زنگنه: عوامل غیبی نمی گذارد تولید نفت بالا برود
سایر منابع:
سایر خبرها
عوامل غیبی؛ مانع افزایش ظرفیت تولید نفت!
به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت نفت، بیژن زنگنه امروز (سه شنبه، هفتم بهمن ماه) در حاشیه ششمین کنگره راهبردی و نمایشگاه نفت و نیرو در جمع خبرنگاران درباره اینکه چه افرادی اجازه نمی دهند تولید نفت ایران از 4 میلیون بشکه در روز فراتر رود، اظهار کرد: عوامل غیبی. وی با بیان اینکه آیا ممانعت از افزایش تولید نفت در دولت آینده ادامه می یابد، پاسخ مثبت داد و افزود: آنها اراده قوی دارند و
چه کسانی مانع افزایش تولید نفت ایران می شوند؟/ وزیر نفت به حامیان تحریم ها اشاره کرد؟
به گزارش جماران؛ روزنامه اعتماد نوشت: روز گذشته اولین روز از کنگره نفت و انرژی با سخنرانی وزیر نفت برگزار شد. بیژن زنگنه که آخرین ماه های حضورش در وزارت نفت را می گذراند از مواردی سخن گفت که شاید اولین بار است بیان می شود؛ حضور اراده ای که نمی گذارد تولید نفت ایران بیش از 4 میلیون بشکه در روز افزایش یابد. این جمله از آنجایی متعجب کننده است که زنگنه بارها در نشست های خبری از افزایش تولید بلافاصله
وزیر نفت:عده ای 40 سال است نمی گذارند تولید نفت ایران از 4 میلیون بشکه بالاتر رود
به گزارش خبرگزاری خبرانلاین، بیژن زنگنه در ششمین کنگره راهبردی و نمایشگاه نفت و نیرو با اشاره به اینکه عده ای 40 سال است تلاش کرده اند که نگذارند تولید نفت ایران از 4 میلیون بشکه بالاتر رود که الحمدالله موفق بوده اند، اظهار کرد: واقعا هم زحمت کشیدند؛ با مجلس و دستگاه های زیادی کار کردند و سعی کردند افراد زیادی را از هستی ساقط کنند تا نگذارند تولید نفت ایران از 4 میلیون بشکه در روز بالاتر رود.
کدام وزارت؟ کدام انرژی؟
بیژن زنگنه، وزیر نفت ایران که سابقه تصدی وزارت نیرو را هم دارد، می گوید: تشکیل وزارت انرژی شدنی است و مجلس می تواند در این زمینه اقدام کند. بیان چنین موضوعی از زبان یکی از کهنه کارترین وزیران پس از انقلاب آن هم در شرایطی که دوباره چالش بین وزارت نفت و نیرو درباره تامین سوخت نیروگاه ها مسئله ساز شده، نشان می دهد همچنان بخشی نگری بر سیاستگذاری انرژی حاکم است و همین چالش دردسرآفرین شده است.پیش از
رمزگشایی از سخنان جنجالی زنگنه
به گزارش سرویس اقتصادی جام نیوز ، بیژن زنگنه، وزیر نفت سه شنبه صحبت هایی را مطرح کرد که باعث ایجاد ابهام در ذهن بسیاری شد. او در ششمین کنگره نفت و نیرو گفت: عده ای در داخل کشور اجازه نمی دهند تولید نفت ایران به بالای 4 میلیون بشکه در روز برسد. زنگنه همچنین ادامه داد که ایران در نظر دارد تولید نفتش را به 5/ 6 و سپس به 8 میلیون بشکه در روز برساند که تقریبا دو برابر ظرفیت تولید کشور به
نقش ایران در آینده بازار جهانی انرژی
به گزارش شانا، محمد سانوسی بارکیندو، دبیرکل سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک) و مسعود نیلی، رئیس دانشکده مدیریت و اقتصاد و عضو هیات علمی دانشگاه صنعتی شریف هم قرار بود در این نشست حضور داشته باشند که به دلیل مشکلات فنی ارتباط با آنان برقرار نشد. عباس علی آبادی، مدیرعامل گروه مپنا نخستین سخنران این نشست تخصصی بود که در سخنرانی خود درباره عوامل پیشران تاثیرگذار بر آینده انرژی و صنعت برق ایران و
جهش بزرگ صنعت نفت تا دو سال آینده
به صفر نرسید، بلکه با فداکاری همکارانمان بالاترین رکوردهای صادرات فرآورده های نفتی را در دوران تحریم ثبت کردیم و داغ اینکه صادرات نفت به صفر برسد را بر جگر ترامپ گذاشتیم. خبرنگار گسترش نیوز در روز پایانی این نمایشگاه گفت و گویی را با بیژن زنگنه وزیر نفت ترتیب داده و نظر او راجع به برگزاری این رویداد در شرایط تحریمی را جویا شده است که در ادامه مطالعه خواهید کرد: با گسترش نیوز
بیست وپنجمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی برگزار شد
الحمدالله موفق هم بودند. زنگنه با اشاره به اینکه این نمایشگاه نیز بخشی از زندگی ماست و همانند شاخه های دیگر زندگی مردم و بخش های دیگر صنعت نفت که تداوم یافت، کار با تولیدکنندگان نیز باید ادامه یابد، تصریح کرد: نمی توان در سال جهش تولید رابطه میان تولیدکننده و متقاضی و کارفرماها را قطع کرد. نمایشگاه نفت امسال به دلیل عبور از اوج فشار شیوع ویروس کرونا به تعویق افتاد، اما به هر حال لازم بود این رابطه
زنگنه: تشکیل وزارت انرژی شدنی است
وزیر نفت با تاکید بر اینکه در دولت سیزدهم بهتر است وزارت انرژی داشته باشیم، گفت: صادرات گاز دارای اهمیت راهبردی است و بسیار مهم است اما به این پرسش پاسخ دهید که آیا صادرات گاز خام فروشی است یا خیر؟ حال چطور صادرات نفت بد بوده و خام فروشی است؟ بیژن زنگنه وزیر نفت در آیین گشایش ششمین کنگره راهبردی و نمایشگاه نفت و نیرو گفت: من خیلی درباره تحریم حرف نمی زنم اما در سه سال گذشته ظرفیت عظیمی
موانع تولید و صادرات نفت
ستاره صبح - بیژن نامدار زنگنه روز گذشته در ششمین کنگره راهبردی و نمایشگاه نفت و نیرو با اشاره به اینکه عده ای 40 سال است تلاش کرده اند نگذارند تولید نفت ایران از 4 میلیون بشکه بالاتر رود که الحمدالله موفق بوده اند، اظهار کرد: افرادی با مجلس و دستگاه های زیادی کارکردند و سعی کردند افراد زیادی را از هستی ساقط کنند تا نگذارند تولید نفت ایران از 4 میلیون بشکه در روز بالاتر رود. به گزارش شانا، زنگنه گفت: من روزگاری را می بینم که تولید ن
ردیابی نفت ایران دشوار است/ صادرات نفت ایران علی رغم تحریم ها افزایش یافته است
مشتریانش نظیر چین می گویند که تحریم های آمریکا، غیرقانونی است. شرکت سوئیسی، پترولاجستیک نیز پیش بینی کرد صادرات نفت ایران در این ماه (ژانویه) برای نخستین بار از آوریل 2019 به 600 هزار بشکه در روز افزایش خواهد یافت. این رقم در سه ماهه چهارم 2020، روزانه 100 هزار بشکه افزایش یافته بود. پترولاجستیک در ایمیلی برای رویترز نوشت: ما طی چند ماه گذشته شاهد افزایش صادرات نفت ایران
وزارت صمت خود را متولی جایگاه های سی ان جی نمی داند| قیمت ال پی جی در صادرات دو برابر بنزین
این نمایشگاه حضور نداشت و بیشترین قطعات و محصولات اراده شده ساخت داخل بود. این مساله بیانگر خودباوری و توانمندی در بحث داخلی سازی نیازمندی ها صنعت به جبر تحریم ها ایجاد شده است. بازدید مسولان و متولیان این صنعت مانند بیژن زنگنه وزیر نفت، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور و علیرضا صادق آبادی معاون وزیر نفت نشان از اهمیت جایگاه نفت در اقتصاد کلان کشور دارد
زنگنه و کلیدواژه ای به نام نگذاشتند
بر وزارت نفت، در چند عبارت خلاصه می شود: کسی جز ما نمی فهمد، هر انتقادی سیاسی کاری است و با تریبون هایی که در اختیار دارند، خیلی ها را از هستی ساقط کردند . اظهارات روز گذشته او در کنگره نفت و نیرو، به خوبی نشان داد مقام عالی وزارت نفت، همچنان منتقدان خود را افرادی سیاسی با سطح فکری نازل می داند؛ همان منتقدانی که طی هفت سال اخیر، روی نکاتی دست گذاشتند که وزیر نفت با تأخیر فراوان، مجبور به پذیرش آن
ماندگاری صنعت نفت با وجود فشار حداکثری قابل توجه است
برداشته است. به گفته وی، برای جهانی شدن در صنعت نفت باید همکاری منطقه ای داشته باشیم. البته باید اظهار کرد که صادرات فرآورده نفتی و ثبت رکورد آن بی نظیر بوده و راه درستی طی شده که باید ادامه پیدا کند. بیژن زنگنه، وزیر نفت نیز در آیین گشایش ششمین کنگره راهبردی و نمایشگاه نفت و نیرو گفت: 40 سال است عده ای در کشور در تلاشند تا تولید نفت از 4 میلیون بشکه در روز بالاتر نرود که در
ظرفیت بالقوه ایران برای حضور در بازار هند
رئیس امور اقتصادی اداره کل آسیا، آفریقا و اقیانوسیه وزارت نفت با اشاره به اینکه تقاضای نفت خام هند تا سال 2040 روزانه 3.7 میلیون بشکه و تقاضای گاز 370 میلیون مترمکعب در روز افزایش می یابد که رقم قابل توجهی برای تولیدکنندگان است، تأکید کرد: هند بازار بالقوه برای نفت و گاز است که باید از آن استفاده کرد. به گزارش جهان اقتصاد به نقل از ایلنا، امیرحسین زمانی نیا، معاون امور بین الملل و
تشکیل وزارت انرژی شدنی است
به گزارش بازار به نقل از شانا، بیژن زنگنه امروز (سه شنبه، هفتم بهمن ماه) در حاشیه ششمین کنگره راهبردی و نمایشگاه نفت و نیرو در جمع خبرنگاران درباره اینکه چه افرادی اجازه نمی دهند تولید نفت ایران از 4 میلیون بشکه در روز فراتر رود، اظهار کرد: عوامل غیبی. وی با بیان اینکه آیا ممانعت از افزایش تولید نفت در دولت آینده ادامه می یابد، پاسخ مثبت داد و افزود: آنها اراده قوی دارند و اراده آنها
تشکیل وزارت انرژی شدنی است
به گزارش خبرنگار شانا، بیژن زنگنه امروز (سه شنبه، هفتم بهمن ماه) در حاشیه ششمین کنگره راهبردی و نمایشگاه نفت و نیرو در جمع خبرنگاران درباره اینکه چه افرادی اجازه نمی دهند تولید نفت ایران از 4 میلیون بشکه در روز فراتر رود، اظهار کرد: عوامل غیبی. وی با بیان اینکه آیا ممانعت از افزایش تولید نفت در دولت آینده ادامه می یابد، پاسخ مثبت داد و افزود: آنها اراده قوی دارند و اراده آنها الزام
وزیر نفت:عده ای 40 سال است نمی گذارند تولید نفت ایران از 4 میلیون بشکه بالاتر رود
وزیر نفت گفت: عده ای 40 سال است تلاش می کنند که تولید نفت ایران از روزانه 4 میلیون بشکه بالاتر نرود. به گزارش خبرانلاین، بیژن زنگنه در ششمین کنگره راهبردی و نمایشگاه نفت و نیرو با اشاره به اینکه عده ای 40 سال است تلاش کرده اند که نگذارند تولید نفت ایران از 4 میلیون بشکه بالاتر رود که الحمدالله موفق بوده اند، اظهار کرد: واقعا هم زحمت کشیدند؛ با مجلس و دستگاه های زیادی کار کردند و سعی
این روش بازی با خبرنگار، کهنه شده آقای زنگنه
شعار سال: بیژن زنگنه وزیر نفت در حاشیه نمایشگاه صنعت نفت در پاسخ به سوال خبرنگار در رابطه با نفتکش توقیف شده ایرانی توسط اندونزی، گفت:این کشتی حامل نفت بوده و موضوع در حال بررسی است. زنگنه درباره میزان نفت موجود در این نفتکش هیچ اظهار نظری نکرد. شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار: 6 بهمن 1399، کد خبر: 4959563، www.yjc.ir
عده ای 40 سال است نمی گذارند تولید نفت ایران از 4 میلیون بشکه فراتر رود
به گزارش خبرنگار شانا، بیژن زنگنه صبح امروز (سه شنبه، هفتم بهمن ماه) در ششمین کنگره راهبردی و نمایشگاه نفت و نیرو با اشاره به اینکه عده ای 40 سال است تلاش کرده اند نگذارند تولید نفت ایران از 4 میلیون بشکه بالاتر رود که الحمدالله موفق بوده اند، اظهار کرد: به واقع هم زحمت کشیدند؛ با مجلس و دستگاه های زیادی کار کردند و سعی کردند افراد زیادی را از هستی ساقط کنند تا نگذارند تولید نفت ایران از 4 میلیو
زنگنه: برخی اجازه نمی دهند تولید نفت ایران به بالای 4 میلیون بشکه برسد
بانکداری ایرانی - وزیر نفت با بیان اینکه در نظر داریم تا تولید نفت ایران به 6.5 و بعد از آن هشت میلیون بشکه در روز برسد، گفت: عده ای در داخل کشور اجازه نمی دهند تولید نفت ایران به بالای چهار میلیون بشکه در روز برسد. به گزارش روز سه شنبه ایرنا، بیژن زنگنه امروز در ششمین کنگره نفت و نیرو ادامه داد: عدهای در کشور 40 سال تلاش کردند تولید نفت ایران از 4 میلیون بشکه بیشتر نشود و در این راه
زنگنه: پیگیری وضعیت نفتکش توقیف شده ایرانی در جریان است
ایرنا : بیژن زنگنه، وزیر نفت روز دوشنبه در حاشیه جلسه با اعضای انجمن سازندگان تجهیزات صنعت نفت در جمع خبرنگاران با تاکید بر اینکه این نفتکش حامل نفت ایران بوده است، ادامه داد: پیگیری وضعیت آن در جریان است. دولت اندونزی دیروز اعلام کرد گارد ساحلی این کشور یک نفتکش با پرچم جمهوری اسلامی ایران را در آب های سرزمینی اندونزی توقیف کرده است. وزیر نفت درباره حضور شرکت های خارجی در ایران نیز اظهار کرد: همیشه از حضور شرکت های خارجی در صنعت نفت ایران استقبال کرده ایم. زنگنه با اشاره به اینکه حضور خارجی ها در صنعت نفت ایران برای تقویت توانمندی و رفع نیاز است، گفت: ظرفیت های ایرانی جزو ثروت های ملی کشور است. او در ادامه افزود: مهم تر از نفت، ظرفیت انسانی این صنعت است که با این ظرفیت در سخت ترین شرایط روی پای خود ایستادیم. ...
عوامل غیبی مانع افزایش تولید نفت ایران شدند
خبرگزاری میزان - بیژن زنگنه در ششمین کنگره راهبردی و نمایشگاه نفت و نیرو با اشاره به شیوع بیماری کرونا اظهار کرد: عبور از بیماری کرونا نیازمند همدلی جمعی است و با توجه به استمرار آن نمی توانستیم طرح ها نفتی را متوقف کنیم و باید رعایت پروتکل ها اقدام به ادامه تولید کردیم. وزیر نفت تصریح کرد: این آخرین کنگره نفت و نیرو است که بنده به عنوان وزیر نفت در آن شرکت خواهم کرد. وی
تولید مشترک، شرط حضور شرکت های خارجی در صنعت نفت ایران
به گزارش بازار ، بیژن زنگنه در حاشیه بازدید از آخرین روز بیست وپنجمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی در جمع خبرنگاران درباره اینکه آیا پس از لغو تحریم ها از شرکت های خارجی برای حضور در صنعت نفت دعوت خواهید کرد؟ افزود: آن ها همیشه دعوت بوده اند و ما مشکلی نداریم. وی درباره شرایط ورود شرکت های خارجی به ایران گفت: شرایط برای هر یک از کشورهای خارجی متفاوت خواهد بود، اما شرط اصلی
بازدید زنگنه برای چهارمین روز پیاپی از نمایشگاه نفت
دریافت 20 MB
واکنش ایران به توقیف نفتکش توسط اندونزی: اطلاعات ضد و نقیضی دریافت کردیم
به گزارش اصلاحات نیوز؛ ایران در واکنش به توقیف یک نفت کش حامل پرچم این کشور در سواحل اندونزی، از جاکارتا خواست تا جزئیات بیشتری درباره این کشتی منتشر کند. سعید خطیب زاده، سخنگوی وزارت خارجه ایران در نشست خبری روز دوشنبه(ششم بهمن)، درباره توقیف نفت کش ایرانی گفت: اطلاعات ضد و نقیضی درباره این کشتی دریافت کردیم و منتظر اطلاعات بیشتری هستیم و از اندونزی خواسته ایم اطلاعات بیشتری به ما
گل محمدی: باید بجنگیم
از این مشکلات عبور کنیم. گل محمدی درباره رفتن رسول پناه گفت: رفتن او دردی را از ما دوا نمی کند. او چند ماه اینجا بود و مشکلات زیادی برای باشگاه به وجود آورد و با بولدوزر از روی پرسپولیس رد شد. کارش دیگر تمام شد و هیچکس هم نمی آید بپرسد چرا این کارها را کردی و چرا این اتفاقات افتاد. متاسفانه امسال شرایطی را برای پرسپولیس رقم زدند که قبلا هم درباره اش گفتم. نمی خواستند امسال تیم ما نتیجه بگیرد