دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۲۳:۲۳Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
ملیت ۱۳۹۹/۰۸/۲۱ - ۰۸:۵۳

اکسیژن درمانی بیماران کرونایی در خانه خطرناک است

بیماران مبتلابه کووید-19که بدون علامت هستند یا علائم خفیفی را تجربه می کنند معمولا طی دو هفته بهبود می یابند و بیشتر آنان نیازی به بستری شدن در بیمارستان و استفاده از دستگاه های اکسیژن ساز ندارند. این بیماران باید در زمان قرنطینه، علائم خود را کنترل کنند و به توصیه های پزشکان برای درمان در خانه عمل کنند. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)