تغییری در فیلم ایجاد نمی کنم/ کار جدیدم یک درام عاشقانه است
سایر منابع:
سایر خبرها
سختی های روایت رمانتیسم عماد و طوبا / برای علی انصاریان دعا کنیم
نیست و تدوینش سخت بود. پروسه کار به خاطر کرونا طولانی شد و من سعی کردم در راستای فیلمنامه و ذهنیت کارگردان پیش بروم. کاوه صباغ زاده درباره حذف بخش نگاه نو از جشنواره فجر گفت: دوره سی و چهارم تجربه خوبی بود تبعیض از بین رفته بود و همه با هم داوری و دیده می شدند. حذف این بخش در سال جاری هم اتفاق خوبی است، بخش نگاه نوع یک بخش زائد است. این کارگردان درباره وجود صحنه های کمتر ...
هنرمندی که دیگر به سیمرغ فجر فکر نمی کند
میلاد) روی صحنه رفت و با توجه به فضا و محتوای اثر، طراحی صحنه متفاوتی داشت. به همین بهانه، با محمدرضا میرزامحمدی، گفت وگو کرده ایم که می خوانید: چه شد که به گروه فیلم رمانتیسم عماد و طوبا پیوستید؟ من یک سال قبل از این که با کاوه صباغ زاده کار کنم، با مهدی صباغ زاده در فیلم کلوپ همسران همکاری داشتم. آن همکاری باعث شد تا در فیلم جدید کاوه صباغ زاده هم به عنوان طراح صحنه در ...
یک فیلم شاد و رمانتیک ساختم/ انتقاد پدر از فیلم پسرش/ جای خالی علی انصاریان
...: این فیلم نسبت به فیلم قبلی ام ایتالیا ایتالیا به این دلیل که درباره همه زندگی عماد و طوبا در کل عمرشان را روایت می کرد، کار سخت تری بود و این موضوع کار را پیچیده می کرد. او ادامه داد: برای پس تولید کار هم درگیر ویروس کرونا شدیم و همه این موارد دست به دست هم داد که رمانتیسم عماد و طوبی فیلم پیچیده ای باشد. مهدی صباغ زاده تهیه کننده در پاسخ به سئوال روزنامه هنرمند که آیا ...
یک تله فیلم مفرح/ نگاهی به فیلم رمانتیسم عماد و طوبا
، طراحی صحنه و لباس و..)، در محتوا چنگی به دل نمی زند. چرا؟! شاید چون قصه اش تکراری است. کنش و هیجانی ندارد. ایرانیزه شدن داستان دوباتن، از اساس ارزش محتوایی آن را مخدوش ساخته است. رابطه طوبا و عماد هم همانند تمام روابط مرسوم زن و مرد، از همان جنس و عیار است و چیزی فراتر در آن وجود ندارد که آن را متفاوت و قابل توجه سازد. مرور فصل های زندگی این زوج هم، همه چیزش به روال است. ابتدا، میانه و جاده رو به ...
درک بیشتر در فهم روابط و ضعیف تر در ساختار سینمایی
به گزارش برنا، کاوه صباغ زاده کارگردان جوان سینما در همین دو اثرش ثابت کرده که در دغدغه های اجتماعی که دنبال می کند بیش از هر چیز روابط روابط عاطفی انسان ها، درگیری های عاشقانه و در نهایت مسیری که این روابط طی می کنند دغدغه ای است که صباغ زاده در این دو اثرش دنبال کرده است. کارگردان رمانتیسم عماد و طوبا با دومین اثرش مخاطب را به این یقین می رساند که او در خلق فضاهای عاشقانه و تعریف قصه ...
رمانتیسم عماد و طوبا گرفتار سندروم عقب گرد کارگردان فیلم اولی
رمانتیسم عماد و طوبا در راستای علقه کاوه صباغ زاده که پیش از این در نخستین اثر سینمایی اش یعنی ایتالیا ایتالیا به مخاطبان نشان داده بود، محوریت آن به رابطه رومانتیک و عاشقانه یک زوج با تمام فراز و فرودهایش بازمی گشت. نخستین داده اطلاعاتی از دومین ساخته صباغ زاده نام فیلم است. جایی که مخاطب با خواندن و شنیدن رمانتیسم عماد طوبا می داند با اثری رومانتیک مواجه است. در مرور تاریخ سینمای ایران طی ...
هوای تازه اما به چه قیمت؟!/ نگاهی به فیلم رمانتیسم عماد و طوبا
فانتزی را عامل توفیق فیلم دانستند؛ حال آنکه صباغ زاده که نشان داده در دو فیلم اخیر خود علاقه زیادی به مسائل عاشقانه و همچنین خلق فضای فانتزی دارد، در فیلم جدید خود نه تنها پیشرفتی نداشته بلکه دچار افتی محسوس و قابل تامل نیز شده است. رمانتیسم عماد و طوبا در بهترین حالت، اپیزودهای جداگانه ای هستند که اکثرا از نظر زیبایی بصری چشم نوازند اما اصلا و ابدا در حد و اندازه های یک فیلم داستانگو ظاهر نمی ...
گزارش دوربین تسنیم از اولین روز جشنواره فیلم فجر/ از آغاز سرد کرونایی تا طفره تهیه کننده "بی همه چیز" از ...
پاسخگوی مسئولان ذیربط در ستاد ملی کرونا و وزارت بهداشت باشند. افتتاح سرد امسال جشنواره فجر بحث برانگیز بود که با دو فیلم آغاز شد؛ اولین آن مربوط به کمدی می شد که تلاش می کرد رمانتیک شود. "رمانتیسم عماد و طوبی" فیلمی درام و عاشقانه، ساخته کاوه صباغ زاده فرزند مهدی صباغ زاده است؛ کارگردان قدیمی که این بار مثل ایتالیا ایتالیا برای پسرش تهیه کنندگی کرده است.کارگردان این کمدی به اصطلاح رمانتیک ...
حضور عادل فردوسی پور، اعتراض پرویز پرستویی و پروتکل های بهداشتی
به گزارش شریان نیوز ،سی و نهمین جشنواره فیلم فجر در حالی آغاز شد که علی انصاریان بازیگر یکی از فیلم های روز اول که به دلیل ابتلا به کرونا در بیمارستان بستری شده نتوانست در نشست خبری فیلم خود حضور پیدا کند، عادل فردوسی پور به تماشای فیلم بی همه چیز نشست و رعایت پروتکل های بهداشتی در جشنواره زیر ذره بین رفت. شباهت انکار نشدنی به ایتالیا ایتالیا اولین فیلمی که در اولین روز جشنواره اکران شد، سینمایی رمانتیسم عماد و طوبا بود، فیلمی عاشقانه و فانتزی که بی شباهت به اولین اثر کاوه صباغ زاده یعنی ایتال ...
رونمایی از بی همه چیز با هدیه تهرانی و پرویز پرستویی / فردوسی پور روی فرش قرمز / چرا هر روز نابه هنجاری ...
چیز ساخته محسن قرایی و با بازی هدیه تهرانی و پرویز پرستویی که ظاهراً گرته برداری از نمایش ملاقات با بانوی سالخورده است، توجه بیشتری را نسبت به خود جلب نمود. برنامه سینماهای مردمی را از اینجا می توانید دانلود کنید رُمانتیسم عماد و طوبا کارگردان: کاوه صباغ زاده نویسنده: کاوه صباغ زاده تهیه کننده: مهدی صباغ زاده بازیگران: حسام محمودی، الناز حبیبی، علی ...
مهدی صباغ زاده: می خواستیم حال مخاطبان بعد دیدن رومانتیسم عماد و طوبا خوب باشد
تهران (پانا) - مهدی صباغ زاده، تهیه کننده فیلم رمانتیسم عماد و طوبا معتقد است کارگردانان جوان امروز، آینده سینما ایران را می سازند و روایت می کند که چطور تهیه کننده فیلم های اول رخشان بنی اعتماد ، بهرام کاظمی ، سیامک شایقی و سیروس الوند و افراد زیاد دیگری بوده است. بعد از مدت ها فیلمی در سینمای ایران ساخته شد که نه مردی به همسرش خیانت می کند و نه زنی به دلیل شرایط خانواده و اجتماع همسر ...
تقریبا بی همه چیز !
سدمعبر را در دو فضای کاملا متفاوت ساخته بود اما متاسفانه تماشای دو فیلم تازه این دو کارگردان به جز لحظاتی در مجموع با سرخوردگی همراه بود. رمانتیسم عماد و طوبا کاوه صباغ زاده همچون فیلم اولش ایتالیاایتالیا در دومین فیلمش رمانتیسم عماد و طوبا هم سراغ اقتباس ادبی رفته؛ البته شاید کلمه برداشت آزاد درست تر باشد. فیلم اول با نگاهی به اثری از جومپا لاهیری نوشته و ساخته شد و این دومی ...
رُمانتیسم عماد و طوبا فیلمی خانوادگی برای همه اقشار جامعه است/ برای علی انصاریان نمایش ویژه می گذارم
نهم فجر حضور دارد. صباغ زاده پدر خود در دهمین جشنواره فیلم فجر (1370) با فیلم خانه خلوت نامزد سیمرغ بلورین بهترین کارگردانی شده است.ضمن این که ساخت فیلم هایی همچون سناتور ، مهاجران ، آفتاب نشین ها ، مارال ، بانوی کوچک و کلوپ همسران را نیز در کارنامه خود دارد. یک فیلم خانوادگی با زبانی ساده تهیه کننده فیلم رُمانتیسم عماد و طوبا در پاسخ به این پرسش خبرنگار آنا ...
عقبگرد تا ایتالیا/ قهرمان ترسو
به گزارش خبرنگار فرهنگی شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ در نخستین روز سی و نهمین جشنواره فیلم فجر دو فیلم رمانتیسم عماد و طوبا و بی همه چیز به نمایش درآمد که تحلیل و نقدی کوتاه بر این دو فیلم داشته ایم. عقبگرد تا ایتالیا بعد از دیدن ایتالیا ایتالیا به عنوان نخستین ساخته کارگردانی جوان، همه از صباغ زاده در دومین فیلم خود انتظار بیشتری داشتند. رمانتیسم عماد و طوبا به گفته کارگردان ...
ویترین خالی روز اول
چشم می خورد و از آن بیشتر، فیلم هایی متوسط با چند سکانس یا لحظه سینمایی خوب. رمانتیسم عماد و طوبا کمدی رمانتیک جدید کاوه صباغ زاده یکی از این متوسط هاست که لااقل از لحاظ تنوع لحن و قالب و جاذبه های محتوایی، انتخاب متفاوتی است. در سینمای ما که اساساً سنت کمدی رمانتیک ندارد و عاشقانه هایش عموماً با درام اجتماعی یا ملودرام خانوادگی در هم تنیده می شوند، این فیلم یادآور ظرفیت های لحن روایی در شکل دادن ...
اولین روز سی و نهمین جشنواره فیلم فجر
...: نشست پرسش و پاسخ فیلم رمانتیسم عماد و طوبا به کارگردانی کاوه صباغ زاده و فیلم بی همه چیز به کارگردانی محسن قرایی از ظهر یکشنبه در اولین روز جشنواره فیلم فجر در مرکز همایش های برج میلاد برگزار شد. نشست فیلم رمانتیسم عماد و طوبا با حضور کاوه صباغ زاده (کارگردان)، مهدی صباغ زاده (تهیه کننده)، الناز حبیبی (بازیگر)، شهرام نجاریان (مدیر فیلمبرداری)، محسن دارسنج (طراح چهره پردازی ...
اولین روز جشنواره فیلم فجر
ایرنا-تهران- نشست پرسش و پاسخ فیلم رمانتیسم عماد و طوبا به کارگردانی کاوه صباغ زاده و فیلم بی همه چیز به کارگردانی محسن قرایی از ظهر یکشنبه در اولین روز جشنواره فیلم فجر در مرکز همایش های برج میلاد برگزار شد. نشست فیلم رمانتیسم عماد و طوبا با حضور کاوه صباغ زاده (کارگردان)، مهدی صباغ زاده (تهیه کننده)، الناز حبیبی (بازیگر)، شهرام نجاریان (مدیر فیلمبرداری)، محسن دارسنج (طراح چهره پردازی ...
روزنامچه فجر 1/ دو اقتباس از دو نویسندۀ سوئیسی در یک روز!
سالن همایش های برج میلاد برگشت. و پردیس ملت نیز مخصوص منتقدان و عوامل فیلم ها شد. فیلم ها در هر دو سالن یکسان خواهند بود با این تفاوت که سالن میلاد، همراه با کنفرانس خبری و پرسش و پاسخ بعد از نمایش فیلم خواهد بود. فیلم های به نمایش درآمدۀ روز اول در سالن اصحاب رسانه (برج میلاد) به این ترتیب هستند: رمانتیسم عماد و طوبا/ کاوه صباغ زاده بی همه چیز/ محسن قرایی ...
حاشیه و متن اولین روز جشنواره فیلم فجر| افتتاحی سرد با دو فیلم بحث برانگیز/ چرا پرویز پرستویی خودش را ...
- اخبار فرهنگی - به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم ، جشنواره فیلم فجر از روز گذشته با تمام سختی های کرونایی و متقاعد کردن ستاد ملی کرونا به ایستگاه سی و نهم رسید. امسال هنرمندان و نشست های خبری فیلم ها به برج میلاد آمده اند و رسانه ای ها در پردیس ملت گردهم می آیند. جشنواره با فیلم "رمانتیسم عماد و طوبا" ساخته کاوه صباغ زاده شروع شد و در ساعت دوم به فیلم بحث برانگیز "بی همه چیز ...
آیا امید به سینما بازمی گردد؟
این فیلم هستند. صباغ زاده در گفت وگو با هنرآنلاین درباره نام فیلم رمانتیسم عماد و طوبی گفت: رمانتیسم ، یک مکتب هنری-ادبی است و هر اثری که در این سبک تولید می شود، نگاهی ملایم، رمانتیک، عاشقانه و خوش بینانه دارد؛ یعنی درواقع می توانیم به نوعی بگوییم که رمانتیسم عماد و طوبی همان عاشقانه عماد و طوبی است. وی درباره اقتباسی بودن این اثر نیز بیان کرد: من سینمای غیر اقتباسی را بلد نیستم. علاقه من به ...
فیلم هایی که در نخستین روز فجر 39 رونمایی می شوند
رسانه و منتقدان نمایش داده می شود. براساس جدول قرعه کشی شده برای این دوره از جشنواره فیلم فجر 2 فیلم سینمایی رمانتیسم عماد و طوبا و بی همه چیز در برج میلاد و پردیس سینمایی ملت نمایش داده می شود. رمانتیسم عماد و طوبا به کارگردانی کاوه صباغ زاده اولین فیلمی است که در این دوره از جشنواره نمایش داده می شود، کاوه صباغ زاده پیش از این با فیلم سینمایی ایتالیا ایتالیا در جشنواره فیلم ...
افتتاح جشنواره فیلم فجر با فیلم رمانتیسم عماد و طوبا
فیلم سینمایی رمانتیسم عماد و طوبا دومین ساخته بلند کاوه صباغ زاده است که به عنوان اولین فیلم در سی ونهمین جشنواره فیلم فجر در کاخ جشنواره نمایش داده می شود. کاوه صباغ زاده که ابتدا با فیلم سال های خاکستر در سال 1367 در مقام بازیگر وارد دنیای سینما شد، خیلی زود این فضا را ترک کرد و به سراغ تدوین و دستیاری رفت. او سال ها در این عرصه فعالیت کرد و حاصل این حضور در مقام دستیار و برنامه ریز ...
جشنواره فیلم فجر با علی انصاریان آغاز شد/ فیلم خوشرنگی به نام رمانتیسم عماد و طوبی
ریسک کردند. کارگردان رمانتیسم عماد و طوبی در پاسخ به این پرسش که آیا قبول دارید فیلم شما یک کمدی فانتزی است، تصریح کرد: موافقم اما فیلم من بیشتر شاد است تا یک کمدی مرسوم. فیلم بعدی ام یک درام عاشقانه است و فانتزی نیست. وی درباره حذف بخش نگاه نو (فیلم اولی ها) گفت: در دوره 35 جشنواره هم که حضور داشتم، بنظرم این تبعیض از بین رفته بود و اتفاق خوبی بود. چه بسا که برای فیلم اول زحمت ...
صباغ زاده: رمانتیسم عماد و طوبی در ستایش خانواده ساخته شده است/با حذف بخش نگاه نو به شدت موافقم
خبرگزاری میزان - نشست خبری فیلم سینمایی رمانتسیم عماد و طوبی به کارگردانی کاوه صباغ زاده با اجرای حمیدرضا مدقق در سالن همایش های برج میلاد تهران برگزار شد. کاوه صباغ زاده در ابتدای این نشست گفت: رمانتیسم عماد و طوبا برای من فیلمی سخت بود، این فیلم درباره دو کاراکتر از کودکی تا پیری شکل گرفت، این اثر به لحاظ فضاسازی و اجرا طولانی و وقت گیر بود، تمام عوامل دست به دست هم دادند تا پروژه ...
رونق جشنواره با رمانتیسم عماد و طوبی
و هنرمندان برای اکران فیلم ها است. فیلم سینمایی رمانتیسم عماد و طوبا دومین ساخته بلند کاوه صباغ زاده است. کاوه صباغ زاده با بازی در فیلم سال های خاکستر در سال 1367 وارد دنیای سینما شد. پس از آن مدتی وی دستیار و برنامه ریز آثاری چون صبحانه ای برای دو نفر ، مارال ، خانه کاغذی ، راننده تاکسی و... بود. صباغ زاده فیلمنامه های فیلم های کوتاهی چون یازده و نیم ، سر راه لوکیشن ، نمی ...