شب های مخوف پایتخت؛ تعدیل روشنایی یا ناامن کردن خیابان های تهران؟!
سایر منابع:
سایر خبرها
تعدیل روشنایی یا ناامن کردن خیابان ها؟
قلم | qalamna.ir : به گزارش ایسنا، روزنامه اعتماد در ادامه نوشت: یک روز پس از اجرای طرح تعطیلی دو هفته ای تهران به منظور پیشگیری از شیوع کرونا، علیرضا زالی، فرمانده عملیات مدیریت کرونا در کلانشهر تهران خبر داد بود که 24 ساعت پس از اعمال محدودیت های تردد، تردد شبانه در تهران در ساعات 9 شب تا 4 صبح، 70 درصد کاهش یافته است. گرچه این آمار متوجه روزهایی است که طرح تعطی
خاموشی معابر ترس ناامنی را در دل شهروندان تهرانی زنده کرد
به گزارش خبرنگار اجتماعی تهران پرس؛ در ساعات منع تردد اخباری مبنی بر خاموشی معابر از سوی شهروندان تهرانی به گوش می رسید که پس از پیگیری ها صحت این موضوع مشخص شد. پس از پیگیری ها مشخص شد، این خاموشی ها برای کاهش مصرف انرژی پایتخت نشینان از سوی وزارت نیرو صورت گرفته است! به گفته مصطفی رجبی مشهدی، سخنگوی صنعت برق، برای خاموشی معابر هماهنگی های لازم با دستگاه های ذی ربط انجام
ادامه خاموشی معابر پایتخت در ساعات منع تردد! | پلیس: نیمی از تصادفات تهران شب اتفاق می افتد
به گزارش همشهری آنلاین، شرکت توانیر از چند روز گذشته و با هدف کاهش مصرف برق، روشنایی معابر و بزرگراه های تهران را در ساعات منع تردد شبانه (21 تا 4 صبح) قطع می کند. موضوعی که اعتراض و انتقاد مردم، شهرداری، شورای شهر و حتی نیروی انتظامی تهران را در پی داشته و تا امروز نیز مشکل رفع نشده است. مردم می گویند قطع سراسری برق معابر در ساعات شب امنیت شهر را پایین می آورد، انتقاد پلیس راهور این
صرفه جویی 500 مگاواتی به چه قیمتی؟ | خاموشی های کرونایی به بزرگراه ها رسید
شرق: اعمال محدودیت های کرونایی و منع تردد بعد از ساعت 9 شب تا چهار صبح بهانه ای شد تا وزارت نیرو برق آزادراه ها و معابر کشور را هم قطع کند؛ رفتاری که با اعتراض بخشی از بدنه جامعه مواجه شده است. برخی کاربران فضای مجازی می گویند خاموشی معابر و آزادراه ها امنیت را از آنها ربوده است؛ اما سخنگوی صنعت برق می گوید این خاموشی ها یک در میان انجام و منجر به صرفه جویی 500مگاواتی برق شده است. این در حالی است
علت خاموشی معابر تهران در شب چیست؟
از بزرگراه های استان تهران را از یکی از مسئولان روابط عمومی توانیر جویا شدیم که در این باره در پاسخ به این سوال گفت: معابر و بزرگراه های استان تهران راس ساعت 21 با هماهنگی راهور خاموش می شوند و خاموشی معابر راس ساعت 18 صحت ندارد. او افزود: این خاموشی همزمان با منع تردد از ساعت 21 تا 4 صبح به دلیل منع تردد و با هدف کاهش میزان مصرف انرژی برق انجام می شود. بر این اساس با انجام این خاموشی ها
چه کسی چراغ ها را خاموش کرد؟
محمود مولایی- خبر نگار محدودیت های تردد شبانگاهی با خاموشی چراغ های معابر اصلی و بزرگراه های شهر تهران همراه شده، رویه ای که از زمان تصمیم گیری تا اجرا بدون اطلاع رسانی بوده و باعث بروز مشکلات بسیاری برای شهروندان و غافلگیری آنهایی شده که مجوز تردد در ساعات 9شب تا 4صبح دارند. اما ماجرای تعدیل بخشی از روشنایی شهر تهران چیست؟ مصطفی رجبی مشهدی، معاون شرکت توانیر و سخنگوی صنعت برق
شبهای تاریک تهران| توانیر امکان خاموش کردن یکی در میان برق اتوبان ها را ندارد
گونه طرح ها، هزینه های بسیار بالایی دارد و در اولویت های بعدی وزارت نیرو قرار گرفته است. چقدر از مصرف برق کاسته شد وزارت نیرو مدعی است که با یکی در میان کردن روشنایی معابر و حذف روشنایی غیرضروری در جاده ها در هر ساعت حداقل به میزان 500 مگاوات ساعت در مصرف برق صرفه جویی می شود. حال اگر حدود 10 ساعت در شب های تهران خاموش باشد، 5 هزار مگاوات ساعت از مصرف انرژی برق کاسته خواهد شد.
پلیس:موافق خاموشی معابر نیستیم/با پیامک های اشتباهی قانون منع تردد چه باید کرد؟/ توضیحات پلیس راهور
از این ساعت در شهر تردد می کنند و تاریکی خیابان ها خطر تصادف را برای این عده بالا می برد و از طرف دیگر خاموشی خیابان ها سبب می شود تا خطری جدی عابران پیاده یا کارگران زحمت کش شهرداری را تهدید کند. علاوه بر این تاریکی معابر ممکن است امنیت شهروندان را مخدوش کند و آمار سرقت را بالا ببرد. طرح اصلاح روشنایی، نامی است که توسط دولت و وزارت نیرو بر خاموشی معابر پایتخت بین ساعات 9 شب تا چهار صبح
صرفه جویی تاریک
برق ارائه می کنند کاری نداشته باشد، یعنی کار پلیس اصلا سر و کله زدن با اعداد و درصدها نیست بلکه پلیس، آن هم پلیس راهور که کارش نظارت بر تردد خودروها و ترافیک معابر است با ایمنی و امنیت سروکار دارد. محمدحسین حمیدی، رئیس پلیس راهور پایتخت اما دیروز در نشستی خبری به صراحت مخالفت خود-پلیس- را با خاموشی شبانه برخی معابر و بزرگراه های تهران اعلام کرد و گفت شرکت توانیر به پلیس گفته است که یک
منشا خاموشی معابر و پارک ها در تهران
فضای سبز انجام می شود. مسعود صادقی" افزود: این طرح و با محوریت شرکت های توزیع برق، وزارت راه و شهرسازی و شهرداری ها و در همه استان ها در حال اجرا است و انتظار می رود همه دستگاه های اجرایی کشور، همکاری لازم را برای اجرای این طرح با شرکت های توزیع برق به عمل آورند. او اجرای طرح منع تردد شبانه شهری به دلیل شیوع بیماری کرونا را فرصتی مناسب برای کاهش روشنایی در برخی از بزرگراه ها و
واکنش پلیس به خاموشی شبانه بزرگراه های تهران
علت خاموشی معابر تهران، راس ساعت 21 یکی از مسئولان روابط عمومی توانیر جویا شدیم که در این باره به باشگاه خبرنگاران جوان گفت: معابر و بزرگراه های استان تهران راس ساعت 21 با هماهنگی راهور خاموش می شوند و خاموشی معابر راس ساعت 18 صحت ندارد. او افزود: این خاموشی همزمان با منع تردد از ساعت 21 تا 4 صبح به دلیل منع تردد و با هدف کاهش میزان مصرف انرژی برق انجام می شود. بر این اساس با انجام
صرفه جویی 500 مگاواتی برق در خاموشی شب های بزرگراه ها
گروه نفت و انرژی بازارنیوز: مصطفی رجبی مشهدی، سخنگوی صنعت برق درباره علت خاموشی بزرگراه های پایتخت گفت: این رویه مسبوق به سابقه است و در گذشته نیز برای تأمین برق اولویت دار در پایتخت چنین اقداماتی انجام داده ایم. علت اصلی این خاموشی ها کمک به تأمین گاز برای تولید برق پایدار بیمارستان ها و سایر مراکز حساس و بخش خانگی در شرایط کنونی است. وی افزود: از زمان تاریک شدن هوا، چراغ معابر و
تعدیل روشنایی پایتخت در سه بخش
/> وی اجرای طرح منع تردد شبانه شهری به دلیل شیوع بیماری کرونا را نیز فرصتی مناسب برای کاهش روشنایی در برخی از بزرگراه ها و معابر کم تردد برشمرد و با بیان اینکه این بازدید با هدف ارزیابی چگونگی و روند کاهش روشنایی در پایتخت انجام شده است حفظ و حراست از منابع انرژی را وظیفه و رسالتی ملی دانست. وی افزود: تعدیل روشنایی معابر با هدف کاهش مصرف گاز نیروگاهی در سه بخش روشنایی بزرگراهی، بین شهری
مردم نقاط ناامن را به 137 اطلاع دهند/ پلیس درباره تاثیر تاریکی شب ها بر امنیت زنان گزارش دهد/ شهروندان ...
به گزارش برنا؛ به تازگی چراغ های برخی از معابر شهر تهران به خصوص بزرگراه ها همزمان با تاریکی هوا خاموش می شوند و باوجود اینکه وزارت نیرو و پلیس هرکدام دلایلی را مطرح کردند اما امنیت زنان یکی از مسائل بسیار مهمی است که در این شرایط اذهان را درگیر خود می کند. تعداد نقاط بی دفاع مهم نیست شناسایی آنها اهمیت دارد/مردم نقاط ناامن را به 137 اطلاع دهند زهرا بهروز آذر، مدیرکل امور
خاموشی معابر تهران و زورگیری
ساعت 9 شب خیابان های تهران در تاریکی غلیظی فرو می روند. هفته ها از اجرای طرح منع تردد شبانه برای کاهش آمار شیوع کرونا می گذرد، اما طی چند روز گذشته، یک طرح بی سروصدا معابر و پارک ها و بزرگراه های تهران را به خاموشی می برد، نام این طرح تعدیل روشنایی است، طرحی که به منظور پایداری شبکه برق و کاهش مصرف گاز به منظور تولید برق صورت گرفته اما از یک امر اجتماعی غفلت کرده است؛ امنیت. به گزارش
خاموشی معابر تهران و زورگیری
ساعت 9 شب خیابان های تهران در تاریکی غلیظی فرو می روند. هفته ها از اجرای طرح منع تردد شبانه برای کاهش آمار شیوع کرونا می گذرد، اما طی چند روز گذشته، یک طرح بی سروصدا معابر و پارک ها و بزرگراه های تهران را به خاموشی می برد، نام این طرح تعدیل روشنایی است، طرحی که به منظور پایداری شبکه برق و کاهش مصرف گاز به منظور تولید برق صورت گرفته اما از یک امر اجتماعی غفلت کرده است؛ امنیت. لینک منبع
واکنش پلیس به خاموشی شبانه بزرگراه های تهران
ساعت 18 صحت ندارد. او افزود: این خاموشی همزمان با منع تردد از ساعت 21 تا 4 صبح به دلیل منع تردد و با هدف کاهش میزان مصرف انرژی برق انجام می شود. بر این اساس با انجام این خاموشی ها ذخایر گازی نیروگاه ها نیز کاهش می یابد. این مقام مسئول در پایان تصریح کرد: در صورتی که نیروگاه ها با کمبود سوخت مواجه شوند، پایداری شبکه برق دچار مشکل خواهد شد و به همین دلیل نیز صنعت برق، همه توان
نگرانی از خاموشی شبانه خیابان های تهران؛ افزایش تصادف و سرقت
تردد کرونایی مربوط می شود. "طرح اصلاح روشنایی" که به ابتکار دولت و وزارت نیرو اجرا شده است، چند روز پس از ابراز نگرانی شهروندان و پرس وجوی خبرنگاران اعلام شد. در این طرح که تقریبا از ابتدای دی آغاز شده، از ساعت 9 شب تا ساعت 4 صبح، چراغ های بسیاری معابر و بزرگراه ها خاموش می شوند. ویدئویی ترسناک از خاموشی خیابان وحدت اسلامی! نور و روشنایی یکی ازعناصر اصلی
علت خاموشی بزرگراه های تهران از زبان رییس پلیس راهور پایتخت
به گزارش بولتن نیوز ، سردار محمدحسین حمیدی در نشست خبری صبح امروز خود که در مقر فاتب برگزار شد درباره چرایی خاموش شدن چراغ برخی از بزرگراه های پایتخت در ساعات منع تردد شبانه گفت: جریان برق بزرگراه ها در دست پلیس نیست واین موضوع با شرکت توانیر است، ما مخالفت خودمان را با این موضوع اعلام کردیم اما آنها به ما گفتند که یکسری مشکلات دارند و باید زیرساخت های خود را تعمیر کنند. حمیدی درباره
جزئیات قطع چراغ های بزرگراه از زبان پلیس
حادثه 24 - رییس پلیس راهور پایتخت از اعلام مخالفت پلیس با خاموش شدن چراغ های برخی از بزرگراه های پایتخت در ساعات منع تردد خبر داد.دار محمدحسین حمیدی در نشست خبری صبح امروز خود که در مقر فرماندهی انتظامی تهران بزرگ برگزار شد، درباره چرایی خاموش شدن چراغ برخی از بزرگراه های پایتخت در ساعات منع تردد شبانه گفت: جریان برق بزرگراه ها در دست پلیس نیست و این موضوع با شرکت توانیر است، ما مخالفت خودمان را
پس امنیت شهروندان چه می شود؟!
اقداماتی انجام داده ایم. علت اصلی این خاموشی ها کمک به تامین گاز برای تولید برق پایدار بیمارستان ها و سایر مراکز حساس و بخش خانگی در شرایط کنونی است. وی افزود: از زمان تاریک شدن هوا، چراغ معابر و بزرگراه ها به صورت خودکار روشن می شد که برای کاهش مصرف، اقدام به خاموشی یک در میان چراغ ها در بزرگراه ها و معابر اصلی و برخی از پارک ها کردیم. به گفته این مقام مسئول، میزان تولید و تخصیص گاز به عنوان سوخت
واکنش پلیس راهور تهران به خاموشی معابر در ساعات محدودیت شبانه: مخالفیم
ساعات گسترش خواهد یافت و تا زمانیکه بتوانیم آنرا اجرا کنیم ادامه خواهیم داد. سردار حمیدی درخصوص علت خاموش شدن چراغ برخی از بزرگراه های پایتخت در ساعات منع تردد شبانه گفت: جریان برق بزرگراه ها در دست پلیس نیست واین موضوع با شرکت توانیر است، ما مخالفت خودمان را با این موضوع اعلام کردیم اما آنها به ما گفتند که یکسری مشکلات دارند و باید زیرساخت های خود را تعمیر کنند. رئیس پلیس
تعدیل روشنایی خیابان ها و معابر در زمستان امسال
طرح منع تردد شبانه شهری به دلیل شیوع بیماری کرونا را نیز فرصتی مناسب برای کاهش روشنایی در برخی از بزرگراه ها و معابر کم تردد خواند و افزود: تعدیل روشنایی معابر با هدف کاهش مصرف گاز نیروگاهی در سه بخش روشنایی بزرگراهی، بین شهری و فضای سبز و با محوریت شرکت های توزیع برق، وزارت راه و شهرسازی و شهرداری ها و در تمامی استان ها در حال اجرا است و انتظار می رود همه دستگاه های اجرایی کشور، همکاری لازم را به
تعدیل روشنایی پایتخت در سه بخش / هدف اصلی کاهش مصرف گاز نیروگاهی
روشنایی معابر با هدف کاهش مصرف گاز نیروگاهی در سه بخش روشنایی بزرگراهی، بین شهری و فضای سبز و با محوریت شرکت های توزیع برق، وزارت راه و شهرسازی و شهرداری ها و در تمامی استان ها در حال اجرا است و انتظار می رود همه دستگاه های اجرایی کشور، همکاری لازم را به منظور اجرای این طرح با شرکت های توزیع برق به عمل آورند. "حمیدرضا منصوری" معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ
قطع روشنایی در بزرگراه ها از ساعت 9 به بعد بدلیل محدودیت تردد است
برق، تامین برق مورد نیاز مردم است و در شرایط کنونی به دلیل محدویت تامین برق نیروگاه های کشور روشنایی معابر برون شهری و اتوبان ها یک در میان شده است. او افزود: از آنجایی که ساعت 9 شب به بعد محدودیت تردد ایجاد شده و ماشین ها در بزرگراه ها با نور بالا حرکت می کنند کاهش نور برای آنها مشکلی پیش نمی آورد. رجبی مشهدی با تاکید بر اینکه در خیابان ها و کوچه ها برنامه کاهش روشنایی وجود