پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۳:۳۲Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
تیک ۱۳۹۹/۱۰/۱۵ - ۱۲:۰۰

آغاز غنی سازی 20 درصدی ایران به معنای خروج از برجام است؟

گام آخر ایران برای بازگشت به غنی سازی بیست درصدی اورانیوم در کشور و اطلاع این موضوع به آژانس بین المللی انرژی اتمی، موج تازه ای از نگرانی ها در غرب به وجود آورده است. اعضای توافق هسته ای مایلند که ایران هر چه سریع تر گام هایی که برداشته را متوقف کند و به تعهداتش در برجام بازگردد. با این حال تهران می گوید تا زمانی که این کشور ها به هیچ یک از قول و قرارهایشان پایبند نیستند، ایران به روند خود ادامه خواهد داد. گفتگو با ابوالفضل ظهره وند کارشناس مسائل هسته ای در مورد گام تازه ایران: ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)