پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۴:۳۴Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
عصر ایران ۱۳۹۹/۱۱/۰۹ - ۰۹:۰۷

چه کنیم در پمپ بنزین کرونا نگیریم؟

بر اساس اعلام وزارت بهداشتی ها، جایگاه های سوخت یکی از اماکن پرخطر ابتلا به کرونا محسوب می شود و باید در استفاده از این جایگاه ها پروتکل های بهداشتی را به صورت دوچندان رعایت کرد تا احتمال ابتلا به کرونا در این مکان ها کاهش یابد. به گزارش ایسنا، بر اساس اعلام دکتر سیما سادات لاری- سخنگوی وزارت بهداشت، پمپ بنزین ها و ایستگاه های CNG از اماکن پر خطر ابتلا به کووید19 هستند و لزوم رعایت نکات بهداشتی در این اماکن از اهمیت ویژه برخوردار است. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)