بهیار گناوه ای به کاروان شهدای مدافع سلامت پیوست
سایر منابع:
سایر خبرها
اصفهان| روایتی از سبک و سیاق ازدواج شهدا؛ شهیدان چگونه زندگی شیرین و ساده ای داشتند؟
عروسیم دعای توسل بخونم آخر سر هم کار خودش را کرد. نمونه ازدواج های ساده شهدا چه در زمان دفاع مقدس و چه امروز در زمان شهدای مدافع حرم و مدافع وطن آنقدر بسیارند که به شماره نمی آیند، می توان با نگاه ساده و کمی تأمل در سبک زندگی آنها به این نتیجه رسید که این همه سخت گیری و تجملات به راستی که فقط بار زندگی را سنگین می کند و جز نگرانی، اضطراب، تشویش، از دست دادن آرامش و فراموش کردن اصل زندگی چیز
پیام تسلیت فرمانده سپاه حضرت عباس استان اردبیل
به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز اردبیل ؛ بسم الله الرحمن الرحیم انالله و انا الیه راجعون خبر شهادت شهید مدافع سلامت سرهنگ پاسدار دکتر سید حسین رضا عزیزی که در راه خدمت به ملت شریف ایران و در خط مقدم مبارزه با این ویروس منحوس به علت ابتلا به بیماری کرونا به خیل شهدای مدافع سلامت پیوست ، موجب تاثر و تالم شدید اینجانب ، رزمندگان عاشورایی سپاه استان بخصوص همکاران حوزه سلامت در سپاه استان گردید . این
شهیده نوجوانی که تا لحظه شهادت حجابش را حفظ کرد
به گزارش خبرنگار دفاع پرس از بوشهر، زهرافارسی بندری در تاریخ 1345/5/1 در روستای چهار محل دهستان رود حله از توابع بخش ریگ شهرستان گناوه استان بوشهر، در سال های قیام و مبارزه امام و انقلابیون در آبادان از شیرزنی بنام خاتون علیزاده دیده به جهان گشود. زهرا دختری بود که برخلاف برخی همسالان خود با حجاب و پوشش مناسب بود و سعی داشت بر این ارزش مهم اهتمام ورزد. وی دخترکی آرام و مطیع
یاد شهدای مدافع سلامت بوشهر در رزمایش وحدت گرامی داشته شد
/> استان بوشهر اکنون پنج شهید مدافع سلامت دارد. رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان هدف از برگزاری رزمایش وحدت را تجلیل از مقام شامخ شهدای مدافع سلامت و همچنین هشدار به مردم در خصوص رعایت نکات بهداشتی عنوان کرد. بیشتر بخوانید کرونا جان پزشکی دیگر را در دشتستان گرفت ماریا خویش دوست افزود: این بیماری هیچ گونه درمان قطعی ندارد، تنها راه مقابله با آن
سعید عباسی به شهدای مدافع سلامت پیوست
به گزارش خبرگزاری علم و فناوری از استان خوزستان ، یکی از جوانان خوزستانی پرسنل بیمارستان بزرگ دزفول به شهدای مدافع سلامت پیوست. شهید سعید عباسی که از چند روز گذشته به بیماری کرونا مبتلا شده بود امروز 31 تیر ماه سال 1399 همزمان با آخر ماه ذی القعده و سالروز شهادت امام جواد (ع) آسمانی شد. شهید عباسی از پرسنل اتاق عمل بیمارستان بزرگ دزفول است که بر اثر ابتلا به کرونا به آسمان پر کشید. در همین ارتباط روابط عمومی معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی دزفول پیامی صادر کرد. انتهای پیام/ ...
پزشک فوق تخصص ریه کشور خدمات رایگان به بیماران در گناوه ارایه می دهد
علی دریانورد روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: این پزشک حاذق کشور در طول حضور خود در این شهرستان به ویزیت رایگان در کلینیک امام خمینی (ره) به مدت دو روز (چهارشنبه و پنجشنبه) ،نشست مشترک با پزشکان گناوه ای و سرکشی از بخش مراقبت از بیماران کرونایی بیمارستان امیرالمومنین (ع) گناوه می پردازد. وی اظهارداشت: براساس هماهنگی های صورت گرفته با مسئولین حوزه درمان و سلامت و
ظلم و تبعیض نسبت به حقوق کادر درمانی سازمان تامین اجتماعی استان بوشهر
ورود این ویروس پلید و ناشناخته مشقت شغل پرستاری را هرچه که بود، چندین برابر کرد و باری سخت تر از قبل روی دوش ما پرستاران گذاشت بعبارتی با ورود این ویروس و ثبت اولین موارد در استان بار درمان بیماران مبتلا به کرونا را روی شانه های این قشر سفیدپوش زحمتکش افتاد. ما پرستاران در روزهای کرونایی، پا به پای جامعه پزشکی برای خدمت به مردم و بیماران، دست از تلاش بر نداشتیم و حتی دست از جان شستیم و
شهادت 138 تن از مدافعان سلامت در خط مقدم مبارزه با کرونا
و درآمد جان نثاری می کنند، نیز در رده بعدی جزو شهدا بوده اند. مدیرکل روابط عمومی سازمان نظام پزشکی درباره استان هایی که بیشترین میزان ابتلا به کرونا در مدافعان سلامت در آنها وجود داشته است، گفت: در تهران با 65.26 درصد بیشترین ابتلای مدافعان سلامت اتفاق افتاده است. در رده بعدی گیلان است و رتبه سوم مربوط به مازندران است. سیستان و بلوچستان، کردستان و کهگیلویه و بویراحمد نیز کمترین میزان ابتلای
آخرین اخبار مربوط به کرونا در ایران و جهان را اینجا بخوانید
این شهیدوالامقام بعد از ابتلا به این بیماری و بازیابی سلامت خود برای دومین بار در سنگر خدمت به هنوعان خود در تهران جان در طبق اخلاص گذاشت تا با ابتلای مجدد به جمع شهدای مدافع سلامت کشور پیوست. دکتر سیدحسین رضا عزیزی زاویه سادات زاده روستای زاویه سادات خلخال بود که به عنوان افتخار استان اردبیل در عرصه پزشکی در مداوای بیماران انجام وظیفه می کرد که به دنبال شیوع کرونا سعی کرد تا در سنگر
اضافه شدن 5 فوتی جدید در اثر کرونا/ 346 بیمار در بخش های کرونایی استان بوشهر بستری هستند
: خوشبختانه در 24 ساعت گذشته 43 مورد از بستری های بخش های کرونایی در استان بوشهر با حال خوب از بیمارستان مرخص شده اند که از این تعداد 19 مورد مثبت قطعی بوده اند. رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: متأسفانه یک نفر از همشهریان عزیزمان روز یک شنبه، سه نفر روز دوشنبه و یک نفر نیز روز سه شنبه فوت شده اند که تست کرونای آن ها امروز مثبت اعلام شده است و در رده سنی 32 تا 54 سال هستند که فرد 32 ساله سابقه تومور
پیام تسلیت مدیر درمان تامین اجتماعی استان بوشهر به مناسبت شهادت پنجمین مدافع سلامت استان
به گزارش روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان بوشهر ،دکتر زهرا نویدی فرد مدیر درمان تامین اجتماعی استان بوشهر طی پیامی آسمانی شدن مدافع سلامت را تسلیت گفت، متن پیام به شرح زیر است؛ بسمه تعالی انا لله و انا الیه راجعون شنیدن خبرعروج ناباورانه مدافع سلامت خانم زهرا عبدالهی از همکاران فداکارتامین سلامت مردم در درمانگاه تامین اجتماعی گناوه که در راه خدمت رسانی
وضعیت کرونا در بوشهر از قرمز به هشدار تغییر کرد
در استان فوت شده اند که آزمایش کرونای آن ها امروز مثبت اعلام شده است. این افراد در رده سنی 32 تا 54 سال بوده اند که فرد 32 ساله سابقه تومور مغزی داشته و یکی از جان باختگان هم زهرا عبدالهی پنجمین شهید مدافع سلامت استان بوشهر بوده است. کشمیری با اشاره به اینکه هم اکنون 55 نفر در بخش های مراقبت های ویژه بستری هستند، گفت: از این تعداد 31 نفر با کمک دستگاه نفس می کشند. او بیان کرد: تا تولید و توزیع واکسن و ایجاد ایمنی، تنها راه بشر برای مبارزه با کرونا استفاده از ماسک، رعایت فاصله مناسب، وجود تهویه مناسب در محیط های سرپوشیده و دوری از شلوغی جمعیت است. انتهای پیام/ ...
استان بوشهر از وضعیت قرمز کرونایی خارج شد
تجمعات است. رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با بیان اینکه تعدادی از بیماران دارای تست مثبت کرونا جان باخته اند افزود: در 24 ساعت گذشته یکی از مدافع سلامت استان بوشهر به سبب ابتلا به بیماری کرونا جان باخته است. کشمیری با بیان اینکه اکنون بیماران کرونایی در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستان های استان بوشهر بستری هستند افزود: تعدادی از آن ها با کمک دستگاه، نفس می کشند. انتهای پیام/190/س
با فوت اولین بانوی پرستار؛ شمار شهدای مدافع سلامت استان بوشهر به 5 نفر رسید
به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، با شهادت زهرا عبداللهی پرستار گناوه ای شمار شهدای مدافع سلامت در استان بوشهر به پنج نفر افزایش یافت. زهرا عبداللهی از پرستاران فداکار و ایثارگر شاغل در درمانگاه تأمین اجتماعی گناوه بود که پس از ابتلا به بیماری کرونا و در راه خدمت به مردم به صف شهدای مدافع سلامت استان پیوست. علاوه بر این روز گذشته دکتر مهدی نوروزی سروستانی بر اثر ابتلا به بیماری کرونا به جمع یاران شهیدش پیوست و چهارمین شهید مدافع سلامت استان لقب گرفته بود. انتهای پیام/ ...
پیام تسلیت نماینده ولی فقیه در استان اردبیل به مناسبت شهادت مدافع سلامت دکتر سید حسین رضا عزیزی
، اهل خلخال، شاغل در بیمارستان بقیه الله، یکی دیگر از رزمندگان مدافع سلامت، پس از ماهها تلاش در صیانت از جان و سلامتی مردم با خدمات صادقانه خود در میدان مبارزه با ویروس منحوس کرونا، جان به جان آفرین تسلیم خالق یکتایش نموده و به خیل شهدای سلامت میهن اسلامی پیوست. انتهای پیام/ج
دو مدافع سلامت در لارستان به شهادت رسیدند
به گزارش سرویس اجتماعی خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی لارستان، محبوب زینلی دندانپزشک و فرید حمایت پرستار بخش کرونا از مدافعان جبهه سلامت لارستان بودند که بر اثر ابتلا به کووید 19 جان باختند. بنا بر این گزارش، آمار مبتلایان کرونا در منطقه جنوب استان فارس رو به افزایش است تا جایی که هم اینک تمام تخت های بیماران کرونا یی در لارستان، خنج و اوز تکمیل شده است.
شهادت پنجمین مدافع سلامت استان بوشهر بر اثر کرونا +فتوخبر
وداع گفت. "رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر در پیامی در فضای مجازی شهادت این مدافع سلامت را به خانواده بزرگ مجموعه علوم پزشکی و بویژه به خانواده محترم آن مرحومه تسلیت عرض نموده و رجاع واثق دارم که با یک عظم ملی و وفاق جمعی بر مشکل کنونی نیز فائق خواهیم شد. از خداوند متعال برای آن سفر کرده، غفران واسعه الهی و برای بازماندگان صبر جمیل مسالت مینمایم.امیدوارم که با رعایت موارد بهداشتی توسط
اولین شهیده مدافع سلامت استان+عکس
به گزارش ندای استان ، صبح امروز -دوشنبه 30 تیر -زهرا عبداللهی بهیار درمانگاه شهید مطهری تامین اجتماعی گناوه که بر اثر ابتلا به ویروس کرونا از مدتی پیش در بستر بیماری بود ، پس از تحمل رنج و مشقت فراوان به همکاران شهیدیش پیوست. با جان باختن این شهیده مدافع سلامت تا تعداد شهدای مدافع سلامت در استان بوشهر به پنج نفر رسید.
نخستین شهید مدافع سلامت شهرستان گناوه به دیار باقی شتافت
زهرا عبداللهی پنجمین شهید مدافع سلامت استان بوشهر است که در راه کمک به مداوا و نجات بیماران جان خود را از دست داد. روابط عمومی تامین اجتماعی، بیمارستان امیرالمومنین (ع) و شبکه بهداشت و درمان گناوه در اطلاعیه ای ضمن ابراز همدردی، فقدان تاثر برانگیز این بهیار حاذق و دلسوز که پس از هفته ها مبارزه با بیماری کرونا به دیدار معبود خویش شتافت را به خانواده ایشان و جامعه فرهیخته و خدوم بهداشت و
چهارمین شهید مدافع سلامت استان بوشهر آسمانی شد
به گزارش خلیج فارس؛ وی اولین زن شهید مدافع سلامت استان بوشهر و پنجمین شهید مدافع سلامت استان است که در اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست داده است. اوایل هفته دکتر مهدی نوروزی سروستانی از پزشکان شبکه بهداشت و درمان دشتستان و متخصص مغز و اعصاب اهل کرمانشاه پس از یک هفته مبارزه با ویروس کرونا به همکاران شهیدش پیوست. پیش از این هم دکتر غلامرضا فخری متخصص دشتستانی عضو گروه بیهوشی بیمارستان مسیح دانشوری تهران، دکتر خضر خلیلی رئیس پزشکی قانونی دشتستان و از مدافعان سلامت استان بوشهر هستند که در راه مبارزه با کرونا جان خود را از دست داده اند. ...
اسامی استان ها و شهرستان های در وضعیت قرمز / دوشنبه 30 تیر 99
طولانی مدت کادر درمانی و بهداشتی و سایر نیروهای پیشتبان در بیمارستان و قرار گرفتن در معرض بیماری ، خستگی را برای این نیروها به دنبال دارد که تا حدودی می تواند عاملی برای ایجاد اختلال در خدمات رسانی نیز باشد. زهرا عبدالهی به شهدای مدافع سلامت پیوست شهیده زهرا عبداللهی، پرستار خوش قلب، فداکار و ایثارگر شاغل در درمانگاه تأمین اجتماعی گناوه، در راه خدمت به مردم و خط مقدم مبارزه
شهید مدافع سلامت شهربابک را بیشتر بشناسید
به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، سرهنگ پاسدار صادق رئیسی معاون هماهنگ کننده بهداری قرارگاه قدس سپاه در جنوب شرق کشور هفته گذشته در بیمارستان تخصصی نبی اکرم (ص) زاهدان به دلیل ابتلا به ویروس منحوس کرونا به دیگر یاران شهید مدافع سلامت پیوست. شهید صادق رئیسی، زاده روستای استبرق شهربابک بود و 41 ساله داشت که دیدار حق را لبیک گفت. خدایار رئیسی
شهادت 2 نفر از کادر درمانی تبریز بر اثر کرونا
به گزارش خبرگزاری صداوسیما ، دکتر مهران عبدالهی نامی، متخصص بیماری های عفونی بیمارستان ولیعصر تبریز و نصرت میرزایی، پرستار بیمارستان سینای تبریز بر اثر ابتلا به بیماری کرونا، جان خود را از دست دادند. پیکر این 2 شهید مدافع سلامت صبح امروز از مقابل دانشکده پزشکی تبریز تشییع شد. حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی آل هاشم، نماینده ولی فقیه در استان و محمدرضا پورمحمدی، استاندار آذربایجان
شهادت پزشک متخصص تبریزی/ شهید مدافع سلامت تا آرامگاه ابدی بدرقه شد
امام رضا (ع)، در وادی رحمت تبریز با رعایت پروتکل های بهداشتی تا آرامگاه ابدی بدرقه کردند و آذربایجان یکی از متخصصان بنام خود را از دست داد. خبرگزاری تسنیم شهادت این مدافع سلامت را به خانواده، جامعه پزشکی و مردم تبریز و آذربایجان شرقی تسلیت عرض می کند. انتهای پیام/111/ ع
تشییع پیکر شهید مدافع سلامت در تبریز
تبریز- خبرنگار کیهان: وی دومین پزشک آذربایجان شرقی پس از شهید دکتر عباس هاشمی ، متخصص بیهوشی و مراقبت های ویژه و رئیس بیمارستان شهید مدنی آذرشهر است که بر اثر کرونا به شهادت رسید. شهید عبداللهی نامی از چند روز پیش به دلیل وخامت حال در بخش آی.سی.یو بیمارستان امام رضا(ع) تبریز، بستری بود. وی از اطبای فعال در مبارزه با کرونا و خدمت به بیماران کرونایی بود.
خلیج فارس مواج می شود
به گزارش گروه استان های خبرگزاری برنا ؛ سرپرست معاونت توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی استان بوشهر پیش بینی کرد، امروز و روز های آینده، شرجی و رطوبت بالای هوا، غبار محلی و در برخی نقاط نیز مه صبحگاهی، پدیده های غالب در استان باشد. زهرا راستگو افزود: همچنین امروز و فردا در مناطق شرقی استان در برخی ساعات با افزایش پوشش ابر، احتمال رخ دادن ناپایداری جوی به صورت موقت و افزایش سرعت وزش
چهار پزشک دیگر قربانی کرونا
شفاآنلاین:متاسفانه طی 24ساعت گذشته،چهارتن دیگر از پزشکان کشور که د ر خط مقدم سلامت بودند به دلیل ابتلا به کرونا آسمانی شدند. به گزارش شفاآنلاین ،دکتر صفیه چوبچیان، دندانپزشک شهرستان بابل در استان مازندران،دکتر محبوب زینلی دندانپزشک شاغل در شهرستان لار استان فارس ،دکتر مهدی نوروزی سروستانی، متخصص مغز و اعصاب شاغل در شهرستان دشستان استان بوشهر و دکتر مهران عبدالهی نامی، متخصص عفونی در
درگذشت 2 تن از کادر درمانی تبریز بر اثر کرونا
از مقابل دانشکده پزشکی تبریز تشییع می شود. حجت الاسلام محمدعلی آل هاشم، امام جمعه تبریز و محمدرضا پورمحمدی، استاندار آذربایجان شرقی در پیامی شهادت این 2 مدافع حوزه سلامت را تسلیت گفتند. تاکنون افزون بر 100 نفر از کادر درمانی آذربایجان شرقی به کرونا مبتلا شده اند. حدود سه هفته پیش نیز یکی از پرستاران بیمارستان شهید مدنی تبریز پس از 40 روز تحمل بیماری، بر اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست داد.
خدمات شهید نامی برای همیشه در اذهان مردم قدرشناس تبریز خواهد ماند
شهرام دبیری اسکوئی، صبح دوشنبه، سی ام تیر ماه در مراسم تشییع پیکر دکتر مهران عبداللهی نامی، شهید مدافع سلامت، اظهار کرد: شهادت دکتر نامی که در راه خدمت به مردم شریف و غیور تبریز در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا به علت ابتلا به این بیماری به خیل شهدای مدافع سلامت پیوست، موجب ناراحتی و تاسف شدید شد. وی افزود: مردم و مسئولان تبریز و استان به افراد خدوم و فداکار همچون دکتر نامی، افتخار می