ماه گذشته در جاده های استان 130 نفر جان باختند. دکتر عباسی با بیان اینکه بیشترین فوتی مربوط به شهرستان های ساری، میاندرود، آمل و بابل بود، افزود: از این تعداد 110 آقا و 20 زن در مسیر برون شهری، درون شهری
تهران در وضعیت قرمز کرونا؟
فعالیت های اقتصادی و اداری با تصمیم ستاد ملی کرونا، تنها راه کاهش ابتلای شهروندان، افزایش ظرفیت سیستم حمل ونقل عمومی است که متاسفانه در سال های اخیر با کاهش منابع و اعتبارات آن، کمبود ناوگان عمومی به شدت احساس می شود. نطق پیش از دستور ناهید خداکرمی با آمارهایی در خصوص تهران بیش از هشدار هاشمی نشان دهنده وضعیت قرمز در تهران بود. رییس کمیته سلامت شورای شهر تهران با اشاره به اینکه ورود
آمار مرگ موتورسواران در تصادفات رانندگی
به گزارش سلام نو، میزان نوشت: به گفته رییس اداره تصادفات پلیس راهور فاتب، 56 درصد تصادفات موتورسیکلت سواران در معابر بزرگراهی است سرهنگ احسان مومنی درباره وضعیت تصادفات موتورسواران در سطح معابر شهر تهران گفت:با بررسی آمار تصادفات منجر به فوت معابر شهر تهران در سه ماهه ابتدایی سال 99 حدود 48درصد متوفیان مربوط به موتورسیکلت سواران بوده که نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش یافته است.
مرگ موتورسوار 24 ساله بر اثر سانحه رانندگی
نقلیه را کاهش دهند. رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ افزود: بهتر است افراد با سرعتی در سطح معابر شهر تهران حرکت کنند که در صورت مشاهده خطر بتوانند به راحتی وسیله خود را کنترل کنند، تا شاهد چنین حوادث رانندگی نباشیم. بیشتر بخوانید برخورد 2 خودرو سمند منجر به جان باختن یک نفر شد تصادف منجر به فوت در بزرگراه آزادگان انتهای پیام/
تکلیف 10 سال بی مسؤولیتی در جاده مرگ چه می شود؟
هم از زیبایی این مسیر کاسته و هم تردد را پرخطر کرده، جاده ای با طول کمتر از پنج کیلومتر بدون شانه خاکی که بیش از 10 سال است به بهانه اصلاح مسیر در دست ساختمان است. رئیس اورژانس ماسال با بیان اینکه روز گذشته دو تن دیگر از جوانان ماسالی براثر تصادف در همین جاده جان خود را از دست دادند، اظهار کرد: متأسفانه در دو نفر از همشهریانمان را در تصادف امروز از دست دادیم و حال چهار نفر دیگر
تهران و خراسان رضوی رکورددار مرگ و میر!
شیوع کرونا ،سفرها و تصادفات جاده ای نیز به حداقل رسیده است. آن طور که رئیس پلیس راهور ناجا نیز اشاره کرد، تصادفات جاده ای در نوروز 99 نسبت به سال قبل 64 درصد کاهش یافته بود. مردها بیشتر فوت کردند همچنین طبق اعلام ابوترابی سخنگوی سازمان ثبت احوال در سه ماه اول امسال در مجموع 109 هزار و 943 ایرانی در کشور فوت کردند که از این تعداد 62 هزار و 751 نفر آقا و 47 هزار و 192 خانم بودند
جان باختن 58 نفر در تصادفات جاده ای زنجان
: با سرعت مطمئن حرکت کنند ودر صورت خستگی زمانی را برای استراحت اختصاص دهند. بیشتر بخوانید: جان باختن 58 نفر در تصادفات جاده ای زنجان مدیر کل پزشکی قانونی زنجان هم گفت: از ابتدای سال تاکنون 58 نفر در تصادفات ای جان خود را از دست داده اند. دکتر ستاره افزود: بیشترین فوتی ها با 16 نفر در محورهای مواصلاتی منتهی به خدابنده بوده است.
عملیات خط کشی معابر اصلی شهری استمرار دارد
خط کشی محوری معابر شهری به همت سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل ونقل شهرداری ساری انجام شد. وی افزود: عملیات خط کشی محوری معابر شهری باهدف ارتقاء سطح امنیت عبور و مرور شهروندان و جلوگیری از تصادفات احتمالی خودروهای درون شهری در خیابان های مهدیه،پیام نور، 15 خرداد،انقلاب،شهابی و باغ سنگ، حدفاصل عبور ذغالچال تا بیمارستان شهید زارع ، لاین ویژه و ایستگاه تاکسی و اتوبوس خیابان جمهوری و 18 دی و رنگ
افزایش تعداد دوربین های ثبت تخلفات رانندگی در جاده های استان آذربایجان شرقی
ها، هوشمند سازی و نصب تابلوهای هشدار و دوربین های کنترلی آمار تصادفات در جاده های استان کاهش یافته است . مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی می گوید: با تلاش مسوولان دستگاه های عضو کمیسیون مدیریت ایمنی حمل و نقل جاده ای استان، آذربایجان شرقی در زمینه کاهش تلفات ناشی از تصادفات جاده ای از رتبه 29 کشوری در سال 97 به رتبه 6 در سال 98 صعود کرده است . علیزاده، با
مرگ کرونایی زنان این شهر ایران بیشتر از مردان است / هشدار جدی به زنان
در این شهر ایران کرونا بیداد می کند و اغلب بیمارانی که تا کنون بر اثر ابتلا به کرونا جان باختند زنان هستند. شمار زنان قربانی کرونا در سمیرم افزایش یافت. به گزارش روز نو ، مدیر شبکه بهداشت و درمان سمیرم گفت: با فوت 2 زن در چند روز گذشته در این شهرستان، تعداد فوت شدگان کرونایی سمیرم به 8 نفر افزایش یافته است. علی اصغر صبوحی روز دوشنبه افزود: زنان در روزهای اخیر
صدور 6 حکم محکومیت قصور پزشکی در کهگیلویه و بویراحمد
درصد افزایش داشت، از این تعداد 90 نفر آقا و 3 نفر خانم بودند. وی ادامه داد: طی سه ماهه نخست امسال 135 جسد به پزشکی قانونی استان ارجاع شد که 107 نفر آقا و 28 نفر خانم بودند و نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش 16.7 درصدی داشتند. جان باختن 43 نفر در تصادفات رانندگی استان مدیرکل پزشکی قانونی استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: طی سه ماهه امسال 43 مورد فوت ناشی از سوانح
بیش از 16 هزار ماموریت در لرستان انجام شده است
: در این مدت سه ماهه تعداد ماموریت های اورژانس هوایی در الیگودرز 74 و اورژانس هوایی خرم آباد 19 مورد بوده که 36 مورد آن مربوط به مادران باردار است؛ دو زایمان در کابین هلی کوپتر انجام شده است. شیخی عنوان کرد: تصادفات بعد از بیماران قلبی عروقی بیشترین مرگ ومیر را در استان شامل می شود. رئیس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی لرستان اضافه کرد:از اسفندماه سال گذشته تاکنون 2713 بیمار کرونایی و مشکوک به کرونا را جابجایی کردیم. او افزود: همچنین 40 نفر از همکاران فوریت های پزشکی دچار کرونا شدند، اما خوشبختانه فوتی نداشتیم. انتهای پیام/ ...
کاهش 19 درصدی نزاع در استان اصفهان
علی سلیمان پور امروز اظهار داشت: در سه ماهه اول سال جاری تعداد 9 هزار و 176 نفر به دلیل صدمات ناشی از نزاع به مراکز پزشکی قانونی استان اصفهان مراجعه کردند که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل معادل 19.2 درصد کاهش یافته است. مدیرکل پزشکی قانونی استان اصفهان ادامه داد: این در حالی است مراجعین به دلیل نزاع 35 درصد از حجم مراجعین معاینات بالینی مراکز پزشکی قانونی استان اصفهان را تشکیل
پراکندگی ابتلا به کرونا درتهران
مرگ کرونایی در ایران، برای نخستین بار 16 فروردین ماه با جان باختن 156 نفر رکورد زد اما حدود دو ماه روند نوسانی نزولی-صعودی در پیش گرفت تا آنکه 13 تیرماه، تعداد قربانیان مبتلا به کرونا در یک شبانه روز به 162 مورد رسید و رکورد جدیدی ثبت کرد. روز بعد یعنی 15 تیرماه، وزارت بهداشت از درگذشت 163 مبتلا به کرونا در یک شبانه روز خبر داد. در همین حال تا این لحظه تلخ ترین روز در میزان فوت شدگان کرونا در
سهم تهرانی ها از مرگ و میرهای کرونا / کوچک ترین و مسن ترین جان باخته پایتخت
به گزارش اقتصادنیوز ، ناهید خداکرمی در جلسه روز یکشنبه شورای اسلامی شهر تهران در نطق پیش از دستور خود با بیان این که اولین مرگ کرونا ویروس در تهران در اول اسفند ثبت شده است که این نشان می دهد ورود کرونا به ایران خیلی قبل تر از تاریخ رسمی اتفاق افتاده گفت : امروز بیش از هفت هزارو 167 مورد از کسانی که به این ویروس آلوده شده اند، در بهشت زهرا آرام گرفته اند. وی با اشاره به این که متاسفانه
50 درصد جان باختگان کرونا تهرانی هستند
باختگان ویروس کرونا در شنبه همین هفته و در کل کشور، 188 نفر است؛ به عبارت دیگر در روز شنبه هم آمار عضو شورای شهر از تعداد جان باختگان ویروس کرونا در تهران بیش از 50 درصد آمار اعلام شده از سوی وزارت بهداشت برای کشور است. 25 میلیون ایرانی به کرونا مبتلا شدند؟ اختلاف بر سر آمار مبتلایان و جان باختگان کرونا در ایران در حالی است که همین دو روز پیش رئیس جمهوری در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا از عددی عجیب
نمکی: بر افراد بالای 60 سال و بیماری های زمینه ای تمرکز می کنیم
مرگ و میر و ابتلا به کرونا نشان می دهد که میزان مرگ و میر به مرور فاصله بیشتری از ابتلا به کرونا گرفته و تعداد بهبودیافتگان در حال افزایش است که این موضوع نشان دهنده مراقبت مناسب از بیماران کووید 19 است. وی اظهار کرد: برنامه کاملی برای تقویت نیروی انسانی حرفه ای حوزه سلامت برای ماه های آینده در حال تهیه است که چند بُعد دارد. یکی مربوط به استخدام است؛ در مورد تیم تخصصی و فنی مدیریت
بر افراد بالای 60 سال و بیماری های زمینه ای تمرکز می کنیم
و ابتلا به کرونا نشان می دهد که میزان مرگ و میر به مرور فاصله بیشتری از ابتلا به کرونا گرفته و تعداد بهبودیافتگان در حال افزایش است که این موضوع نشان دهنده مراقبت مناسب از بیماران کووید 19 است. وی اظهار کرد: برنامه کاملی برای تقویت نیروی انسانی حرفه ای حوزه سلامت برای ماه های آینده در حال تهیه است که چند بُعد دارد. یکی مربوط به استخدام است؛ در مورد تیم تخصصی و فنی مدیریت بیماری در کشور
50 درصد جان باختگان کرونا تهرانی هستند !
خداکرمی عضو شورای شهر تهران: بیش از 7هزار و 167 نفر در تهران بر اثر کرونا جان باختند
راهکار نهایی کاهش تلفات در جاده مرگ استان خراسان رضوی دوبانده شدن است
به گزارش خبرگزاری تسنیم از گناباد ، جاده مرگ عنوانی است که رسانه ها در چند سال گذشته به مسیر گناباد- مشهد مقدس داده بودند که با دوبانده شدن این مسیر، تعداد تصادفات به صورت قابل توجهی کاهش پیدا کرده است. اما این بار آمار تصادفات و فوتی ها در مسیر گناباد به قاین افزایش یافته تا جایی که جاده مرگ به این مسیر منتقل شده اما با پیگیری های صورت گرفته مشکل این مسیر نیز به زودی برطرف می شود.
عجله، بلای جان مسافران جاده های آذربایجان شرقی
به گزارش خبرگزاری نصیرنیوز به نقل از ایرنا، حوادث ترفیکی و تصادفات جاده ای به عنوان یکی از عوامل اصلی مرگ و میر و صدمات جبران ناپذیر در کشور بوده و سالانه جان تعداد زیادی از هموطنان را می گیرد و تعدادی زیادی را دچار مصدومیت می کند، به طوری که آمار متوفیات و مصدومان ناشی از حوادث رانندگی ارجاعی به مراکز پزشکی قانونی کشور در سال 98 نزدیک به 17 هزار بود که بیش از 16 هزار و 600 نفر از آن ها در جاده
کاهش 50 درصدی تصادفات فوتی درون شهری در بهار
جان راکبان موتورسیکلت و سامان دهی موتورسیکلت سواران در شهرستان بهار تأکید کرد و گفت: علت اصلی تصادفات مربوط به عدم رعایت حق تقدم و عدم توجه به جلو است. فرمانده انتظامی شهرستان بهار برخورد با موتورسواران متخلف و حفظ جان مردم را از اولویت های پلیس دانست و افزود: برقراری انضباط ترافیکی ازطریق بالا بردن فرهنگ رانندگی و آمدوشد توسط آموزش های همگانی در وضعیت فعلی با بروشورهای سطح شهر و فضای
مرگ 14 نفر به دلیل سقوط از ارتفاع در کردستان
به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،بهتاش خانی آباد مدیرکل پزشکی قانونی کردستان گفت: در سه ماهه اول امسال 11 نفر بر اثر سوء مصرف مواد مخدر در این استان جان خود را از دست دادند که همگی آنها مرد بودند. او افزود:این تعداد در مدت مشابه سال گذشته 12 نفر بود که بر این اساس شاهد کاهش یک نفری از فوتی ها بر اثر سوء مصرف مواد مخدر در سال جاری هستیم. خانی
افتتاح دومجتمع خدماتی رفاهی بین راهی درشش ماهه اول سالجاری درآذربایجان شرقی
به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی ، دومجتمع خدماتی رفاهی بین راهی طی شش ماهه اول سال جاری در آذربایجان شرقی به بهره برداری خواهندرسید. معاون فنی ونظارت اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان بااعلام این خبرافزود: با بهره برداری ازاین دو مجتمع تعداد کل مجتمع های فعال درمحورهای مختلف استان به 42مجتمع خواهدرسید. جوادعبدی گفت: این دومجتمع در محور سکو- کندوان کیلومتر15