پویش خیرین رسانه در ایام کرونا حرکتی ابتکاری و بی نظیر بود
سایر منابع:
سایر خبرها
تجلیل از خبرنگاران فعال رودانی/ فرماندار رودان: فداکاری خبرنگاران موجب تعالی جامعه می شود
به گزارش خبرگزاری فارس از رودان، تعدادی از خبرنگاران فعال رسانه های گروهی رودان با حضور فرماندار این شهرستان در محل فرمانداری مورد تجلیل قرار گرفتند. فرماندار شهرستان رودان در این نشست با گرامیداشت یاد و خاطره شهید محمود صارمی، شهید آوینی و شهدای خبرنگار جنگ تحمیلی و تبریک روز خبرنگار گفت: رسالت خبرنگاران در بیان حقایق در جامعه بسیار خطیر و ارزشمند است. مصطفی غلام پور با
آئین تجلیل از خبرنگاران تاکستان برگزار شد
.... در ادامه طاهری فرماندار تاکستان با گرامیداشت روز خبرنگاری و ارج نهادن به خدمات این قشر که در طول سال نسبت به تصویر افکار عمومی، اطلاع رسانی خدمات نظام به مردم و همچنین بیان مسائل و مشکلات مردم، از خبرنگاران به عنوان بازوان مسئولین و زبان گویای مردم یاد کرد و عنوان داشت: توسعه و پیشرفت هر جامعه در یک فضای آرام و بدون تنش امکان پذیر می باشد لذا خبرنگاران و رسانه ها باید با همدلی و همکاری مسئولین برای ایجاد فضایی آرام در راستای توسعه شهرستان تلاش کنند. در پایان از خبرنگاران و اصحاب رسانه و مطبوعات این شهرستان با اهداء لوح و هدایا تجلیل شد. ...
شهرستان رودبار فرزند خوانده گیلان است/ شایعات و جوسازی برای تغییر مدیران مهمترین آسیب حال حاضر شهرستان ...
کرد: اصحاب رسانه به ویژه خبرنگاران پرتلاش شهرستان باید با برنامه ریزی و قلم فرسایی صادقانه همراه و کمک حال مسئولین باشند و با نگاه حرفه ای به این عرصه، موجبات جلب اعتماد مردم را فراهم سازند. وی در ادامه با اشاره به سختی ها و تجربه کاری خود در فرمانداری رودبار گفت: کار در شهرستان با توجه به وسعت جغرافیایی و پراکندگی جمعیت سخت اما شیرین است. خدمت رسانی به مردم رودبار
اصحاب رسانه بهترین همراه نیروی انتظامی هستند
می شود که مردم با فرهنگ و فهیم این شهرستان این موضوع مدیریت شد و همه به قانون تمکین کردند. وی تقدیر و تشکر از اصحاب رسانه عنوان کرد: رسانه ها همیشه با نیروی انتظامی همراهی دارند و خبرنگاران یک همراه خوب برای نیروی انتظامی هستند. موسوی افزود: امروز با توجه به وضعیت شهرستان اگر قلم های خوب و اطلاع رسانی شما خبرنگاران نبود گچساران در استان جایگاه خوبی نداشت.
آیین تجلیل از خبرنگاران در زرین دشت
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس؛ آیین گرامی داشت و تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه در شهرستان زرین دشت برگزار گردید . حجت الاسلام غلامرضا دروندپور، امام جمعه زرین دشت در این آیین با تبریک این روز و گرامی داشت یاد و خاطره شهدای اهل قلم و رسانه بر ضرورت اطلاع رسانی، آگاهی بخشی و مطالبه گری مستمر خبرنگاران و رسانه های فعال شهرستان که
حیف و میل بیت المال در یکی از ادارات خدماتی عمرانی ممسنی/ ایوبی فرماندار فرماندار ممسنی: همانگونه که ...
یقین پیدا نکرده اید بدان ورود نکنید و باید به هر مساله صحیح ورود کرد چرا که مردم عملکرد شما را رصد میکنند. چرا شفاف سازی در خصوص پرونده فساد مالی، به مذاق آقای فرماندار خوش نیامد؟ در ادامه مجددا محمد محمودی نورآبادی طی یاداشتی دیگر نوشت: امسال روز خبرنگار در شهرستان ممسنی، با یک خبر مهم همراه شد. خبری که به قلم حقیر نوشته شد و سپس سایت های خبری به آن پرداختند. در پی
رسانه ها نقش اساسی در بحران زایی یا بحران زدایی
یادآوری نقاط ضعف و کاستی های موجود در نظام اداری کشور، بعنوان پل ارتباطی میان مردم و مسئولان و بعنوان عاملی موثر در تقویت دولت و نظام نقش آفرینی نماید . رسانه ها به دلیل توانایی در جهت دهی به افکار عمومی ، نقشی اساسی در بحران زایی یا بحران زدایی ، بزرگنمایی یا کوچک نمایی و امید زایی یا امید زدایی در سطح جامعه داشته و علی رغم این توانمندی عظیم برخی مدیران و مسئولان از این ظرفیت غنی بی بهره
نشست صمیمانه بخشدار مرکزی نظرآباد با خبرنگاران و اصحاب رسانه به مناسبت روز خبرنگار
به گزارش شهروندالبرز ، بخشدار مرکزی نظرآباد در ادامه گزارشی از اقدامات بعمل آمده بمنظور مقابله با بیماری کرونا و همچنین شرکت فعال بخشداری، شورای اسلامی بخش و دهیاری ها در رزمایش مواسات و همدلی را ارائه و اجرای پروژه های عمرانی در کنار همه مشکلات اقتصادی موجود را از دستاوردهای مهم دولت تدبیر و امید و همچنین بخشداری و دهیاری ها در ماه های اخیر عنوان نمود.
تجلیل از اصحاب رسانه شهرستان ابهر
به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ابهر، مراسم تجلیل از اصحاب رسانه و فعالان عرصه خبر شهرستان ابهر به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ابهر، فرمانداری شهرستان و شهرداری و شورای اسلامی ابهر به صورت متمرکز در سالن اجتماعات شهرداری برگزار شد. شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر ابهر ضمن تبریک گرامیداشت 17 مرداد روز خبرنگار و تقدیر از زحمات خبرنگاران شهرستان، عملکرد
آیین تجلیل از خبرنگاران در آباده
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس؛ آیین تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه در سالن اجتماعات فرمانداری آباده به همین اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آباده و با حضور فرماندار برگزار شد. زین العابدین نیک مرام، فرماندار آباده در این آیین با تبریک هفته خبرنگار و همچنین یاد و خاطره امام راحل ( ره ) و شهدای اسلام و انقلاب به ویژه شهدای اهل قلم و رسانه
استاندار: نمایندگان گلستان 10 پروژه اساسی استان را پیگیری جدی کنند
گفت: انتظار این است قشر فرهیخته استان به حرمت قلمشان تولیدات فاخر داشته باشند، تصمیم و رویکرد درست مسوولان از استاندار تا نمایندگان مجلس و شوراها می تواند توسط اصحاب رسانه جهت پیدا کند. نماینده مردم گرگان و آق قلا هم در پاسخ به درخواست های صنفی و مشکلات برخی خبرنگاران گفت: اولین شرط موفقیت خبرنگاران توجه جدی به رابطه عرضه و تقاضاست و تا زمانی که تولیدات (خبری) مورد اقبال و نیاز جامعه
عملیات اجرایی گازرسانی به چهار روستای جوانرود آغاز شد
فرماندار جوانرود در این مراسم با تقدیر از عملی شدن قول های مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه گفت: با پیگیرهای انجام گرفته و بازدیدهای میدانی مدیرعامل شرکت گاز استان امروز عملیات اجرایی گازرسانی به چهار روستای این شهرستان که در فهرست گازرسانی از قلم افتاده بودند، آغاز شد. رستگار یوسفی افزود: برای گازرسانی به این روستاها با 157 خانوار و با نصب 100 علمک، 130 میلیارد ریال اعتبار اختصاص
دیدار مردمی مسئولین اندیمشک با مردم مناطق محروم این شهرستان
مهندس جهانگیری:خدمات مسئولین طی سال های اخیر در بخش الوار کم سابقه و با هدف رفع مشکلات مردم بوده است/ از هیچ تلاشی برای رفع دغدغه های ساکنان دریغ نمی شود سردار نجفوند: سپاه با تمام توان برای محرومیت زدایی در شهرستان آماده خدمت است امرایی:اشتغال روستایی مورد حمایت قرار می گیرد مهندس جهانگیری: توسعه مشاغل خانگی و استفاده از پتانسیل های بخش الوار گرمسیری برای رونق
خبرنگاران فعال در شهرستان قرچک تجلیل شدند
متشکل از فرماندار شهرستان ، معاونت سیاسی اجتماعی ،بخشدار مرکزی و کارشناسان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی از 4 دفاتر نشریه مستقر در شهرستان قرچک به صورت حضوری هم دیدار داشتیم و این ارتباطات قطعا به تعامل بیشتر و بهتر رسانه ها با مدیران اجرایی سطح شهرستان خواهد انجامید. گفتنی است شهرستان قرچک در بین شهرستان های استان تهران دارای قدیمی ترین نشریات و فعالان رسانه ای است که توانسته در بین اصحاب رسانه دارای موقعیتی ویژه باشد.
عبدالرضا علی پناه: عشق به اطلاع رسانی از ویژگی های بارز خبرنگاران است
بینای جامعه رسالت پیگیری مطالبات مردمی و نماینده افکار عمومی را دارند و لازم است از این قشر به نحو شایسته تجلیل به عمل آید . این مقام مسئول با اشاره به حمایت از خبرنگاران خاطر نشان کرد: افراد فعال در حوزه خبر می توانند در سامانه ای رسانه اقدام به ثبت نام کنند و این اداره آمادگی دارد تا پیگیر مشکلات این عزیزان در خصوص بیمه خبرنگاری باشد. در ادامه فرماندار شهرستان ضمن تبریک این
بخشدار جدید دودانگه ساری منصوب شد
، گفت: بخش دودانگه یکی از پایگاه های مهم فرهنگی،تاریخی و اجتماعی شهرستان ساری و استان مازندران است. وی با اشاره به ظرفیت های دودانگه، گفت: گردشگری، کشاورزی و نیروی انسانی از سرمایه های عظیم بخش دودانگه است که باید با برنامه ریزی به جهت توسعه بخش از آنها استفاده شود فرماندار شهرستان ساری با اشاره به ظرفیت های گردشگری رودخانه ای و معرفی شیرین رود از توابع شهرستان ساری به عنوان یکی
پاسخگویی مدیران به خبرنگاران بیانگر دفاع از عملکردشان است
آژانس خبری ریحان : علی فتح اللهی امروز در مراسم تجلیل از خبرنگاران شهرستان رشت که در دفتر فرماندار برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای رسانه، اظهار کرد: رسانه یک ابزار مهم در شناسایی مشکلات، انعکاس به مسئولین و پیگیری نتیجه بوده و اگر خبرنگاران و اصحاب رسانه نباشند، امور و عملکردها ابتر می ماند. فرماندار شهرستان رشت با بیان اینکه خبرنگاران، اطلاع رسانی را بدون چشم
خبرنگاران در فرهنگ سازی جامعه نقش موثری دارند
به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، علی فتح اللهی امروز(سه شنبه،21 مرداد) در نشست خبری با اصحاب رسانه در فرمانداری رشت اظهار کرد: خبرنگاران نگاه تیزبینانه ای دارند و با بهره گیری از این ظرفیت می توان در حل مشکلات موثر بود. فرماندار رشت با بیان اینکه شناسایی مشکلات و موانع در حوزه های مختلف با فعالیت گسترده خبرنگاران مهیا می شود گفت: اگر تلاش خبرنگاران نباشد فعالیت های مسئولان ابتر
آیین تجلیل از خبرنگاران در سپیدان
داشته باشیم. بخشی از این اقدام در سایه اطلاع رسانی عزیزان خبرنگار و بخشی هم به تلاش دستگاه ها و مدیران شهرستان که دل در گرو سلامت و امنیت مردم شهرستان دارند، حاصل شد. سید ابراهیم حسینی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان های سپیدان و ببضا، هم در این آیین گفت: خبرنگاران طلایه دارن آگاهی، رشد و توسعه در جامعه هستند. وی افزود: خبرنگاران پل ارتباطی مردم و مسئولین هستند؛ که اگر
نشست صمیمانه معاون محترم استاندار و فرماندار ویژه شهرستان با اصحاب رسانه به مناسبت روز خبرنگار به مناسبت ...
خانواده مطبوعات دانسته و به این موضوع نیز افتخار می نمایم . آقای مهندس راعی، با تقدیر از حضور پر رنگ اصحاب رسانه در کنار اعضاء ستاد شهرستانی مدیریت مقابله و پیشگیری از بیماری کرونا خبر از وضعیت شیوع این بیماری در سطح شهرستان دادند و بار دیگر ضمن تقدیر از کلیه مردم شریف شهرستان، خصوصا حافظان سلامت و مدافعان بهداشت از جمله پزشکان، پرستاران و کلیه کادر درمانی شهرستان، اعضاء جمعیت هلال احمر شهرستان
آیین تجلیل از روز خبرنگار درسالن فرمانداری دشتستان برگزار شد
به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر، فرماندار دشتستان ضمن تبریک روزخبرنگار به اصحاب رسانه افزود: رسانه های دشتستان قطب رسانه ای استان هستند و شهرستان باید از این ظرفیت ارزشمند استفاده کند . فتح الله نوروزی با تشکر صمیمانه از اصحاب رسانه گفت: خسته نباشید و خدا قوت می گویم بابت تمام تلاش ها و زحمات خالصانه ای که دارید، یاد همه شهیدان عرصه رسانه، شهیدان صارمی
فرماندار هرسین: نقش خبرنگاران در امیدآفرینی بسیار مهم است
: خبرنگاران می توانند در توسعه شهرستان موثر باشند و ضمن همکاری با مسوولین و جلوگیری از شایعه سازی در انتشار اخبار مستند و توسعه مشارکت اجتماعی نقش مهم خود را ایفا کنند. شاه آبادی با اشاره به اینکه انتشار اقدامات گسترده نظام و دولت با قلم خبرنگاران محقق خواهد شد، افزود: ایجاد نشاط اجتماعی و امیدبخشی در جامعه با انتشار واقعیات محقق خواهد شد که رسالت اصلی خبرنگاران است. فرماندار
فرماندار دیلم: امید بخشی مهمترین وظیفه خبرنگاران است
کنند. فرماندار دیلم گفت: بندر نمونه گردشگری حماد که از مصوبه های دولت است به عنوان اصالت مردم و خاک این منطقه به شمار می آید و تلاش می شود با اجرای طرح های مناسب گردشگری از این ظرفیت بزرگ در راستای توسعه، پیشرفت و ایجاد اشتغال شهرستان استفاده شود. معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی فرمانداری دیلم گفت: خبرنگاری حرفه ای پردغدغه، خطیر و دشوار است و خبرنگاران زبان گویای جامعه و تجسم
تجلیل شهرداری رفسنجان از خبرنگاران/ تصاویر
به گزارش خانه خشتی ؛ آیین تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه به مناسبت 17 مرداد گرامیداشت روز خبرنگار با حضور فرماندار و اعضای شورای شهر توسط شهرداری و شورای اسلامی شهر رفسنجان در پارک خبرنگار این شهرستان برگزار شد. مجید فصیحی هرندی فرماندار رفسنجان در این آیین از خبرنگاران به عنوان الگوی جامعه یاد کرد و گفت: خبر باید مبتنی بر واقعیت، آگاهی کامل و متناسب با فرهنگ جامعه باشد و همچنین خبری
فرماندار تفتان: تعامل و همراهی رسانه ها به توسعه منطقه کمک می کند
فریبا برنایی بجد روز سه شنبه در نشست هم اندیشی با اصحاب رسانه اظهارداشت:با توجه به اینکه این شهرستان تفتان جدیدالتاسیس بوده و زیرساخت های توسعه ای در آن فراهم نیست به حمایت رسانه ها و اقشار مختلف مردم و دولتمردان نیاز داریم. وی افزود: به مسوولان دستگاه های اجرایی توصیه کرده ایم به حداقل ها اکتفا نکرده و فراتر از ظرفیت ها برای توسعه منطقه تلاش کنند. فرماندار تفتان ادامه داد: این
خبرنگاران محور اصلی حرکت در جامعه هستند
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، سعید رشیدی در آئین تجلیل از خبرنگاران مراغه به مناسبت روز خبرنگار افزود: یک عده دانسته یا ندانسته سعی دارند ارزش قلم را زیر سوال برند ولی خبرنگاران با تلاش بر شفاف سازی این ارزش را همواره حفظ کرده اند. وی خبرنگاران را پل ارتباطی بین مردم و مسئولین دانست و ادامه داد: اگر خبرنگار نباشد جامعه ایستا خواهد بود و خبرنگاران محور حرکت های سیاسی
تشکیل مجمع خیرین رسانه اسفراین حرکتی بی نظیر در ایام کرونا بود
تعالی، پیشرفت و بالندگی جامعه را فراهم می آورند. وی گفت: خبرنگاران به عنوان قاصدانی امین و راویانی صادق همیشه با نقدهای منصفانه کاستی ها و بابیان هوشمندانه پیشرفت های نظام و جامعه زمینه ساز سلامت فکری و فرهنگی جامعه هستند. فرماندار اسفراین افزود: برای اینکه جامعه ای پویا و رو به تکامل داشته باشیم لازمه اش این است که از حضور خبرنگاران و فعالان حوزه خبری و رسانه ای که در خط مقدم
مکتب حاج قاسم مکتب دست گرفتن و یاری رساندن است
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، سردار حسین معروفی عصر امروز در همایش نقش رسانه در مکتب شهید سلیمانی و بزرگداشت روز خبرنگار با تبریک این روز به اصحاب رسانه، و درود به روح خبرنگاران شهید به ویژه شهید صارمی اظهار داشت: مکتب حاج قاسم مکتب اهل بیت، عاشورا، امام راحل و حضرت آقا است و شخصیتی مانند حاج قاسم از سوی رهبری در جهان اسلام رفت و مکتب را عملیاتی کرد. فرماندار سپاه ثارالله استان کرمان با
فرماندار خوشاب: رسانه ها در احیای اعتماد نقش مهمی دارند
امان الله خدمتگزار روز سه شنبه در آیین قدردانی از فعالان رسانه ای شهرستان خوشاب افزود: در شرایط بحران ناشی از جنگ اقتصادی و شیوع ویروس کرونا رسانه ها باید با انعکاس خدمات نظام و دولت امید آفرینی را در جامعه تقویت کنند. وی با اشاره به خدمات دولت ادامه داد: دولت در این شرایط خاص برای بهبود زندگی مردم و کاهش مشکلات معیشتی تلاش زیادی کرده است. فرماندار خوشاب با تبریک هفته خبرنگار گفت
فرمانداری مسوول تجهیزات خبرنگار صدا و سیما نیست
به گزارش خبرگزاری فارس از شبستر، حسن مستفید امروز در جمع اصحاب رسانه شهرستان شبستر، اظهار داشت: رسانه ها آئینه تمام نمای فعالیت مسوولان و به عنوان عامل ارتباطی جامعه نقش مهمی در فرآیند بهبود مدیریت و توسعه همه جانبه دارند. فرماندار شبستر، برگزاری ارتباط تنگاتنگ میان مسوولان و اهالی رسانه را عامل مهمی در تقویت فرآیند اطلاع رسانی و شفافیت خبری و رشد و توسعه منطقه دانست و افزود: رسانه ها