سایر منابع:
سایر خبرها
از به صدا در آمدن زنگ خطر کرونا در گرگان تا انتقاد معاون استاندار از روابط عمومی ها
به گزارش گلستان ما؛ پایگاه خبری تحلیلی گلستان ما برخی از اخبار مهم استان را در قالب یک بسته خبری منتشر می کند. در ادامه بخوانید: ***فرماندار بندرترکمن گفت: متاسفانه تست کرونا همه کادر درمان در بیمارستان این شهرستان مثبت شده و نیازمند ملزومات و تجهیزات در این حوزه هستیم. ***مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب گلستان گفت: با شیوع موج دوم کرونا در استان مصرف آب 25 درصد بیشتر
ظرفیت بیمارستان های گلستان جوابگوی موج دوم کرونا نیست
هادی حق شناس امروز یکشنبه در ستاد پیشگیری و مقابله با کرونای گلستان اظهار داشت: پیش بینی برخی کارشناسان حاکیست که در فصل پاییز تعداد افراد بستری مشکوک به کرونا به 2 هزار و 600 نفر برسد که مراکز درمانی استان امکان پذیرش و رسیدگی به این افراد را ندارد. وی از مردم گلستان خواست برای در امان ماندن از تبعات بیماری کرونا تمامی موارد بهداشتی را رعایت کنند. استاندار گلستان اظهار داشت
استاندار گلستان: در حال گذر از پیک دوم کرونا هستیم؛ نماز عید قربان در استان اقامه نمی شود
شماره گذاری خودرو افزایش خواهد یافت. حق شناس ادامه داد: باشگاه های ورزشی خصوصی و مراکز آموزشی فقط در گرگان با رعایت پروتکل های بهداشتی و ظرفیت حداکثر 10 نفر مجاز به فعالیت هستند و در صورت رعایت نکردن دستورالعمل های بهداشتی، مدیرکل مربوطه باید پاسخگو باشد. وی اضافه کرد: در زمان حاضر 662 بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان های استان بستری هستند که این کاهش نشان می دهد در حال گذر
تصاویر: بخش کودکان مشکوک به کرونا در بیمارستان طالقانی گرگان
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : لینک کوتاه کپی لینک
گلستان| آزمایش کرونای همه اعضای کادر درمانی بیمارستان بندرترکمن مثبت شد
به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان ، عبدالقدیر کریمی ظهر امروز در ارتباط تصویری با ستاد استانی مقابله با کرونا در گلستان اظهار داشت: در وضعیت قرمز کرونا در گنبدکاووس مراسم عید قربان ممکن پاشنه آشیل باشد و باید از تمامی ظرفیت ها برای کاهش شیوع کرونا در شهرستان استفاده کنیم. وی افزود: صدا و سیما و دیگر رسانه ها باید موج قدرتمندی ایجاد کنند و بیانیه ای صادر شود تا با توجه به شیوع کرونا و به
روزانه 100 بیمار در گلستان بستری می شوند/ افزایش بار بستری بیماران در آزادشهر و کردکوی
به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، سراج الدین عارف نیا صبح امروز (یکشنبه 29 تیر) در ستاد استانی پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا با اشاره به روند بستری بیماران مبتلا به کووید بیمارستان های استان گلستان از 14 تا 27 تیر اظهار کرد: در خصوص میزان شیوع ویروس کرونا در استان به یک روند ثبات رسیدیم. معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی گلستان ادامه داد: بار بستری بیماران در بیمارستان کلاله
افزایش تعداد مبتلایان به کرونا در گرگان؛ بخش های بیمارستانی را افزایش می دهیم
به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان ، سراج الدین عارف نیا ظهر امروز در ستاد استانی مقابله با کرونا در گلستان اظهار داشت: گلستان همچنان در وضعیت قرمز کرونا قرار دارد اما روند مبتلایان و بستری ها نسبت به هفته قبل مقداری کاهش داشته که به نظر می رسد عملکردها موثر واقع شده است. وی افزود: هر هفته بین 20 تا 40 بیمار بدحال مبتلا به کرونا داریم که نشان می دهد این ویروس از حالت عادی خارج نشده و هر
استان گلستان همچنان در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارد
خیلی از روستاها پاک است اما در موج دوم این بیماری، روستاییان در معرض خطر بیشتری قرار دارند. آن گونه که آمارهای دانشگاه علوم پزشکی استان حکایت دارد حدود 60 درصد بیماران مبتلا به کرونا اهالی روستا هستند. فعالیت های کشاورزی و کار در مزرعه در زمان برداشت محصول، برگزاری تجمعات و مراسماتی مانند عروسی و عزا و عدم رعایت فاصله گذاری فیزیکی در کنار کم توجهی به برخی موارد بهداشتی مانند ماسک زدن و
نماز عید قربان در گلستان اقامه نمی شود
به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان ، هادی حق شناس استاندار گلستان در ستاد استانی مقابله با کرونا گفت: در حال حاضر 662 بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان های گلستان بستری هستند که این کاهش نشان می دهد در حال گذر از پیک هستیم. استاندار گلستان گفت: اقامه نماز جماعت 100 درصد در استان ممنوع بوده مگر اینکه هفته آینده معجزه ای اتفاق بیفتد. او افزود: بازار
کرونایی شدن همه کادر درمان بیمارستان بندرترکمن صحت ندارد
سراج الدین عارف نیا معاون درمان علوم پزشکی گلستان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان ، گفت: طی روزهای اخیر خبری مبنی بر کرونایی شدن همه کادر درمان بیمارستان شهرستان بندرترکمن در فضای مجازی منتشر شده بود که این موضوع صحت ندارد. او ادامه داد:طبق آخرین گزارش دریافتی، از 150 نفر کادر درمان بیمارستان این شهرستان، فقط تست کرونای 15 درصد از آنها مثبت بوده است
افزایش مصرف آب در گلستان در موج دوم کرونا/ برای جلوگیری از قطعی آب مردم صرفه جویی کنند
به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان ، بهزاد هرمزی امروز در حاشیه جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا در جمع خبرنگاران اظهارداشت: با شیوع دوباره کرونا و به علت رعایت موارد بهداشتی در استان شاهد افزایش 25 درصدی مصرف آب شرب هستیم. وی گفت: البته ما نمی گوییم که مردم بهداشت را رعایت نکنند بلکه باید در این شرایط مصرف را مدیریت کنند تا به مشکل برنخوریم. مدیرعامل آب و فاضلاب استان گفت
بستری 680 بیمار در بیمارستان های گلستان/ روند افزایشی بیماران کرونایی در مینودشت و کردکوی
سراج الدین عارف نیا معاون درمان علوم پزشکی گلستان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان ، گفت: در حال حاضر 680 بیمار مبتلا به ویروس کرونا در بیمارستان های استان بستری هستند. عارف نیا گفت: طی هفته گذشته شهرستان های مینودشت و کردکوی روند افزایشی بیماران مبتلا به کرونا را داشتند. او ادامه داد: طی این مدت، بستری بیماران در شهرستان گنبدکاووس افزایش
ازهشدار مصرف برق در گلستان تا آتش سوزی 3 باب منزل مسکونی در بندرگز
به گزارش گلستان ما؛ پایگاه خبری تحلیلی گلستان ما برخی از اخبار مهم استان را در قالب یک بسته خبری منتشر می کند. در ادامه بخوانید: *** مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری گلستان از شناسایی 400 واحد راکد تولیدی در این استان خبر داد و گفت: باید هر چه سریعتر نسبت به تعیین تکلیف این واحدهای تولیدی تصمیم گیری شود. *** رحمان نیا کارشناس هواشناسی استان گفت
ابتلای 340 نفر از کادر درمان گلستان به کرونا
محمدجواد کبیر روز دوشنبه به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: حدود 90 درصد این مبتلایان با سپری کردن طول درمان، بهبود یافته و بسیاری از آن ها به محل خدمت بازگشتند. وی بیان کرد: در حال حاضر 35 نفر از مجموع کادر درمانی گلستان به علت ابتلا به کرونا در بیمارستان ها و مراکز درمانی بستری هستند. قائم مقام رییس دانشگاه علوم پزشکی گلستان همچنین با تکذیب ابتلای همه کادر درمان بیمارستان
وسعت ابتلای کادر درمانی در بیمارستان شهرستان ترکمن صحت ندارد
به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان؛ محمدجواد کبیر اظهار کرد: در بیمارستان شهرستان ترکمن بیش از 350 کارمند به ارائه خدمت می پردازند و از ابتدا تا به امروز قریب به 10 درصد کادر درمانی به بیماری کووید 19 مبتلا شدند که همگی تحت درمان قرار گرفته و بخش قابل توجهی در حال حاضر مشغول به ارائه خدمات پزشکی هستند. وی افزود: تلاش داریم با تمهیدات لازم از فشار بر کادر درمانی این شهرستان و دیگر محیط های
وجود 30 هزار کودک بازمانده از تحصیل در گلستان/ تلاش های گذشته برای ارتقاء زیرساخت های آموزشی کافی نبوده ...
به گزارش گلستان 24؛ به نقل از برنا از گرگان: هادی حق شناس اظهار کرد: در حال حاضر 360 هزار دانش آموز در 12 هزار کلاس درس در استان مشغول به تحصیل هستند . وی یادآور شد :با تلاش ستاد اجرایی فرمان حضرت امام 56 مدرسه با 400 کلاس درس در حال ساخت در گلستان است و همچنین با همت بنیاد مستضعفان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در شهرستان های مراوه تپه و گمیشان در حال تکمیل زیرساخت ها هستیم.
هشدار هواشناسی به فعالان دریایی گلستان
به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان ، اداره کل هواشناسی گلستان اعلام کرد: سامانه جوی جدید از اواخر فردا شب وارد استان می شود که پیامد آن وزش شدید باد افزایش ارتفاع موج مواج و متلاطم شدن دریا است. نوع مخاطره این سامانه، وزش شدید باد گاهی بین 30 تا 70 کیلومتر بر ساعت مواج شدن دریا و افزایش ارتفاع موج حداکثر بین یک تا 2 و نیم متر است. همچنین اثر مخاطره این
زنگ خطر دوباره کرونا در گرگان
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، سراج الدین عارف نیا پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا اظهار کرد: متاسفانه همچنان وضعیت کرونا در استان گلستان قرمز است و در روزهای اخیر شاهد افزایش شیوع در شهر مینودشت هستیم. وی ادامه داد: در گنبدکاووس وضعیت بستری بیماران به شرایط ثابتی رسیده و مردم به سمت رعایت بیشتر بهداشت حرکت می کنند. * اگر برای عید سعید قربان و عید غدیر
فرمانده تیپ 320 گرگان خبر داد؛
امیر سرتیپ دوم محمد علی عسگری گفت: در پی بارش سنگین باران در شهرستان آزاد شهر و جاری شدن سیل در مناطق روستایی این شهرستان، گردان بلیات پادگان نوده نیروی زمینی ارتش، با تجهیزات کامل در محل سیل زده حاضر و به امداد رسانی پرداختند. به گزارش روابط عمومی نیروی زمینی ارتش، امیر سرتیپ دوم محمد علی عسگری فرمانده تیپ 320 گرگان و ارشد نظامی ارتش در استان گلستان گفت: در پی بارندگی شب گذشته در شهرستان
بافت 6 هزار متر قالی توسط عشایر گلستان و چند خبر کوتاه
...> مدیرکل عشایری استان گلستان گفت: در 4 ماهه نخست سال، عشایر گلستانی بیش از 6 هزار مترمربع قالی و پشتی تولید کردند. گلستان 11 هزار عشایر کرد و 10 هزار عشایر ترکمن دارد. ** معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری گلستان گفت: ساخت مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهی در راه های روستایی استان با هدف ارتقای سطح خدمات دهی به کاربران جاده ای به عنوان پایلوت کشور در حال مطالعه و بررسی است. ** فرماندار گرگان گفت: برای پیشگیری از شیوع بیشتر کرونا در این شهرستان مراکز جمع آوری ضایعات در گرگان پلمب و از ادامه فعالیت زباله گردها جلوگیری می شود. ...
387 نفر تعداد کل جان باختگان کرونا در قم
به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکزقم ، دکتر قدیر انجام تست pcr را معیار قطعی مرگ ناشی از کرونا اعلام کرد و افزود: از ابتدای شیوع کرونا در قم تاکنون بیش از 13 هزار تست قطعی کرونا در قم انجام شده که نتیجه 3340 مورد آن مثبت بوده است. وی از آغاز موج دوم کرونا در قم طی چندهفته اخیر سخن گفت و افزود:تعداد بستری های استان در چند هفته اخیر از 80 نفر به 240 نفر رسیده است. دکتر قدیر نسبت به احتمال
ایمن سازی کنارگذر گرگان در حال انجام است
تاریخ انتشار: 1399/04/29 مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان با بیان اهمیت و حساسیت تردد در محور شریانی گرگان- علی آباد، گفت: عملیات ایمن سازی قطعه اول کنارگذر گرگان(کمربندی جدید گرگان)اعم از نصب و جاگذاری بلوک های مفصلی و جداکننده های بتنی؛ هم اینک در حال اجراست. "مهدی میقانی"روز یکشنبه در مصاحبه تلویزیونی با صدا و سیمای مرکز استان افزود:وظیفه اداره کل
رنج دستفروشان گلستانی در شرایط کرونایی
در شرایطی که این بیماری با همراهی مردم و اجرای برخی محدودیت ها، کنترل شده و تعداد جان باختگان کرونا در کشور 2 رقمی شده بود، فراموش کردن پروتکل های بهداشتی و ساده انگاری این بیماری، بار دیگر کووید 19 را به جان مردم انداخت که یکی از استان های پیشرو در شروع موج دوم کرونا، گلستان بود. در زمان اوج گیری شیوع کرونا، مسوولان تصمیم گرفتند بسیاری از کسب و کارها را تعطیل کنند اما دستفروشان
از اعلام پایان جستجوی دختر کوهنورد تا ایجاد پایگاه نمازجمعه در آق قلا به ذستور رهبری
حاضر 20 پایگاه نماز جمعه در سطح استان وجود دارد، گفت: با دستور مقام معظم رهبری به زودی پایگاه نماز جمعه در شهر آق قلا ایجاد می شود. ***رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب گلستان از کمبود 470 لیتر بر ثانیه ای آب در گرگان خبرداد و گفت: مدیریت فشار آب در گرگان در حال اجرا است. *** در بیستمین فراخوان ملی پرسش مهر رییس جمهوری، هانیه پاک نام دانش آموز آق قلایی مقام اول
ابتلای 25میلیون ایرانی به کرونا
اول و دوم بیماری کرونا گفت: به مردم می خواهم بگویم که موج اول با یک غافلگیری توأم بود یعنی یک بیماری وارد کشور شد، شاید تا روزی که بفهمیم حتما این بیماری وارد کشور شده 2، 3 هفته طول کشید، تست مثبت بوده و بعد از تست مثبت این را اعلام کردیم. به گزارش ایرنا روحانی دلیل موج دوم کرونا را به پایبندی مردم به آداب و سنن مرتبط دانست و گفت: عروسی های ما شکل، زمان و دعوت خاص خودش را دارد و در عزاها و میهمانی
برقراری پرواز گرگان - زابل
. مدیر روابط عمومی فرودگاههای گلستان خاطرنشان کرد: برای نخستین بار پروازهای گرگان - کیش - گرگان به صورت برنامه ای با حداقل قیمت در روزهای سه شنبه و جمعه هر هفته توسط هواپیمایی قشم ایر برقرار شد. گرزین بیان کرد: تعداد پروازهای گرگان - مشهد هم از دو پرواز در طول هفته به 5 پرواز افزایش یافت. در حال حاضر به دنبال برقراری مجدد پرواز گرگان - بندرعباس هستیم که به زودی محقق خواهد شد
زیان 56 میلیارد ریالی کرونا به آموزشگاه های فنی و حرفه ای گلستان
سیدعلیرضا حسینی طلب روز شنبه در نشست خبری همچنین گفت که از 2 هفته گذشته و با شروع پیک دوم این بیماری، بار دیگر آموزشگاه های فنی و حرفه ای استان تعطیلی شد. به گفته وی همچنین در پیک اول کرونا 34 آموزشگاه خیاطی فنی و حرفه ای گلستان، 180 هزار اقلام بهداشتی از قبیل گان و ماسک تولید کردند. مدیرکل فنی و حرفه ای گلستان با تاکید بر ضرورت مهارت آموزی برای کاهش آمار بیکاری گفت: براساس