اگر کسی دولت را تضعیف کرد، طرفدار و حامی آمریکاست
سایر منابع:
سایر خبرها
روحانی: هر کس دولت را تضعیف کند حامی آمریکاست / احساس غرور ملی فقط در جنگ نیست در مذاکره هم هست
دریاچه و نگین سبز منطقه است که زندگی این ها را تضمین می کند و اگر نباشد نمی شود زندگی کرد. رئیس جمهور با بیان اینکه روزی که دولت کار خود را آغاز کرد ما 144 صد در کشور داشتیم گفت: روزی که می خواهیم از این دولت خداحافظی کنیم 201 سد را به یادگار می گذاریم و 57 سد در این هشت سال به افتتاح می رسد. روحانی با بیان اینکه دولت در طول 8 سال در شبکه آبیاری 333هزار هکتار شبکه را ایجاد کرد
پای آمریکایی ها از منطقه قطع خواهد شد
روحانی گفت: امروز، روزی است که برای توسعه کشور باید همدیگر را یاری کنیم و امروز روز وحدت است؛ هر کس وحدت را بشکند و اختلاف بیندازد، طرفدار آمریکاست؛ امروز همه با وحدت، ایثار، یکپارچگی، در صحنه بودن و با حمایت دولت باید بتوانیم از این جنگ خارج شویم و ان شاءالله با پیروزی خارج می شویم و خدا ما را یاری خواهد کرد. وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به افتتاح سد کانی سیب در استان آذربایجان غربی
روحانی، دونالد ترامپ را تهدید کرد/ اگر کسی دولت را تضعیف کند، طرفدار آمریکاست
به گزارش اقتصادنیوز، حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی امروز پنج شنبه در آیین بهره برداری از طرح های ملی وزارت نیرو در قالب پویش الف_ب_ایران و بهره برداری از سد کانی سیب اظهار داشت: احیای دریاچه ارومیه یکی از وعده های اولیه دولت یازدهم مردم آذربایجان غربی و شرقی و کل منطقه شمال غرب کشور بود. چون زندگی مردم شمال غرب وابسته به دریاچه ارومیه است. وی اضافه کرد: اگر ما دریاچه ارومیه را رها
اگر کسی دولت را تضعیف کند، طرفدار آمریکاست/همچنان باید تجمع های خانوادگی و ملی را کنار گذاشت
ارومیه احیاء می شود و ما به یکی از آرزوهای خود می رسیم و به زودی جشن احیای دریاچه ارومیه را می گیریم این دریاچه برای زندگی 14 – 15 میلیون نفر از جمعیت منطقه اهمیت دارد. وی خاطرنشان کرد: در روز آغاز به کار دشمن 144 سد در کشور داشتیم و در روز پایانی دولت 201 سد به یادگار می گذاریم، یعنی 57 سد در این هشت سال افتتاح می شود که امروز چهل وهشتمین سد افتتاح شد. در زمینه شبکه آبیاری دولت 333 هزار
امروز روز وحدت است، هر کس دولت را تضعیف کند در خدمت آمریکا است/احیای دریاچه ارومیه از اقدامات ارزنده ...
دولت در میدان جنگ در حال جنگ با آمریکا است، اگر کسی آمد و این دولت را تضعیف کرد، او چه بخواهد چه نخواهد حامی و طرفدار آمریکاست حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی روز پنجشنبه در مراسم بهره برداری رسمی از 25 پروژه وزارت نیرو در حوزه احداث سد و نیروگاه در 5 استان کشور گفت: دریاچه ارومیه به عنوان نگین سبز منطقه زندگی مردم غرب کشور را تضمین می کند و امروز کار بزرگی در مسیر احیای آن
کسی دولت را تضعیف کند،طرفدارآمریکاست/ترامپ از زندگی سرنگون می شود
، زمانی است که باید فاصله گذاری را مراعات کنیم و از خداوند هم استمداد بطلبیم تا ان شاء الله از این مشکل هم عبور کنیم. رئیس جمهور در بخش دیگری از سخنان خود با با بیان اینکه روزی که دولت کار خود را آغاز کرد ما 144 سد در کشور داشتیم، گفت: امیدواریم روزی که خداحافظی می کنیم 201 سد به یادگار می گذاریم. روحانی افزود: 57 سد انشاالله در این هشت سال به افتتاح می رسد که امروز چهل و
آغاز بهره برداری رسمی از 25 پروژه صنعت آب و برق با دستور رئیس جمهور
این پروژه ها 2 هزار و 761 میلیارد تومان اعتبار صرف شده و با بهره برداری از آنها برای 82 نفر به طور مستقیم اشتغال پایدار ایجاد خواهد شد. روحانی در مراسم بهره برداری از این طرح ها گفت: دریاچه ارومیه به عنوان نگین سبز منطقه زندگی مردم غرب کشور را تضمین می کند و امروز کار بزرگی در مسیر احیای آن انجام گرفت. رئیس جمهور اظهار داشت: شمار سدهای کشور در ابتدای فعالیت دولت یازدهم، 144 سد بود که
روحانی: دشمن از ترور سلیمانی ضرر خواهد کرد
حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی امروز پنج شنبه در آیین بهره برداری از طرح های ملی وزارت نیرو در قالب پویش الف_ب_ایران و بهره برداری از سد کانی سیب اظهار داشت: احیای دریاچه ارومیه یکی از وعده های اولیه دولت یازدهم مردم آذربایجان غربی و شرقی و کل منطقه شمال غرب کشور بود. چون زندگی مردم شمال غرب وابسته به دریاچه ارومیه است. وی اضافه کرد: اگر ما دریاچه ارومیه را رها می کردیم، در سال 96
5000 میلیارد ریال از سوی دولت تدبیر برای افتتاح سد کانی سیب هزینه شده است
شد و امروز 8400 هکتار از پایاب آن، از آب سد برخوردار می شوند. تقی زاده خامسی با اشاره به افتتاح شبکه آبیاری و زهکشی که بیش از 4000 هکتار از پایاب این سد طی سال گذشته بود، اظهار کرد: امیدواریم در همین دولت، 10 هزار هکتار دیگر هم از شبکه آبیاری این منطقه افتتاح شده و میزان برخورداری از آب این سد در راستای توسعه بخش کشاورزی منطقه به بیش از 23 هزارهکتار برسد. انتهای پیام
رسیدن به یک قدمی احیای دریاچه ارومیه با افتتاح سد کانی سیب
به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم ، قاسم تقی زاده خامسی، معاون وزیر نیرو در امور آب و آبفا در افتتاح طرح های صنعت آب و برق در 4 استان آذربایجان غربی، اردبیل، مازندران و اصفهان، اظهار داشت: سد کانی سیب که بیش از 90 درصد اعتبارات و اجرای آن در دولت تدبیر و امید انجام شده، امروز افتتاح می شود. وی افزود: این سد، یک سد خاکی با ارتفاع 58 متر و با طول تاج 850 متر و دریاچه ای به طول 20
زمینه توسعه اراضی کشاورزی آذربایجان غربی فراهم شد؛ تحول در صنعت آبرسانی
موردنیاز برای احیای دریاچه ارومیه بعد از 8 سال از آغاز عملیات اجرایی امروز به مرحله بهره برداری رسید تا زمینه احیای بیش از پیش این دریاچه نوید بخش رونق اقتصادی، کشاورزی، گردشگری در استان و منطقه باشد. زمینه ارتقای اراضی توسعه ای و اشتغال در آذربایجان غربی فراهم شد معاون وزیر نیرو در امور آب و فاضلاب در آیین بهره برداری از سد کانی سیب و 9 طرح در زمینه صنعت آب و برق آذربایجان غربی توسط
غلو تقی زاده خامسی از سدکانی سیب و دریاچه ارومیه
شعار سال: معاون آب و آبفای وزیر نیرو با اشاره به بهره برداری سد کانی سیب در استان آذربایجان غربی گفت: با افتتاح این سد، به یک قدمی اجرای طرح بزرگ احیای دریاچه ارومیه خواهیم رسید. قاسم تقی زاده خامسی روز گذشته در آیین افتتاح طرح های صنعت آب و برق در 4 استان آذربایجان غربی، اردبیل، مازندران و اصفهان در قالب هفته سی و چهارم پویش #هرهفته_الف_ب_ایران که با حضور ویدئوکنفرانسی رئیس جمهور و وزیر نیرو برگزار شد، اظهار کرد: سد کانی سیب که بیش از 90 درصد اعتبارات
10 طرح صنعت آب و برق در آذربایجان غربی با دستور رییس جمهوری افتتاح شد
جمهوری با بیان اینکه کاری که دولت یازدهم و دوازدهم درباره محیط زیست در منطقه شمال غرب کشور انجام داد از کارهای بزرگ تاریخی ایران است، گفت: امیدوارم تلاش ها در این زمینه به ثمر برسد تا بتوانیم اوایل سال آینده احیای دریاچه ارومیه را جشن بگیریم. وی با بیان اینکه این طرح برای ما مهم است، از اقدامات و تلاش های مهندسین برای اتمام آن سد کانی سیب و همچنین اقدامات برای اتمام تونل مهم 35 و نیم
سردار سلیمانی دشمنان را به ذلت کشید
افتتاح شد. آقای روحانی افزود: خوشحالم بگویم روزی که دولت یازدهم کارش را آغاز کرد 144 سد در کشور داشتیم و در پایان دولت دوازدهم 201 سد به یادگار می گذاریم و در مجموع در این هشت سال 57 سد به شمار سد های کشور افزوده می شود. رئیس جمهور گفت: امروز چهلمین سد به بهره برداری رسید و دیگر سد ها نیز تا پایان دولت تکمیل و افتتاح می شود. آقای روحانی افزود: در عرصه شبکه آبیاری نیز در هشت سال 233
رئیس جمهور: شهید سلیمانی ذلت دشمنان این منطقه را به رخ شان کشید
خبرگزاری میزان - حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی امروز و در مراسم افتتاح طرح های ملی وزارت نیرو اظهارداشت: سردار شهید سلیمانی ذلت دشمنان این منطقه را به رخ شان کشید و برای مردم کشور و سایر مسلمانان جهان عزت آفرید. وی افزود: تنها در صحنه جنگ نیست که می توان کاری غرور آفرین برای مردم کشور داشته باشیم. نام و یاد همچنین راه و مکتب سردار سلیمانی که همان مکتب امام و مکتب رهبر معظم انقلاب
سردار سلیمانی با دستان پر برکتش برای مسلمانان عزت و برای دشمنان ذلت به وجود آورد/ مهم است کاری انجام ...
افزود: پیامبر بعد از جنگ خندق به علی (ع) گفتند، ای علی ضربه ای به دشمن زدی که عزت برای مردم آورد و این خیلی مهم است کاری انجام دهیم که مردم احساس غرور کنند. روحانی اظهار کرد: من بسیار خوشحال هستم که امروز سد مهمی در شمال غرب کشور افتتاح شد. روزی که دولت کار خود را آغاز کرد ما 144 سد در کشور داشتیم و در پایان دولت 201 سد به یادگار می گذاریم؛ یعنی از 144 به 201 سد رسیدیم. در شبکه آبیاری
ترور سردار سلیمانی انتقام از ایران و ملت های منطقه بود/ دست سردار ما را قطع کردید، پای شما را از منطقه ...
بیان اینکه تنها کسانی که از به هم ریختگی، جنگ و ناامنی در منطقه سود می برند، صهیونیست ها و در مرحله بعدی آمریکایی ها هستند، گفت: در منطقه هیچکس از اینکه عراق، سوریه، لبنان، یمن و یا افغانستان ناامن باشد، سود نمی برد و از این ناامنی همه کشورهای منطقه به جز رژیم صهیونیستی ضرر می کنند. این حق مردم ما است که از خون عزیزشان انتقام بگیرند رئیس جمهور افزود: اینها می خواستند از یک مرد
رئیس جمهور:ذهن جامعه را به دو قطبی های کاذب مشغول نکنیم/انتقام خون سردار سلیمانی را می گیریم
یازدهم شدیم و باید تلاش شود از این مشکل فاصله بگیریم؛ معلوم نیست و مشخص نیست در چه شرایطی بگوییم این مشکل پایان یافته است. وی افزود: خوشحالیم کادر درمان و مردم و همه نیروها، بسیج و سپاه و... با همه توان و امکانات وارد صحنه شدند. از آنها و وزارت بهداشت تشکر می کنیم. رئیس جمهور گفت: در سالی که فردا به پایان می رسد، با یک غم و درد روبه رو هستیم. ما سال گذشته با شهادت سردار بزرگ
دست سردار ما را قطع کردید، پای شما را از منطقه قطع می کنیم/برخی دوقطبی های کاذبی ایجاد می کنند
حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی صبح امروز در جلسه هیات دولت، اظهار کرد: یکی از آثار این کار وقیحانه و احمقانه آمریکایی ها این بود که دوران ترامپیسم پایان یافت و چند روز دیگر این قاتل وحشی که این همه جنایت کرد حکومتش تمام می شود و به زباله دان تاریخ سپرده خواهد شد. وی ادامه داد: البته در این موضوع ما نقشی نداشتیم و کار بزرگی بود که مردم آمریکا کردند؛ چرا که ملت آمریکا هم شناختند که این فرد
دست سردار ما را قطع کردید، پای شما را از منطقه قطع می کنیم/برخی دوقطبی های کاذبی ایجاد می کنند
شود و تا پایان دولت امیدواریم به 57 سد برسد. تمام سدهای از ابتدای انقلاب تا سال 92، 125 سد بوده و در این دو دولت نزدیک 50 درصد به کل سدها اضافه شده است. روحانی در پایان با اشاره به روزهای پایانی سال 2020 و آغاز سال 2021 در روز جمعه اظهار کرد: سالی که گذشت سال سختی برای همه کشورهای جهان بود و سلامت و فرهنگ و روابط مردم و اقتصاد دچار مشکل شد. همچنان این مشکل بزرگ پیش روی ماست و باید تلاش بکنیم از آن فاصله بگیریم. چرا که هنوز پایان کرونا نامشخص است و نمی توانیم بگوییم چه روزی این اتفاق خواهد افتاد اما باید از همه کسانی که برای مقابله با آن تلاش کرده و می کنند تشکر کنیم. ...
انتقام شهادت حاج قاسم سلیمانی حق مردم ایران است
تا پایان این دولت این رقم به 25 میلیارد دلار خواهد رسید که این افتخار برای حسن روحانی و این دولت نیست و یک افتخار ملی و برای همه مردم و کشور است که نباید از بیان آن دریغ کنیم. روحانی افزود: فردا در سی و نهمین هفته افتتاح طرح های ملی، طرح های مهمی در حوزه آب و برق از جمله یک سد بزرگ که سالانه 600 میلیون متر مکعب آب را به دریاچه ارومیه می رساند، افتتاح خواهیم کرد. وی با بیان
ترامپ مسئول جنایت ترور سردار سلیمانی است/ دست سردار ما را قطع کردید، پای شما را از منطقه قطع می کنیم
شعار های دولت تدبیر وامید برشمرد و گفت: تونل عظیمی هم درحال ساخت است که تا پایان امسال یا آغاز سال آینده این کار انجام می شود. وی ادامه داد: مردم بدانند در این دولت فردا چهل و هشتمین سد ملی افتتاح می شود و تا پایان دولت امیدواریم به 57 سد برسد. کل سد های بعد انقلاب تا دولت یازدهم، 125 سد بود و در این دولت 57 صد به بهره برداری می رسد و نزدیک به 50درصد سد هایی است که تا قبل از دولت به بهره برداری می رسد و این افتخار مهندسان و افرادی است که تلاش می کنند.