دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۲۳:۲۸Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
دیار جنوب ۱۳۹۹/۰۸/۱۸ - ۱۸:۰۳

131 راننده در بوشهر جریمه 500 هزار تومانی شدند

فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: در اجرای طرح محدودیت تردد استانی، 131 راننده متخلف جریمه 500 هزار تومانی شدند. به گزارش دیارجنوب ، سردار خلیل واعظی فرمانده انتظامی استان بوشهر بیان کرد: طرح فاصله گذاری اجتماعی و ممنوعیت ورود خودرو های غیر بومی به استان با هدف قطع زنجیره انتقال بیماری کرونا از ظهر دوشنبه 12 آبان تا ساعت 24 جمعه 16 آبان در ورودی و خروجی های استان و شهر بوشهر اجرایی شد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)